Van harte Scammie
@Diviman: Ted heeft het al netjes uitgelegd maar ik doe het gewoon NOG een keer: als het hotel (meer een herberg hoor) vol is dan worden er caravans bij geregeld. Nog steeds gewoon met een bedje dus niets aan de hand.
@all: inderdaad een toertje daar heb ik OOK wel zin in. Met aansluitend nog een keer afrondend de routes doornemen. Ted heeft alweer een hoop gedaan maar er moet ook nog een hoop gebeuren. Als we nou een rondje rozendaal doen (wil de speeltuin wel 's zien) dan kunnen we mooi bij Scammie thuis want die heeft gebak
[me="Ted"]is ook weer terug, maar er was niemand, heb er een uur gewachtDa's een eind rijden voor mij .....
.... Dus ik vertrek nu, zie jullie dan wel bij de speeltuin over ± 1,5 uur, rij ik vandaar wel mee naar Scammie .......
Oh en ik heb van het MF weekend volgens mij alleen fred nog maar op msn...
Dussssssss: stefan@mennes.com
reageer een beetje weinig hier, ook al sta ik al op de lijstMaar een pre-meet lijkt me idd wel leuk, ken nog helemaal niemand, en moet mn nieuwe fz6 nog behoorlijk inrijden voor de rit
Iemand in omgeving nijmegen (wil ook best verder rijden) toevallig?
Vandaag nog ff een stukkie gereden...
Hey luie hondals je op pagina 1 kijkt zie je alle deelnemers, met onderlijnde namen . Als je daar op klikt kom je in de profiel pagina en bij de meesten staat er wel een MSN adres ingevuld
Ik zie je msn-uitnodiging wel binnenkomen
oehDa's al snel, 16 maart namelijk
Doe je er gelijk een ligplaats bij in de stadsgracht van zwolle ?(anders tikken die vaste lasten zo door )
En wat dacht Stefan (en het grootste deel van de groep) van de MSN groep?dat zie je niet, zoals je al constateert ben ik lui
Bij mij werkt die site voor geen meter
dat was MSN groups, dit is de nieuweBovendien gaat microsoft stoppen met live groups. (of is dit juist de nieuwe?)
heb nu 420 km op de teller staanbochtjes over de dijk gaan steeds harder,er is vrijwel niemand in m'n vriendenkring die motor rijd, dus de ritjes gaan steeds solo Het weer word idd al een stuk beter, dus die premeet mag wat mij betreft snel geplanned gaan worden
Wil m'n gratis 1000km beurt voor de rit gedaan hebben, dus moet nog flink rond rijden
u rijdt meer dan ( 580 km * 365/2 =) 106.000 km per jaar op de motor580 km? das 1 dag, hooguit 2.........
in je 1tje naar groningen rijden oid is niet erg gezellig he580 km? das 1 dag, hooguit 2.........
Ik nog maar 111heb nu 420 km op de teller staan
Wil m'n gratis 1000km beurt voor de rit gedaan hebben, dus moet nog flink rond rijden
u rijdt meer dan ( 580 km * 365/2 =) 106.000 km per jaar op de motor