Tazman_3
MF veteraan
Zijn er van hier trouwens morgen nog mensen bij de Megameeting
Ikke wel
Ikke wel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
is me gewoon te veel snelweg rijden voor een beetje posen.....Zijn er van hier trouwens morgen nog mensen bij de Megameeting
Ikke wel
Ikke wel
Ikke wel
Ikke wel
heb je niet gespotZijn er van hier trouwens morgen nog mensen bij de Megameeting
Ikke wel
ik jou ook nietheb je niet gespot
wel veel anderen, waaronder Buzzin
en mij en ducktapeMFMM was idd gezellig!
Helaas niemand van dit topic gespot...
Owja tog wel, Tazke
Kán toch geen toeval zijn....
Tsja daarvoor hebben we natuurlijk
[~[url="http/www.rendelmann.info/blog/content/binary/v1.3.4.jpg"]afbeelding~][/url]
(Spreek uit Arse-bandit, ook geen toeval)
Tsja, je moet wat in je vrije tijd
MFMM was idd gezellig!
Helaas niemand van dit topic gespot...
Owja tog wel, Tazke
Je hebt je (zeg maar) "low profile" gehoudenik was er wel maar niet gezien
Je hebt je (zeg maar) "low profile" gehouden
De duitse politie is van een iets ander kaliber dan de luxemburgse, advies is dan ook de zaakjes gewoon goed voor elkaar te hebben, this means: E-goedgekeurde uitlaat, voldoende profiel op de banden -> je kunt gewoon je motor laten staan anders (no mercy)
Ik heb ook een Viper op mn cbr 600 f ("competition use only" ), maar voor het weekend gooi ik er even een orginele kachelpijp onder.jammer, had het voornemen om mee te willen...de banden lukt wel, maar die viper blert nogal, en heeft geen E-keur...
2 jaar terug wel door de eiffel gereden trouwens, ben geen pliesie tegengekomen...
zonde, wil echt mee, nog nooit met MF meegeweest!!!
Ik heb ook een Viper op mn cbr 600 f ("competition use only" ), maar voor het weekend gooi ik er even een orginele kachelpijp onder.
eeeh.... heb alleen m'n BSM Vampire's.... schroef er wel een db-killer injammer, had het voornemen om mee te willen...de banden lukt wel, maar die viper blert nogal, en heeft geen E-keur...
2 jaar terug wel door de eiffel gereden trouwens, ben geen pliesie tegengekomen...