Hèt MF Motorweekend 2008 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie op andere sites juist weer dat alleen vandaag slecht is en morgen en overmorgen goed.... dus we zien wel wat het wordt. Enige waar ik nu echt gruwelijk van baal is dat ik eigenlijk gisteravond naar z-limburg zou gaan, toen het droog was.

En als ik nu op buienradar.nl kijk is de voorspelling dat het erg nat gaat zijn boven brabant en limburg rond 7-8 uur. -O-

Maar het is niet anders, regenpak maar aan dan ... en gaan met die banaan :]
Goedemorgen allemaal, maarre wat een pokke weer -O-
Hopen dat dit het enige buitje is :?

Tot straks :W

Hoi beste mensen,

Ik haak op het laatste moment toch af. Vandaag vroeg op gestaan, motor is helemaal in orde en alles is gepakt. Maar als ik nu naar buiten kijk en de diverse voorspellingen op internet denk ik dat ik weinig plezier zal hebben op mijn motor. Al die regen. Pff alleen zondag is het goed. Maar ik rij toch anders in regen en nu zou ik waarschijnlijk ook nog eens doorweekt zijn voordat in Limburg ben. Het weer samen met de tegenslagen die ik al eerder heb gepost hebben me doen beslissen om NIEt mee te gaan. Zelf baal ik er ook van, maar met dit weer is voor mij de fun eraf. Ik wens jullie veel plezier!

Edit: Zojuist Scammie gebeld en geinformeerd.

Laatst bewerkt:
[me="Ted"]vertrekt " NU" O-) [/me]

ga dus vaals niet halen op tijd, heb King al gesmst, zal rond 9 uur ook nog even bellen om te kijken wat de verwachte vertrektijd wordt en vertrekvolgorde van de groepen, wacht ik ze Woffelsbach/rurberg wel op *D

Ik was op tijd wakkker, ruim op tijd, dus toen nog " even" omgedraaid :X

Laatst bewerkt:
Voor degene die er niet bij zijn:
Dag 1 is goed verlopen, iedereen goed aangekomen bij het hotel (een half uur geleden) :Y
Enneh Kevinsfanclub ik zou niet verder lezen vanaf hier; na Vaals geen druppel regen meer gehad *O*

Tot zover jullie correspondente :W

Laatst bewerkt:
Dag 1 is goed verlopen, iedereen goed aangekomen bij het hotel (een half uur geleden) :Y
Enneh Kevinsfanclub ik zou niet verder lezen vanaf hier; na Vaals geen druppel regen meer gehad *O*

ik kan er nog aan toevoegen dat er 2 banden lek zijn gereden, maar dat iedereen verder kon.

En morgen ga ik de club opzoeken.

Dank u.................

Nu maar hopen dat de buien een beetje verspreid gaan vallen de komende tijd en dat ze mogelijk erom heen kunnen rijden.

Have fun verder.................. :W

Uw verslaggeefster meldt:
Iedereen weer veilig aangekomen in het hotel en op naar de BBQ. Ook Taz is gearriveerd, onderweg opgepikt!
Hele dag droog tot een VRESELIJKE hoosbui met de haven in zicht..... _O- eeeh onee :(

:+ :+

ik ben thuis.

mooi weer gehad hooguit een paar druppels.

we hebben ons weer heerlijk misdragen de afgelopen dagen.

en hansssss ik dacht dat we rustig naar huis zouden rijden :]

Zo, king is weer veilig thuis. bedankt allemaal voor dit onvergetelijk mooie weekend!!

Hier laat ik het voor nu bij, morgen meer......

Ben ook thuis. Ge-wel-dig weer gehad, heb met prima mensen meegereden, met een vreemde man in bed gelegen, lol gehad, wat wil een mensch nog meer! *O*

Alle hulde aan de voorrijders :} , met name King voor de regie :} :} .

Laatst bewerkt:
[me="Ted"]is ook alweer een dik half uur thuis *D [/me]

Was een schitterend weekend, heb heerlijk gereden en daarnaast was het ook nog eens erg gezellig als we van de motor af rolden *O*

vaals > Zwolle in 2:15 voor 260 km, MET tankstop/helmschrop en paar wegwerkzaamheden onderweg is netjes })

Maar Pilatus zal het wel weer traag vinden :P

Kevin, ik hoop niet dat je het erg vind dat je een soort van running gag gedurende het weekend geworden bent _O- We hebben bijna Te mooi weer gehad, op een hoosbuitje zaterdag na , tegen einde rit, om de motoren schoon te maken : daarna immers nog buiten geBBQ-ed met zijn allen :9
Wel hartelijk dank voor jouw bijdrage aan het partybudget (en ook aan de anderen), waar kan je nog 2 avonden flinke pullen bier drinken voor 20 euro :P

MAAR VOLGENDE KEER WEL GEWOON MEEGAAN *O*

PS wel respect voor je eerlijke post, dat je geen slappe smoes verzint dat je katten ontsnapt zijn ofzo O-)

Uiteraard naast King ook hulde voor de andere voorrijders Frank, Hans en Fred :}
[me="Ted"]doet het ze niet na :P[/me]

Laatst bewerkt:
Wat weinig reacties nog.... het was inderdaad een geweldig weekend, en ongelofelijk goed geregeld. Mazzel met het weer op de koop toe.

Ik verbaas me nu nog over hoe ontzettend gezellig het was. Met zo'n gevarieerde groep en dan zo'n ontzettend goeie sfeer. Ongelofeloos. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Ik meld me alvast aan voor volgend jaar bij deze.

Fred, nogmaals bedankt voor het geweldige voorrijden en alle tips en trucs!

Fijne mensen... bedankt voor dit geweldige weekend... wat een ervaring.

Laatst bewerkt:
Zo ook weer thuis. 21.45 uur stond het gele gebakje weer in de achtertuin. 285 km in 2 uur en drie kwartier, inclusief files en tanken O-)

@Low Profile, Ik had inderdaad rustig aan gezegd maar eenmaal op de brommer wilde ik naar huis :Y

Aan allen die dit dit weekeind weer onvergetelijk hebben gemaakt :} :} :} :} :}

Aan de thuisblijvers, dank voor de sponsoring :}

Ik heb het thuisfront al medegedeeld: volgend jaar weer :Y

De GPS hangt aan de lader en tot nu toe geen probleem dus ik denk een voedingprobleem op de motor of de houder. Ik ga morgen verder zoeken.

Laatst bewerkt:
Scammie heeft net een lekkere douche achter de oren, jemig mensen, wat een weekend :) :) :)
Menigeen zal op de terugweg naar huis nog met een grote smile op het gezicht hebben gereden.

@King, Fred, Frank en Hans: klasse kerels, bedankt voor het voorrijden, ik heb al van veel mensen gehoord dat ze zich helemaal thuis voelde in het groepje waarin ze reden.

@ALL: ontzettend bedankt voor de gezeligheid en een onvergetelijk weekend :)

MF Motorweekend 2009 : here we come :)

Ook Taz is gearriveerd, onderweg opgepikt!
:Y Ik had King gebeld dat ik in t hotel was dus die zei dat ze een half iuur alter in de buurt zouden zijn. DUs ik snel mn koffie opgedronken, alles weer aangetrokken en gaan met dat ding :] :]

Al was t achteraf misschien toch niet zo snlim want ik was net opgedroogd van mijn 2 uur regen op de heenweg :( toen ik daar weer een bui over me heen kreeg. Was vanmorgen nog te merken :N

Hallo allemaal, wat een weekend voor mij. Ontzettend veel geleerd en lekker gereden :]
De voorrijders, King, Fred, Frank en Hans bedankt voor de goede tips en het voorrijden :}

Ik heb mij al aangemeld voor volgend jaar en betaald voor een bedje :+

PILATUS kom op met het filmpje, mijn vrouw zit te wachten :X

Ik ga lekker naar bed toe, allemaal weltrusten en ik zie de foto's, filmpjes morgen wel verschijnen :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

:W :W :W :W

Laatst bewerkt:
Ik wist wel dat ik geen spijt zou krijgen van mijn alternatief zoals ik het weekend nu gedaan heb *O* *O*

Het was supergezellig *O*, ik heb vanmorgen nog even lekker kunnen knallen :], alleen helaas niet in 1 avond met iedereen kunnnen bijkletsen -O-
Dusssss, het wordt weer tijd voor de eerste aftermeet :+

Het was super georganiseerd, gelukkig is ook alles goed verlopen zonder ongelukken en zo. Thanx @ voorrijders :} (ik was er met voorrijden ook bij, maar dat was meer voor de gezelligheid :X )

@Day-walker: terugreis ging supersnel, lekker ritje waar weer alles in zat :X Moeten we toch ook eens hier in de buurt gaan doen :P

.PILATUS kom op met het filmpje, mijn vrouw zit te wachten :X
.
:W :W :W :W

Je bedoelt hetzelfde filmpje als waar ik van mijn man niet naar mag kijken als het geplaatst is :?

:+ :+

Maarre fijn dat iedereen weer heelhuids thuis is en dat het zo ongelofelijk gezellig was! *O* *O*
Ik doe er alles aan om er volgend jaar dan ook écht zelf bij te zijn!

En nu is King weer ff van mij :Y :+

Al was t achteraf misschien toch niet zo snlim want ik was net opgedroogd van mijn 2 uur regen op de heenweg :( toen ik daar weer een bui over me heen kreeg. Was vanmorgen nog te merken :N

Regen? Welke regen?

Dat beetje miezer dan je in je kielzog uit Nederland had meegesleurd?
Dat noemen we motregen... wel met HELE GROTE motten...

Laatst bewerkt:
Hi guys! Ik was tien voor half 12 thuis, heb het laatste stuk met Buzzin meegereden en tussendoor nog even koffie gedronken bij de Shell na Den Bosch.

Het weekend vond ik echt helemaal super! *O* *O*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan