Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Hèt MF Motorweekend 2009 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat wordt echt zoeken daar, alles gaat OVER de bergen, met van die vervelende wegen met ontzettend veel bochten, boring

Ja, dat is inderdaad jammer. Dus: veel wegen met bochten in de bergen en daar gaan we dan met z'n allen motorrijden gedurende vier dagen. En dan zeker elke avond al bier drinkend de dag nog eens doornemen. En dan die vervelende barbecue op de zaterdagavond. Hoop niet dat het die vier dagen mooi weer is met temperaturen tussen de 20 en 25 graden. Dat zou de pret danig bedreven denk ik.

Gelukkig zal ik wel door alles en iedereen worden ingehaald, dat is dan weer mijn lichtpuntje

[img=150]http/www.mariarade.nl/e107_images/custom/leeftijd40-111508-l.jpg[/img]Dienstmededeling

Nummer 40 is over de brug!

Wie is het geworden?... Diviman!

Morgen zal ik contact opnemen met Wim-van-les-tronces en vragen naar die caravanplaatsen.

...en wat heb ik gewonnen? Heb toch Ted zijn advies opgevolgd om ff snel via vrienden het geld te storten. Lekker in echt bed () slapen na een dag sturen door de Vogezen. Kan niet wachten.

Goed gedaan, Diviman (naar mij luisteren, dus ) , Ga je nu ook mee met de pre-meet ?

[me="Ted"]denkt dat achter "Scubarider"s naam een hele mooie motor komt te staan in de mooiste kleur [/me]

Laatst bewerkt:
...en wat heb ik gewonnen? Heb toch Ted zijn advies opgevolgd om ff snel via vrienden het geld te storten. Lekker in echt bed () slapen na een dag sturen door de Vogezen. Kan niet wachten.

Huh? Luisteren naar Ted? Doet iemand dat nog?

(sorry Ted, kon het ff niet laten)

Goed gedaan, Diviman (naar mij luisteren, dus ) , Ga je nu ook mee met de pre-meet ?

[me="Ted"]denkt dat achter "Scubarider"s naam een hele mooie motor komt te staan in de mooiste kleur [/me]

Huh? Luisteren naar Ted? Doet iemand dat nog?

(sorry Ted, kon het ff niet laten)

King, schrijf mij maar op voor een Sprint ST. Een rode

Laatst bewerkt:
Ik neem nu nog iedereen serieus, maar dat kan natuurlijk veranderen... Ik heb er in elk geval wel een bed aan overgehouden (of het wat is moet ik nog zien uiteraard).

Oh ja, en ik ga als het even kan naar de pre meet. Dan kan ik me alvast mentaal voorbereiden op mijn reisgenootschap .

Tsja, op die extra ST moet je Ted maar aankijken:

Tegen een FZ1 (gt?) en een VFR ga je geen Tiger als vergelijk zetten, maar natuurlijk een Sprint ST

[me="Ted"]kon nu wel weer eens het deksel op de neus krijgen [/me]
[knip]
Met die post is het begonnen, daarvoor was de ST nog niet in beeld.

[me="ScubaRider"]is Ted alvast wat biertjes schuldig[/me]

Ennuh, we hebben nu drie Triumphs op de lijst, de inschrijving lijkt me nu gesloten voor andere machines uit Hinckley?

Laatst bewerkt:
[me="ScubaRider"]is Ted alvast wat biertjes schuldig[/me]

Gewoon even vastleggen

Ennuh, we hebben nu drie Triumphs op de lijst, de inschrijving lijkt me nu gesloten voor andere machines uit Hinckley?
de proefrit is nog bezig (of alweer ingeleverd?) , en hij begint al geheimtaal te praten voor niet-triumph-kenners

[me="Ted"]weet dan ook nog net dat in Hinckley de nieuwe fabriek van Triumph staat [/me]

[me="Ted"]negeert verder alle cynische opmerkingen van anderen [/me]

Laatst bewerkt:
De bestelling is nog niet weg, nog even wat plussen en minnen met opties, dan een handtekeningetje scoren bij de baas en dan is het definitief. Maar de prijzen liggen binnen budget, dus hij komt er wel.

in het kader van naar boven dit topic fff vraag.

alle bedden save? geen andere gasten dus in het hotel buiten ons?

Leeft renate nog?

Nou jah leef nog wel, maar ben effe niet op deze wereld.
Ik zal het maar meteen uitleggen, anders krijg je weer rare verhalen..
Maar ik heb al een tijdje een verzorgpaard en dat verzorgpaard moet nu de pijp uit
Dus liggen mijn gedachten nu effe niet hier...

Status
Niet open voor verdere reacties.