Wow wat een pak ruimte
Ken je dat kleine koffertje nog dat ik heb? Daar zit bij mij alles in
(Nou ja, als ik niets vergeten ben dan)
En dat nog wel voor 3 nachten/ 4 dagen
KOM MET VOLLE MELKTANK naar de ontmoetingsplek in Vaals!
Tja, het blijven Belgen..
Wil je alleen de routekaart of wil je een roadbook voor een routerol?Kan iemand die routekaart voor mij uitprinten? Ik ben nu thuis en daar heb ik geen printer
Op het Belgische nieuws: De melkboeren in de oostprovincies in België sluiten zich aan bij hun Duitse collega's met betrekking tot het staken van melkleverancies. Men vindt de prijzen té laag. Morgen is er een demonstratie in Eupen. Er zullen Belgische maar ook Duitse boeren zijn.
Wij komen met de route niet in Eupen, wel in de buurt. Denk er dus aan dat er mogelijk relatief veel tractoren op de weg kunnen zijn. De betreffende boeren zijn mogelijk geagiteerd en willen aandacht voor hun zaak.
Of wij het er nou mee eens zijn of niet, als we ze tegenkomen blijven wij vriendelijk en vrolijk.
getver! het regent hier dat het giet! Nu al een regenpak aan dus
Wil je alleen de routekaart of wil je een roadbook voor een routerol?
Ik kan ze wel voor je meenemen.
Laat even weten. Ook als er nog andere gegadigden zijn hoor ik dat graag.
getver! het regent hier dat het giet! Nu al een regenpak aan dus
Als we overal rekening mee moeten gaan houden !!!!!
Straks liggen er ook nog Pinkpop-groupies op en naast de snelweg :S :S :S
Zouden ze bij de Bokkenrijder in Vaals weer van die heerlijke vlaaipunten hebben...... wie zorgt er trouwens dit jaar voor de roze koeken ????
@Ted: Bedankt
Dat is wel heel oud. Printen met verf??!Uhmmm.....als je dan toch bezig bent........bij mij is de inkt op
Als het niet teveel gevraagd is dan alleen de routekaartjes aub. Ik heb er al een paar afgedrukt maar de verf is nu op...
Thnx alvast!
Dat is wel heel oud. Printen met verf??!
Straks zeg je nog dat het niet zo lekker print op een daisy-wheel-printer.
Ik heb 4 exemplaren geprint. Eén voor jou, één voor Flooriz en 2 spares.
@Ted: BedanktDit heet de "Wet van behoud van ellende". Zoals je begrijpt zit het nu ook in mijn hoofd...
Je had het nog niet gezegd...Had ik al gezegd dat je geweldig bent?
Veel dank!
(BK gaat nu met een oranje koeiepak en oranje petje en toeter naar Eindhoven voor Nederland - Denemarken....)