Hèt MF Motorweekend 2009 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goh ik hoef ook niks meer te antwoorden, dat wordt wel voor me gedaan.. Handig :P ;)
Heb jammer genoeg niet 1 foto op de motor, maar wel 1 foto dat ik er naast staat tijdens een aftermeeting en waar nog meer bekende er op staan... O-)

Goh ik hoef ook niks meer te antwoorden, dat wordt wel voor me gedaan.. Handig :P ;)
Heb jammer genoeg niet 1 foto op de motor, maar wel 1 foto dat ik er naast staat tijdens een aftermeeting en waar nog meer bekende er op staan... O-)

ja :Y foto, wil nu wel eens zien wie ik (onbedoeld) tegen mij in het harnas jaag. ;(

ja :Y foto, wil nu wel eens zien wie ik (onbedoeld) tegen mij in het harnas jaag. ;(
large

:+ :+ :+
Nee dat is ze niet hoor O-)

nou vooruit dan ...
ea6530a3468d6110162e8fed8818d856

gevonden ...hier staat ze tussen :P

of klik hier ;)

of hier :P

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
hum lijkt me gezellig type en ongeveer net zo oud als mijn oudste dochter (20) denk ik.
dus snel betalen voor het bed je en meegaan. een aanwinst voor de groep :Y (maar sommige wisten dat al uit de vorige meetings) :Y

hum lijkt me gezellig type en ongeveer net zo oud als mijn oudste dochter (20) denk ik.
dus snel betalen voor het bed je en meegaan. een aanwinst voor de groep :Y (maar sommige wisten dat al uit de vorige meetings) :Y

hahaha, doe daar maar nu 2 jaar van af en na 24 april 1 jaar van af :P ;)
Maar ik al met KingCoder overlegt, komt allemaal goed.
En ojah over gezellig!
*®enate* in "Hèt MF Motorweekend 2009 - deel 1" gaat dan om het eerste deel:P

Ooow, zeg dat dan meteen!

Nu mag je ook wel een keertje bij mij achter op hoor :]

Nu op een wel B|

Laatst bewerkt:
[afbeelding]

heeeeeeej die bovenste mevrouw dat is die waar we stopten voor een bakkie maar die ons geen koekje bij de koffie kon geven omdat ze het pak per ongeluk LEEG gegeten had. Echt waar, zei ze zelf :)

:+ :+ :+
Nee dat is ze niet hoor O-)

nou vooruit dan ...
[afbeelding]
gevonden ...hier staat ze tussen :P

of klik hier ;)

of hier :P

Ja:? wat wilde u zeggen meneer King?

Volgens mij zei hij:
heeeeeeej die bovenste mevrouw dat is die waar we stopten voor een bakkie maar die ons geen koekje bij de koffie kon geven omdat ze het pak per ongeluk LEEG gegeten had. Echt waar, zei ze zelf :)

(stont er tussen, iets verkeerd gegaan denk ik :P)

Volgens mij zei hij:

(stont er tussen, iets verkeerd gegaan denk ik :P)
Klopt! was wel een hilarisch moment! :Y

ja dat was grappig ;)

Vooral hoe ze sexy tegen de deurpost stond te leunen, en hoe de bochtenkoning daar nog even over door aan het fantaseren was ;)

D'r is a.s. zaterdag zeker niet toevallig een premeeting geplanned he? Ik heb wel zin om een stukkie te toeren!

Laatst bewerkt:
ja dat was grappig ;)

Vooral hoe ze sexy tegen de deurpost stond te leunen ...

Dit zegt meer over jou dan over haar :+

D'r is a.s. zaterdag zeker niet toevallig een premeeting geplanned he? Ik heb wel zin om een stukkie te toeren!
Wordt inderdaad wel weer eens tijd :Y Er zou toch een meet komen ??? heb er daarna niks meer over gelezen .... :/

Laatst bewerkt:
Ha Kingcoder,

ik sta op de reservelijst en wil echt mee, maar ga ik het waarschijnlijk niet redden om op tijd het geld over te maken. Ik doe niet aan internetbankieren dus het duurt wel enkele dagen. Ik kom dus op zo'n luchtbed te liggen verwacht ik. Hebben ze daar niet toch nog een aantal luchtbedden liggen?. Andere vraag: het antwoord zal wel ja zijn, maar ik vraag het toch. Kan ik er echt vanuit gaan dat ik niet ergens op de gang kom te liggen.

Diviman

Ha Kingcoder,

ik sta op de reservelijst en wil echt mee, maar ga ik het waarschijnlijk niet redden om op tijd het geld over te maken. Ik doe niet aan internetbankieren dus het duurt wel enkele dagen. Ik kom dus op zo'n luchtbed te liggen verwacht ik. Hebben ze daar niet toch nog een aantal luchtbedden liggen?. Andere vraag: het antwoord zal wel ja zijn, maar ik vraag het toch. Kan ik er echt vanuit gaan dat ik niet ergens op de gang kom te liggen.

Diviman

Op de gang zal je niet komen te liggen, maar er zal even moeten worden gekeken hoeveel er precies mee gaan. Ik geloof dat er iets zou kunnen worden geregeld met caravans ofzo?
Dus wees gerust, het komt vast wel goed :)

ps. En natuurlijk: gefeliciteerd Scammie! *O* *O* :]

Laatst bewerkt:
@Scammie : Gefeliciteerd *O*

Ha Kingcoder,

ik sta op de reservelijst en wil echt mee, maar ga ik het waarschijnlijk niet redden om op tijd het geld over te maken.
Diviman
Welkom Diviman :W

Als je ook nog gaat aankondigen geld te gaan overmaken, weet je zeker dat iemand je voor is :P

Kan je tegenwoordig geen geld meer aan de balie storten op andermans rekening ? of via vrienden/ouders/familie, dat je hen het geld bijv. contant geeft ?

En er komen zeker vast wel bedjes, al dan niet in extra stacaravans, maar op de gang kan het ook erg gezellig zijn :P dacht er slaapzalen waren tot 6 man, dus echt alleen kom je zowieso niet te liggen ;)

En met een beetje geluk regent het een beetje bij vertrek, en gaan er mensen niet mee })

Bovenstaande ivm regen was grapje uiteraard, want Kevin is er dit jaar niet bij ;) , echter de trieste waarheid is dat er een kans is dat er van die 40 man wellicht iemand nog afvalt helaas maar waar .... Of toch druk op het werk, nieuwe liefde , toch geen oppas kunnen regelen, kapotte motor tot nog ergere zaken ... :/

Laatst bewerkt:
Van harte Scammie

@Diviman: Ted heeft het al netjes uitgelegd maar ik doe het gewoon NOG een keer :+ : als het hotel (meer een herberg hoor) vol is dan worden er caravans bij geregeld. Nog steeds gewoon met een bedje dus niets aan de hand.

@all: inderdaad een toertje daar heb ik OOK wel zin in. Met aansluitend nog een keer afrondend de routes doornemen. Ted heeft alweer een hoop gedaan maar er moet ook nog een hoop gebeuren. Als we nou een rondje rozendaal doen (wil de speeltuin wel 's zien :) ) dan kunnen we mooi bij Scammie thuis want die heeft gebak :+

Laatst bewerkt:
Van harte Scammie

@all: inderdaad een toertje daar heb ik OOK wel zin in. Met aansluitend nog een keer afrondend de routes doornemen. Ted heeft alweer een hoop gedaan maar er moet ook nog een hoop gebeuren. Als we nou een rondje rozendaal doen (wil de speeltuin wel 's zien :) ) dan kunnen we mooi bij Scammie thuis want die heeft gebak :+

:/ Da's een eind rijden voor mij .....

.... Dus ik vertrek nu, zie jullie dan wel bij de speeltuin over ± 1,5 uur, rij ik vandaar wel mee naar Scammie .......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan