geen probleem volgens mij. t gaat alleen om geluid en soms snelheid De rest boeit niet zo. Ik was iig niet van plan om andere sliders erop te plakkenWat vinden ze in de Eiffel trouwens van sparkies?
Over droogte kunnen ze in ieder geval niet gaan zeuren.
Anders moet ik die van Jessy even lenen
Mooi, dan kunnen die sparkies lekker blijven zitten.geen probleem volgens mij. t gaat alleen om geluid en soms snelheid De rest boeit niet zo. Ik was iig niet van plan om andere sliders erop te plakken
neeWat vinden ze in de Eiffel trouwens van sparkies?
Over droogte kunnen ze in ieder geval niet gaan zeuren.
Anders moet ik die van Jessy even lenen
Voor op het circuit heb ik andere. Geen zin om weer van de baan te worden afgehaaldMooi, dan kunnen die sparkies lekker blijven zitten.
Geen andere erop? Die van jou zijn al ver weg toch?
Kunnen vast geen 1500km meer mee
Sowieso voor Assen even andere erop lijkt me.
Dat geluid ben ik nu niet bang voor
Vanuit Oss rijden we deze route <klik>
Ik heb alvast twee "aansluitpunten" ingebouwd: De Mac in Rosmalen (FrankFJR in ieder geval) en Tankstop 'Haasje aan de A2 net na Eindhoven. Voorheen sprak ik daar af met Taz en wellicht dat er anderen zijn die daar willen/kunnen aansluiten.
Zoals je kunt zien staat voor deze route 1:50. Ik wil persé om negen uur in Vaals zijn dus rekeninghoudend met een tankstop in Vaals en wat tijdverlies bij eventuele aansluitpunten ziet ons schema er als volgt uit:
6:30 Vertrek uit Oss
6:45 aankomst Mac Rosmalen
7:00 wegrijden uit Rosmalen
7:37 aankomst 't Haasje
7:50 wegrijden bij 't Haasje
8:47 Aankomst Vaals
Geeft ons 13 minuten ruimte om te Tanken. Slag om de arm he want waarschijnlijk rijden we het vlotter maar misschien duren de stops langer.... we zien wel.
Wie wil er aansluiten? Op een ander punt wellicht?
KINGCODER
Als ik goed heb gelezen is er nog een slaapplek over.
Mag ik gebruik maken van (lucht)bed en zak?
Mail me ff je adres, want dat heb ik helaas niet.
@P....... geluid van een Aprilia EVO2 vergelijken met een Suus+Vampire..................
DREAM ON......................... no way..., laats was schatting bij dealer tijdens afstellen
toch zeker tegen de 115 Db......... bij ca. 8000 toeren......... schrok daar zelf van, een giga diepe brullende 'stacato'..............
(
k wil me nergens mee bemoeien, maar is t voor jou niet handiger om bv bij t tankstation aan de A58 bij Gilze aan te haken?
Goeie tip. Wie komen daar allemaal? En hoelaat
(ja, ben erg lui... Nee heb het ontzettend druk met werk en mijn huisje)
Sjimmie is van de verdeling van de slaapzakken.... ik zal je het adres al wel vast mailen.
Zoooooooooo dat is wel een hele makkelijke hoor KingDe rolverdeling is meteen duidelijk zo
Je bent Welkom hoor Fred, en er is nog plek zat dit jaar!
Voor de duidelijkheid, ingeschreven op een opgemaakt luchtbed in Huize King/Sjimmie zijn nu; Flooriz, Pilatus en Fred.
Zoooooooooo dat is wel een hele makkelijke hoor KingDe rolverdeling is meteen duidelijk zo
Voor de duidelijkheid, ingeschreven op een opgemaakt luchtbed in Huize King/Sjimmie zijn nu; Flooriz, Pilatus en Fred.
Geen officieel verzamelpunt, DW en ik komen daar rond een uurtje of 07:00-07:10 voorbij crossenAls je een knal hoort zijn we net voorbij
hahahaha we komen wel even over de parkeerplaats rijden, kun je aanhaken !!!!
Nou op verzoek van King na een radiostilte van enkele maanden ben ik weer eens terug. Helaas ga ik het nog niet redden om mee te gaan aankomend weekend, want ik heb er gewoon de knaken niet voor.
Maarrrrrr afgelopen week een luxeprobleem van 2 baanaanbiedingen heb ik er een geaccepteerd. En volgend jaar fulltime aan de slag voor de klas. Dusssss dan is het niet zo'n probleem meer. Kan ik eindelijk voor een andere fiets sparen.
Alles goed met oudgedienden hier?
Willen jullie aub niet al te enthousiast doen...................het afmelden deed mij al 'pijn' genoeg..............
@P....... geluid van een Aprilia EVO2 vergelijken met een Suus+Vampire..................
DREAM ON......................... no way..., laats was schatting bij dealer tijdens afstellen
toch zeker tegen de 115 Db......... bij ca. 8000 toeren......... schrok daar zelf van, een giga diepe brullende 'stacato'..............
zal verder jullie voorbereidingen niet al te zeer storen......................................
Voor donderdagavond?Zoooooooooo dat is wel een hele makkelijke hoor KingDe rolverdeling is meteen duidelijk zo
Kickhahaha, ja en dan houdt ik het het weekend wel in mijn uppie in die top