Hèt MF Motorweekend 2009 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, King en Ted staan er klaar voor, Ik hoor BK ook aankomen @casa king dus alles op schema. 7:00 sharp rijden we.

Helaas onderweg geen updates, dat wordt pas weer zondag. tot dan!
Maaruh, d'r gingen toch klapkompjoeters mee? :Y Dan zijn die updates toch best te doen? O-)
Tot zondag !! En heel veel plezier!! *O*

Jammer mannen maarja we gaan jullie natuurlijk niet dwingen een geweldig fantastische motorrit met geweldig gezellige motorrijders mee te rijden ;)

De werkelijke betekenis van een Kevinnetje: zware onweersvoorspellingen met bakken regen -> en dan gewoon het hele weekend heerlijk weer hebben

Blijft dan toch weer the hard-core over :} :} :}
Ach ik weet dat ik na ongeveer 150 a 200km ook last van mijn rug en knie ga krijgen, maar ik heb nog wat van dat paardenspul van de luxemburgse doktor :9 :9 :9
en dat ontstoken oog van Ted, dat plakken we wel af als het te erg gaat worden.

Tis wreed maar someone has to do the job (en ik heb er zin in) :] :] :]

ook ik wens de testrijders een geweildig kevintje toe *O* :W

ook ik wens de testrijders een geweildig kevintje toe *O* :W

Voor vandaag gelukt: de heren zitten nu ergens op een terras te genieten van het onverwachte kei-mooie weer! Hebben het hotel al gebeld dat ze wat later komen, was geen probleem en men zou wachten met eten 8-)
Mazzelkonten!

:+ :+

Hebben ze geen internet in Frankrijk :?

:+

Nope, slechte ontvangst geloof ik of ze stellen zich aan O-) En dus ben ik het door-geef-luik, as always

Maarre ze waren gisteren erg enthousiast, alleen dat stuk snelweg |(
maar ja, moeten jullie maar niet zover weg willen 8-)

Nope, slechte ontvangst geloof ik of ze stellen zich aan O-) En dus ben ik het door-geef-luik, as always

Maarre ze waren gisteren erg enthousiast, alleen dat stuk snelweg |(
maar ja, moeten jullie maar niet zover weg willen 8-)

Hoezo jullie? Jij gaat toch ook mee?! :Y
Ga maar eens op zoek naar die bandiet :] !!

Hoezo jullie? Jij gaat toch ook mee?! :Y
Ga maar eens op zoek naar die bandiet :] !!

Nee joh, ik ga niet mee maar King droomt nog verder en laat me gewoon op ovb staan :X
En die Bandiet zit er ff niet in momenteel, helaas ;(

Ach, een stuk snelweg hoeft toch niet lang te duren?

Afgelopen weekend m'n top geklokt op 162 km/h })

:Z

Timple heeft volgens mij de indruk dat er dus mensen meegaan die de maximumsnelheid willen gaan overschrijden..... :+

Hmmm.. moet ik me nou aangesproken voelen, of niet :?

Zie net dat er vandaag 15mm in de vogezen gaat vallen volgens buienradar, dus ik ben voor iedereen daar hard aan duimen dat ik een Kevin heb gedaan !

Laatst bewerkt:
Een GS500 moet harder kunnen :Y

Ooit eens een GS500 meegekregen als ruilmotor voor mijn R1. Hoezo klein verschil :X
Volgens mij heb ik die GS toen op iets van 170-175 gekregen :P
Jaa, maarjah. Dan moet ik op de tank gaan liggen enzo.

En dat doet me teveel denken aan die k*tscooters uit mijn middelbare schoolperiode. Die pipo's lagen ook altijd plat voor de laatste 3km extra.

Dus meer een principekwestie O-)

Jaa, maarjah. Dan moet ik op de tank gaan liggen enzo.

En dat doet me teveel denken aan die k*tscooters uit mijn middelbare schoolperiode. Die pipo's lagen ook altijd plat voor de laatste 3km extra.

Dus meer een principekwestie O-)
Euh ja, dat kan.
Ik moet nou eenmaal alles wat ik rijd zien te toppen O-)

En voor die 299 die ik paar keer getikt heb op mijn R1 moet je echt wel plat gaan liggen voor die laatste fucking kilometers. })

Hmmm.. moet ik me nou aangesproken voelen, of niet :?

Zie net dat er vandaag 15mm in de vogezen gaat vallen volgens buienradar, dus ik ben voor iedereen daar hard aan duimen dat ik een Kevin heb gedaan !

Kreeg om 12.00 uur een sms dat het weer 'er weer aardig uitziet'. Dus als het nu gewoon vanavond en vannacht valt hebben ze mazzel!

Euh ja, dat kan.
Ik moet nou eenmaal alles wat ik rijd zien te toppen O-)

En voor die 299 die ik paar keer getikt heb op mijn R1 moet je echt wel plat gaan liggen voor die laatste fucking kilometers. })
Waarom heb je dat met deze nog niet gedaan dan :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan