He Buzzin
vorige week ben ik zowat elke dag bij jou in het dorp aan het werk geweest. Bij die klup met de rooie autootjes aan de Adrianahoeve.
Wat een drukte als ze dan ineens een vliegtuig verkeerd parkeren
Woon je daar we veilig
Ik nog maar 111
Ben veel te druk geweest om er meer op te zetten...Mwa, ik had al bedacht: paar keer op en neer naar m'n werk en ik zit al aan de 1000
(110 km op + neer telt wel aan)
De kans dat twee identieke vliegtuigen hetzelfde defect hebben is echter weer een stuk groterPositief denken: de kans dat er twee vlak na elkaar de parkeergarage niet kunnen vinden is vrij klein.
Maarreeh......had je al een pica ervan gepost of heb ik dat gemist?
Doe es posen dan.
hoe staat het hiermee ?Ben bezig om een pre-meet toer te maken. In het midden van het land, dus in de buurt van Utrecht. (Voordat iedereen teveel naar de fileinfo geluisterd heeft en bij Zwolle staat... )
Datum is nog niet vastgesteld, ik heb eerst nog 2 keer een wintersport te gaan.Een rotklus, maar iemand moet de economie draaiend houden
Waarschijnlijk wordt dat ergens maart of april, als we ook onderweg op een terrasje van het zonnetje kunnen genieten.
Eh, nee, niet gemist....heb tot nu toe geen tijd gehad om plaatjes te schieten terwijl er nog daglicht was
Maar een zwarte fiets in het donker ziet er dus zo uit:
http://picasaweb.google.com/buzzins.pet.rock/DL1000?feat=directlink
[afbeelding]
[afbeelding]
Zodra ik weer eens wat daglicht over heb ga ik meteen aan de slag met fotos
Eh, nee, niet gemist....heb tot nu toe geen tijd gehad om plaatjes te schieten terwijl er nog daglicht was
[afbeelding]
[afbeelding]
Of toch Renate ?Ha Kingcoder,
ik sta op de reservelijst en wil echt mee, maar ga ik het waarschijnlijk niet redden om op tijd het geld over te maken. Ik doe niet aan internetbankieren dus het duurt wel enkele dagen.
Diviman
je mag vast wel een keertje achteropoooeeehh yeaahhhh buzzinnice bajk
ik durf het bijna niet te vragen
Hé Buzz, zit 'r goed uit! Ga je er nóg meer koffers voor regelen of houd je het bij die er nu op zit?Eh, nee, niet gemist....heb tot nu toe geen tijd gehad om plaatjes te schieten terwijl er nog daglicht was
[afbeelding]
[afbeelding]
Hé Buzz, zit 'r goed uit! Ga je er nóg meer koffers voor regelen of houd je het bij die er nu op zit?
Enne, wanneer een ander uitlaatje?
Dikke Yoshi's of open Akra's op een DL1000Ik zeg: tunnels zoeken in de Vogezen.
Dikke Yoshi's of open Akra's op een DL1000Ik zeg: tunnels zoeken in de Vogezen.
we gaan gewoon ieder heuvelachtig bochtig weggetje af tot we er een vinden ....Dat wordt echt zoeken daar, alles gaat OVER de bergen, met van die vervelende wegen met ontzettend veel bochten, boring
we gaan gewoon ieder heuvelachtig bochtig weggetje af tot we er een vinden ....(en dan op zoek naar volgende tunnel )
Voor wie het nog niet gezien heeft: Er komt een nieuwe pre-meet op 21 maart a.s. zie: Pre meet Hèt MF Motorweekend 2009
dan hierbij al een niet-aanmeldingVoor wie het nog niet gezien heeft: Er komt een nieuwe pre-meet op 21 maart a.s. zie: Pre meet Hèt MF Motorweekend 2009
goed idee, maar zonder mijtadaaaaaaaaaaaaaa: Het MF Motorweekend 2009 - premeet 2
zie mijn antwoord in het topicHey taz?
Ga jij het redden naar de pre-meet?
of kon je toch echt niet?