Hèt MF Motorweekend 2008 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn er van hier trouwens morgen nog mensen bij de Megameeting :?

Ikke wel :W

was het wel van plan maar ga wat anders doen........ nee dus. volgende keer denk k.

Zijn er van hier trouwens morgen nog mensen bij de Megameeting :?

Ikke wel :W

:N

Ik vertrek straks richting Heerlen en dan morgen naar Spa. Eerst langs Borculo om nog 2 man +1 RSVop te pikken.

Maandag Aprilia-Experience Spa....................... *O*

Enkel zal ik toekijken en voor het meerendeel als 'koffie-juffrouw' fungeren.... :$

hey, ik zou toch zweren dat ik al gezegd had dat ik was geweest hier....nou ja, zal wel op bekijken hebben gedrukt ipv versturen....

Ik was er dus ook :P
En inderdaad Ted even geproken. :W
Verder geen bekenden gezien/herkend. Maar ja, zo veel MFers ken ik dan ook niet :)

Wast daarna nog gezellig Ted?
(en bleef d'r sluier wel goed zitten tijdens het rijden?)

Zo'n zumo is echt topding trouwens....nu alleen nog even die hoofdtelefoon beter in m'n helm inbouwen, nu krijg ik er koppijn van :(

Verdorie, die blackbearded & dreetje toch! <kilik> :+

Boefjes zijn het.

:^ alhoewel je je ook afvraagt hoe King aan zulk nieuws komt :o

Tsja daarvoor hebben we natuurlijk

(Spreek uit Arse-bandit, ook geen toeval) :X

Laatst bewerkt:
De duitse politie is van een iets ander kaliber dan de luxemburgse, advies is dan ook de zaakjes gewoon goed voor elkaar te hebben, this means: E-goedgekeurde uitlaat, voldoende profiel op de banden -> je kunt gewoon je motor laten staan anders (no mercy)

jammer, had het voornemen om mee te willen...de banden lukt wel, maar die viper blert nogal, en heeft geen E-keur...
2 jaar terug wel door de eiffel gereden trouwens, ben geen pliesie tegengekomen...

zonde, wil echt mee, nog nooit met MF meegeweest!!!

jammer, had het voornemen om mee te willen...de banden lukt wel, maar die viper blert nogal, en heeft geen E-keur...
2 jaar terug wel door de eiffel gereden trouwens, ben geen pliesie tegengekomen...

Ik heb ook een Viper op mn cbr 600 f ("competition use only" 8-) ), maar voor het weekend gooi ik er even een orginele kachelpijp onder.

Ik heb ook een Viper op mn cbr 600 f ("competition use only" 8-) ), maar voor het weekend gooi ik er even een orginele kachelpijp onder.

tsja, ik moet ff HEEL goed zoeken wil ik die vinden...ergens op zolder bij pa en moe nog ;)
en anders google ik wel ff...

:o eeeh.... heb alleen m'n BSM Vampire's.... :X schroef er wel een db-killer in O-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan