Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Hèt MF Motorweekend 2009 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Happy Birthday Frank

[me="Ted"]heeft voor komend lange voorrij weekend alweer genoeg in de regen op de motor gezeten [/me]

Happy Birthday Frank

[me="Ted"]heeft voor komend lange voorrij weekend alweer genoeg in de regen op de motor gezeten [/me]

ja laten we hopen dat de weermeneer zich aan z'n afspraken houd en het morgen beter is....

[me="king"] herinnerd zich een rit samen met bk, dat we vanaf thuis tot aan Geneve in de regen reden....[/me]

Laatst bewerkt:
ja laten we hopen dat de weermeneer zich aan z'n afspraken houd en het morgen beter is....

[me="king"] herinnerd zich een rit samen met bk, dat we vanaf thuis tot aan Geneve in de regen reden....[/me]

Heb even op Weeronline.nl gekeken maar ehh...

Edit: wel ff positief blijven: Donderdag is TOPPIE!

Laatst bewerkt:
Heb even op Weeronline.nl gekeken maar ehh...

[afbeelding]

Edit: wel ff positief blijven: Donderdag is TOPPIE!

Je kunt beter bij Straatsburg kijken, het weer in de Vogezen is erg wisselvallig, het is er niet voor niets zo groen, ach met een beetje regen hebben we ook niet zo veel last van die franse dagjesmensen. Route des Cretes op een zomerse dag in het weekend brengt je gemiddelde op 40 km/h

Onee, dat is inderdaad veel beter!

Edit: regenkans staat er uiteraard niet bij, kan dus uiteindelijk best een heel leuke (vrij)dag worden met een kans op onweer.
Enniewee, 'k heb er zin an!

Laatst bewerkt:
[me="Ted"]is helemaal klaar voor 't voorrij weekend [/me]

koffers gepakt, routes geladen en de tank vol

met motor naar werk en vanuit werk naar herberg de zoete inval in Oss

Uw bedje is reeds gespreid

we zitten met ons hoofd al half in de Vogezen
jemig wat duurt de dag lang zeg

Scammie trekt zijn all-weather jas aan (koe gaat wel mee) dus gegarandeerd lekker weer

Sjee, wat lees ik nu, een scammie die van zijn geloof afvalt
Waar is je regenpak gebleven

Laatst bewerkt:

Goed bezig 48th!
Gaat in elk geval stukken sneller als vorige keer

P.S. Niets van doen gehad met het Apeldoorn gebeuren?

Nee BK, das Parkinson. Of was het nou Alzheimer? Vergeet ik steeds!!

Ik vermoed Johhny Walker

Ach ehh....euhh.... Frank!
Nu ik je toch spreek, kan ik 5 juni bij jou aanpikken als u zich richting de Vogezen gaat begeven tesamen met uw eega?

Laatst bewerkt:
Ik vermoed Johhny Walker

Ach ehh....euhh.... Frank!
Nu ik je toch spreek, kan ik 5 juni bij jou aanpikken als u zich richting de Vogezen gaat begeven tesamen met uw eega?
Tuurlijk!! Gezellig!! Ik hoop / verwacht dat we een clubje van 5 motoren, 6 personen kunnen maken....

Aan alle voorrijders: veel plezier gewenst en maak er wat leuks van .

Greetz

Sjee, wat lees ik nu, een scammie die van zijn geloof afvalt
Waar is je regenpak gebleven

regencondoom gaat lekker mee hoor, maar aangezien ik nu nog maar 1 (heel) leren (zomer)motorpak heb en dat gezien de winterkilo's iets te strak zit
rij ik het lange stuk liever met een warme jas om mijn rug warm te houden en mijn rugprotector comfortabel te kunnen dragen.

die kleine stukjes daar (250 a 300km) wil ik wel wat pijn lijden (en mijn buik inhouden hahahaha)

HAP

Doe jij nou maar voorzichtig met je lijf, dat lijkt me veel slimmer. Kan je er langer van genieten op de motor

Natuurlijk wens ook ik alle voorrijders veel plezier!
Maak er een mooi weekend van

En zondag op tijd thuis want het is moederdag

Natuurlijk wens ook ik alle voorrijders veel plezier!
Maak er een mooi weekend van

Thanx

werk gaat voorspoedig, ik zou iets eerder weg kunnen (17:30) dus kan om 18:30 bij jullie zijn

Kwam dat nog uit met de macaronischotel , of ben ik dan nog te laat en kan dan beter wat doorwerken, omdat me dat dan weer werk op maandag scheelt

Status
Niet open voor verdere reacties.