Hèt MF Motorweekend 2009 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
He Buzzin

vorige week ben ik zowat elke dag bij jou in het dorp aan het werk geweest. Bij die klup met de rooie autootjes aan de Adrianahoeve. :)

Wat een drukte als ze dan ineens een vliegtuig verkeerd parkeren O-)

Woon je daar we veilig :?

:+

Hey, die wagentjes staan om de hoek (nou ja, ongeveer) van waar ik voorheen woonde (en m'n ouders nog steeds).
Staan er trouwens nog ambulances daar?
Heb je nog moeten helpen bij de calamiteiten?

Veilig is betrekkelijk als je in de buurt van schiphol woont.....
Maar ik woon aardig uit de buurt van de baan, zeg maar het andere uiteinde van de weg waar ie bijna op lag (N205). En ze komen alleen over als de wind echt verkeerd staat en 1 van de banen dicht is....
[me="Buzzin"]verliest er geen slaap door[/me]
Positief denken: de kans dat er twee vlak na elkaar de parkeergarage niet kunnen vinden is vrij klein. :+

Ik nog maar 111 :/
Ben veel te druk geweest om er meer op te zetten...Mwa, ik had al bedacht: paar keer op en neer naar m'n werk en ik zit al aan de 1000 :)
(110 km op + neer telt wel aan :P )

Maarreeh......had je al een pica ervan gepost of heb ik dat gemist? ;)
Doe es posen dan.

Laatst bewerkt:
Positief denken: de kans dat er twee vlak na elkaar de parkeergarage niet kunnen vinden is vrij klein. :+
De kans dat twee identieke vliegtuigen hetzelfde defect hebben is echter weer een stuk groter
665.gif

Ben bezig om een pre-meet toer te maken. In het midden van het land, dus in de buurt van Utrecht. (Voordat iedereen teveel naar de fileinfo geluisterd heeft en bij Zwolle staat... )

Datum is nog niet vastgesteld, ik heb eerst nog 2 keer een wintersport te gaan. :9~ Een rotklus, maar iemand moet de economie draaiend houden O-)

Waarschijnlijk wordt dat ergens maart of april, als we ook onderweg op een terrasje van het zonnetje kunnen genieten.
hoe staat het hiermee ? O-)

Laatst bewerkt:
nr 40 wordt dan " Diviman" ?

Ha Kingcoder,

ik sta op de reservelijst en wil echt mee, maar ga ik het waarschijnlijk niet redden om op tijd het geld over te maken. Ik doe niet aan internetbankieren dus het duurt wel enkele dagen.
Diviman
Of toch Renate ?

Eh, nee, niet gemist....heb tot nu toe geen tijd gehad om plaatjes te schieten terwijl er nog daglicht was :/
Maar een zwarte fiets in het donker ziet er dus zo uit:
http://picasaweb.google.com/buzzins.pet.rock/DL1000?feat=directlink

[afbeelding]

[afbeelding]
Zodra ik weer eens wat daglicht over heb ga ik meteen aan de slag met fotos :)
Hé Buzz, zit 'r goed uit! Ga je er nóg meer koffers voor regelen of houd je het bij die er nu op zit?
Enne, wanneer een ander uitlaatje? :+

Hé Buzz, zit 'r goed uit! Ga je er nóg meer koffers voor regelen of houd je het bij die er nu op zit?
Enne, wanneer een ander uitlaatje? :+

Dikke Yoshi's of open Akra's op een DL1000 *O* *O* *O* Ik zeg: tunnels zoeken in de Vogezen.

Rijd super, het verbaasde me eigenlijk hoe goed je hem kon nog heen en weer kon smijten (nou ja...relatief he? ben nog niet voorbij de 5k toeren geweest :))

Ik twijfel nog over de koffers eigenlijk....de topkofer is zeker genoeg voor een weekendje weg...(maar weet wel dat het v35 word als ik ze neem)
D'r moet nog genoeg op :P
Skidplate/carterbeschermer, madstadbeugeltje, rammount, (bullit)camerahouder en tja....die uitlaten he?....waarom zijn die zo duur? :/
(Had een mooi 2brothers setje gezien uit de VS,
)

Tam....hmmm....misschien, maar ik ben hem nu aan het inrijden en rustig aan het doen enzo....en hij is nu al niet veel langzamer als m'n NTV :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan