Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Uhhh noemden we onze groep niet politiek correct de "toeristische groep" ??
Dank zij jouw "lesjes" heb ik zaterdag in elk geval waanzinnig fijn gereden, heb je wel gemerkt aan de big smile op mijn snuit tijdens de rookpauzes. Nooit geweten dat die badkuip van mij zo wendbaar was.
GENIETEN !
Foto van de hele bende
[pictures=motorstek,632]
Super !
Nou vooruit, klein stukje sight-seeing
[~[url="http/i160.photobucket.com/albums/t178/pilatusF1/MFwknd2008/MFwknd08snapshot.jpg"]afbeelding~][/url]
wel ff op de foto klikken hè
Uhhh voor jou is dit filmpje dan ook zeker de eerste keer dat je de gelegenheid hebt iets van de omgeving te zien...
Nou vooruit, klein stukje sight-seeing
[~[url="http/i160.photobucket.com/albums/t178/pilatusF1/MFwknd2008/MFwknd08snapshot.jpg"]afbeelding~][/url]
wel ff op de foto klikken hè
kom spullen pakken dan gaan we!Ik wil weer heen
Uhhh voor jou is dit filmpje dan ook zeker de eerste keer dat je de gelegenheid hebt iets van de omgeving te zien...
Zo alles gepoetst
Motor glimt, pak glimt, helm glimt, laarzen en handschoenen glimmen kom spullen pakken dan gaan we!
Je mag de mijne ook wel doen hoorZo alles gepoetst
Motor glimt, pak glimt, helm glimt, laarzen en handschoenen glimmen kom spullen pakken dan gaan we!
Hoelaat straks in Vaals?
Zit met m'n kop ook nog helemaal in de Eiffel, kan me voor geen meter concentreren....
Je mag de mijne ook wel doen hoor
Ik had toch gezegd dat mn motor een raar geluid maakt sinds de achterband vervangen is? Toen we gisteren thuis kwamen en ik mijn ketting in wou spuiten zag ik dat mijn ketting niet mooi rond liep. De geklonken schakel draait niet soepel, maar blijft in een hoek staan. Vanavond maar eens kijken wat er precies aan de hand is, en of het nog te fixen is of dat het me ook nog een nieuwe kettingset gaat kosten
Das lekker. Ik zou teruggaan naar die dealer die die band verwisseld heeft... Ik zeg: Montage-garantie!!Je mag de mijne ook wel doen hoor
Ik had toch gezegd dat mn motor een raar geluid maakt sinds de achterband vervangen is? Toen we gisteren thuis kwamen en ik mijn ketting in wou spuiten zag ik dat mijn ketting niet mooi rond liep. De geklonken schakel draait niet soepel, maar blijft in een hoek staan. Vanavond maar eens kijken wat er precies aan de hand is, en of het nog te fixen is of dat het me ook nog een nieuwe kettingset gaat kosten
Zo alles gepoetst
Dat ga ik niet meer redden's kijken, ehh 5 uur à half zes moet nog kunnen.
@pliatus: wohoo gaaf filmpje man... MEER
Een na laatste weekend van juli kan ik welWacht dan nog ff tot eind juli /augustus.... kan ik ook mee...............
Wie is trouwens die vent in dat groene T-shirt............ die kan ik helemaal niet thuis-brengen........
Mooi dat het geslaagd is geweest.
Hoop dat jullie nog ff op mij hebben geproost...... of is mijn 'keine bijdrage' onder iemands toch niet al te kleine 'armen' verdwenen..........