Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Hèt MF Motorweekend 2008 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat vinden ze in de Eiffel trouwens van sparkies?
Over droogte kunnen ze in ieder geval niet gaan zeuren.

Anders moet ik die van Jessy even lenen
geen probleem volgens mij. t gaat alleen om geluid en soms snelheid De rest boeit niet zo. Ik was iig niet van plan om andere sliders erop te plakken

geen probleem volgens mij. t gaat alleen om geluid en soms snelheid De rest boeit niet zo. Ik was iig niet van plan om andere sliders erop te plakken
Mooi, dan kunnen die sparkies lekker blijven zitten.
Geen andere erop? Die van jou zijn al ver weg toch?
Kunnen vast geen 1500km meer mee
Sowieso voor Assen even andere erop lijkt me.

Dat geluid ben ik nu niet bang voor

Mooi, dan kunnen die sparkies lekker blijven zitten.
Geen andere erop? Die van jou zijn al ver weg toch?
Kunnen vast geen 1500km meer mee
Sowieso voor Assen even andere erop lijkt me.

Dat geluid ben ik nu niet bang voor
Voor op het circuit heb ik andere. Geen zin om weer van de baan te worden afgehaald

En ach, die andere vonken nog genoeg. Vrijdag en zaterdag weer lekker gespeeld. Zo lang het laatste stuk ijzer er nog in zit blijf ik ze gebruiken

Willen jullie aub niet al te enthousiast doen...................het afmelden deed mij al 'pijn' genoeg..............

@P....... geluid van een Aprilia EVO2 vergelijken met een Suus+Vampire..................

DREAM ON......................... no way... , laats was schatting bij dealer tijdens afstellen

toch zeker tegen de 115 Db......... bij ca. 8000 toeren......... schrok daar zelf van, een giga diepe brullende 'stacato'..............

zal verder jullie voorbereidingen niet al te zeer storen......................................

KINGCODER

Als ik goed heb gelezen is er nog een slaapplek over.
Mag ik gebruik maken van (lucht)bed en zak?

Mail me ff je adres, want dat heb ik helaas niet.

Ik weet nog niet wat ik doe, was nog aan het kijken voor een hotelletje, vorig jaar heerlijk geslapen in een minihotel in valkenburg. Maar rosmalen klinkt wel als een plan.

Hoewel Oss -> Eindhoven een betere route is als Oss -> Rosmalen volgens mij. Gezien normale ochtenddrukte en maximum snelheden. Maar dat moeten jullie natuurlijk lekker zelf weten

Ik heb er zin an kan er niet eens meer van slapen

Dienstmededeling

De organisatie heeft besloten dat er een uitzondering komt op de "als-je-afhaakt-dan-zuipen-we-je-75-euro op" regel en dat is wanneer je afhaakt vanwege ziekte, want dat is wel heel erg sneu. In dat geval wordt het volledige bedrag teruggegeven. Uiteraard gaat dit alleen op als de organisatie "uit de kosten is" (het hotel was immers afgekocht zoals jullie weten).

Kortom: vanavond stort ik die 75 euro terug aan 48th. Wel op voorwaarde dattie volgend jaar weer van de partij is.

edit: startpost aangepast op dit punt

Laatst bewerkt:
KINGCODER

Als ik goed heb gelezen is er nog een slaapplek over.
Mag ik gebruik maken van (lucht)bed en zak?

Mail me ff je adres, want dat heb ik helaas niet.

Sjimmie is van de verdeling van de slaapzakken.... ik zal je het adres al wel vast mailen.

Laatst bewerkt:
Nou op verzoek van King na een radiostilte van enkele maanden ben ik weer eens terug. Helaas ga ik het nog niet redden om mee te gaan aankomend weekend, want ik heb er gewoon de knaken niet voor.
Maarrrrrr afgelopen week een luxeprobleem van 2 baanaanbiedingen heb ik er een geaccepteerd. En volgend jaar fulltime aan de slag voor de klas. Dusssss dan is het niet zo'n probleem meer. Kan ik eindelijk voor een andere fiets sparen.

Alles goed met oudgedienden hier?

ASO

Goeie tip. Wie komen daar allemaal? En hoelaat

(ja, ben erg lui... Nee heb het ontzettend druk met werk en mijn huisje)

Geen officieel verzamelpunt, DW en ik komen daar rond een uurtje of 07:00-07:10 voorbij crossen Als je een knal hoort zijn we net voorbij
hahahaha we komen wel even over de parkeerplaats rijden, kun je aanhaken !!!!

Sjimmie is van de verdeling van de slaapzakken.... ik zal je het adres al wel vast mailen.

Zoooooooooo dat is wel een hele makkelijke hoor King De rolverdeling is meteen duidelijk zo

Je bent Welkom hoor Fred, en er is nog plek zat dit jaar!
Voor de duidelijkheid, ingeschreven op een opgemaakt luchtbed in Huize King/Sjimmie zijn nu; Flooriz, Pilatus en Fred.

uiteraard weer voor de gastvrijheid! als King me nu ook nog even het adres mailt

ja he?

Geen officieel verzamelpunt, DW en ik komen daar rond een uurtje of 07:00-07:10 voorbij crossen Als je een knal hoort zijn we net voorbij
hahahaha we komen wel even over de parkeerplaats rijden, kun je aanhaken !!!!

Super

Zie ik jullie daar!

RAAKEIND A58 ZZ, KM PAAL 50,5 GILZE

Laatst bewerkt:

Wie bent u?

Dag Biondo....

HAP!

@biondo: leuk weer wat van je te horen, volgende keer er maar weer bij!

Oke, ik sluit aan bij Tankstation 't Haasje. Ben daar tussen 7:15 en 7:30 en wacht dan geduldig af

Owja, heb er zin in!

Voor donderdagavond?

Volgens het weer wordt het 30 graden het weekend misschien wel te warm
Nemen jullie nog drinken mee voor onderweg of stoppen we vaak genoeg met die temperaturen bij tankstations e.d.?

Ik heb gegevens binnen van de volgende personen:

• Kingcoder
  • dreetje9
  • *®enate*
  • buzzin
  • V Fred S
  • Kevinsfanclub
  • Scammie
  • shadowski
  • Tazman_3
  • Jessy'
  • Ted