Day-Walker
MF veteraan
- 27 sep 2005
- 4.256
- 0
Goedemorgen allemaal, maarre wat een pokke weerIk zie op andere sites juist weer dat alleen vandaag slecht is en morgen en overmorgen goed.... dus we zien wel wat het wordt. Enige waar ik nu echt gruwelijk van baal is dat ik eigenlijk gisteravond naar z-limburg zou gaan, toen het droog was.
En als ik nu op buienradar.nl kijk is de voorspelling dat het erg nat gaat zijn boven brabant en limburg rond 7-8 uur.
Maar het is niet anders, regenpak maar aan dan ... en gaan met die banaan
ik kan er nog aan toevoegen dat er 2 banden lek zijn gereden, maar dat iedereen verder kon.Voor degene die er niet bij zijn:
Dag 1 is goed verlopen, iedereen goed aangekomen bij het hotel (een half uur geleden)
Enneh Kevinsfanclub ik zou niet verder lezen vanaf hier; na Vaals geen druppel regen meer gehad
Tot zover jullie correspondente
Voor degene die er niet bij zijn:
Dag 1 is goed verlopen, iedereen goed aangekomen bij het hotel (een half uur geleden)
Enneh Kevinsfanclub ik zou niet verder lezen vanaf hier; na Vaals geen druppel regen meer gehad
Tot zover jullie correspondente
Ook Taz is gearriveerd, onderweg opgepikt!
Ging idd erg lekker@Day-walker: terugreis ging supersnel, lekker ritje waar weer alles in zatMoeten we toch ook eens hier in de buurt gaan doen
.PILATUS kom op met het filmpje, mijn vrouw zit te wachten
.
Al was t achteraf misschien toch niet zo snlim want ik was net opgedroogd van mijn 2 uur regen op de heenwegtoen ik daar weer een bui over me heen kreeg. Was vanmorgen nog te merken
Je bedoelt hetzelfde filmpje als waar ik van mijn man niet naar mag kijken als het geplaatst is
euh regen is iets wat nat isRegen? Welke regen?
Dat beetje miezer dan je in je kielzog uit Nederland had meegesleurd?
Dat noemen we motregen... wel met HELE GROTE motten...