Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Hèt MF Motorweekend 2009 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Waar kan ik intekenen ?

Oh en ik heb van het MF weekend volgens mij alleen fred nog maar op msn...

Dussssssss: stefan@mennes.com

hey....m'n mailbox stond ineens vol....blijkt de notificatie van dit thread aangesprongen te zijn

Ik ga in ieder geval niet mee richting scammie z'n taart
Niet omdat ik niet wil rijden hoor....maar ik ga over *kijkt op klok* 15 minuten m'n V-Strom ophalen
Kan niet wachten! *het is nu nog maar 14!)

Da's een eind rijden voor mij .....

.... Dus ik vertrek nu, zie jullie dan wel bij de speeltuin over ± 1,5 uur, rij ik vandaar wel mee naar Scammie .......
[me="Ted"]is ook weer terug, maar er was niemand, heb er een uur gewacht

[/me]

Dacht dat Frank aangeboden had een rit te organiseren ...

Wil anders wel weer iets organiseren, maar dat wordt dan al de 3de "Zwolle" rit voor dit cluppie (niet dat alle mooie wegen op zijn, maar dan kom je meer richten noorden en oosten van zwolle uit en is dan voor de meesten NOG verder rijden )

@buzzin : Gefeliciteerd met je aankoop

Laatst bewerkt:
Oh en ik heb van het MF weekend volgens mij alleen fred nog maar op msn...

Dussssssss: stefan@mennes.com

Hey luie hond als je op pagina 1 kijkt zie je alle deelnemers, met onderlijnde namen . Als je daar op klikt kom je in de profiel pagina en bij de meesten staat er wel een MSN adres ingevuld

Ik zie je msn-uitnodiging wel binnenkomen

Laatst bewerkt:
reageer een beetje weinig hier, ook al sta ik al op de lijst Maar een pre-meet lijkt me idd wel leuk, ken nog helemaal niemand, en moet mn nieuwe fz6 nog behoorlijk inrijden voor de rit
Iemand in omgeving nijmegen (wil ook best verder rijden) toevallig?

Hey Drinky,

Je behoort al tot de "lucky few" die mee mogen, hier dagelijks wat posten hoort echt niet tot de verplichtingen hoor (zou het nu een stuk rustiger worden ? )

Een fz6 inrijden lijkt me toch ook geen straf ? morgen wordt het weer toch best droog , dus effe buienradar in de gaten houden en dan mooi ritje maken, bijv. even duitsland in , of wat van de vele dijkjes daar berijden

Pre meets altijd erg leuk en je leert elkaar inderdaad al een beetje kennen, maaar ook dit is echter niet verplicht, en je zult zien wat een leuke club mensen we zijn, ook tegen "nieuwelingen"

Er zal echt wel (minimaal) 1 premeet komen voor we "echt" weggaan, dus toch af en toe dit topic in de gaten houden is nooit verkeerd

Dat jij weinig reageert word volledig gecompenseerd door de grote hoeveelheid Ted reacties..

Hey luie hond als je op pagina 1 kijkt zie je alle deelnemers, met onderlijnde namen . Als je daar op klikt kom je in de profiel pagina en bij de meesten staat er wel een MSN adres ingevuld

Ik zie je msn-uitnodiging wel binnenkomen
dat zie je niet, zoals je al constateert ben ik lui

oeh Da's al snel, 16 maart namelijk

Doe je er gelijk een ligplaats bij in de stadsgracht van zwolle ? (anders tikken die vaste lasten zo door )

Ligplaats is toch niet nodig voor een rubberboot

heb nu 420 km op de teller staan bochtjes over de dijk gaan steeds harder,er is vrijwel niemand in m'n vriendenkring die motor rijd, dus de ritjes gaan steeds solo Het weer word idd al een stuk beter, dus die premeet mag wat mij betreft snel geplanned gaan worden
Wil m'n gratis 1000km beurt voor de rit gedaan hebben, dus moet nog flink rond rijden

580 km? das 1 dag, hooguit 2.........

Wel vandaag ff rondje utrecht -> Vlijmen -> Tiel -> den haag gedaan wel wat winderig maar toch weer 280 km op "The Red Lady" gereden na 4 maanden stallen. Beviel haar duidelijk niet dat stallen. ga dus van de week maar eens wat carbs afstellen (eerst schroeven en zo en als dat niet helpt er helemaal af om na te lopen).

dacht nog tijdens het rijden dat het wel een mooie dag was voro kennismaking meet maar ja.......

He Buzzin

vorige week ben ik zowat elke dag bij jou in het dorp aan het werk geweest. Bij die klup met de rooie autootjes aan de Adrianahoeve.

Wat een drukte als ze dan ineens een vliegtuig verkeerd parkeren

Woon je daar we veilig

u rijdt meer dan ( 580 km * 365/2 =) 106.000 km per jaar op de motor

tuurlijk, ik rij iedere dag.....

maar als ik zo een rondje noord-grunn doe , heb ik er al snel 2-300 km op staan ~

Status
Niet open voor verdere reacties.