Hèt MF Motorweekend 2008 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmm ja... dat zwart (3 sec by design) had ik bewust gedaan, ik denk alleen dat google er nog wat aangeplakt had. het schokken........ da's google. Original aufname eventueel zum download (600mb), wil het voor liefhebbers wel op een cdtje bakken hoor, mail of pm dan even je adres.
Euh gooi die mb's maar over de lijn :P
pm maar ff wat t makkeljkst is

leuk filmpje hoor, maar ik mis het geluid van een échte motor, ik hoor alleen maar stofzuigers }) :+

leuk filmpje hoor, maar ik mis het geluid van een échte motor, ik hoor alleen maar stofzuigers }) :+

Eindelijk eens een opmerking waar ik meer dan volledig achter kan staan......................

mits die 'echte motor' het dan wel doet ................................

sorry @P :+

ik vind die moderne stofzuigers wel lekker klinken. Beter dan het geluid van een naaimachine :X

die kon je natuurlijk verwachten he :+

ik overwoog nog om er muziek over te zetten maar vond het toch zonde :Y

Toen ik las dat er een filmpje van 'circuit' was.... dacht ik eigenlijk aan dat stukkie 4-baans weg............... daar waar ik vorig jaar ff uit m'n dak ging....

en me niet aan de afspraak (niet elkaar onderling inhalen) kon houden. Hoewel, ik reed als 4e dus viel qua aantal nog wel mee..............

Nog ff verder een berichtje uit de ziekenboeg:

herstel gaat steeds langzamer, maar ik hou nog steeds hoop dat het einde van de maand gaat lukken.
Vandaag controle gehad in ziekenhuis, kreeg advies om arm te blijven bewegen, zodat spieren steeds soepeler worden................... zag er voor de rest goed uit (volgens chirurg).

Ik ga volgende week eens een 'droogzit' proberen, daarna wil ik zo rond de 28e in ieder gevalproberen een stukkie te rijden.
Mocht dat niet goed willen...... dan houdt het jammergenoeg voor mij op.

Degeen die mij kennen weten in ieder geval wel dat de wil er is en dat ik die dan ook tot het uiterste zal gaan benutten.

Oké even genoeg over mij............

:W

ik overwoog nog om er muziek over te zetten maar vond het toch zonde :Y

:^ dat dan weer wel, enne... als ik een naaimachine had met het geluid van een TLR zou ik em gauw wegdoen _O-

andersom als mijn TLR als een naaimachine zou lopen ook btw :P ben toch wel een beetje verslaafd aan het bulderen van de V-twin *O*

@rene: geintje moet kunnen, ik weet wel beter }) hoestie overigens?

Nog ff dit:

Hoop dat onderstaand op 27 juni weer te zien zal zijn op Zolder (hoewel dit dus Folembray is):

full

Toen ik las dat er een filmpje van 'circuit' was.... dacht ik eigenlijk aan dat stukkie 4-baans weg............... daar waar ik vorig jaar ff uit m'n dak ging....

herstel gaat steeds langzamer, maar ik hou nog steeds hoop dat het einde van de maand gaat lukken.
Vandaag controle gehad in ziekenhuis, kreeg advies om arm te blijven bewegen, zodat spieren steeds soepeler worden................... zag er voor de rest goed uit (volgens chirurg).

Hi Reneeke,
balen dat het wat langzamer gaat dan verwacht maar beter in 1 keer goed dan forceren en er mee blijven sukkelen, tuurlijk weten we dat je niet te flauw bent maar denk in eerste instantie aan jezelf, volgend jaar is er weer een motorweekend (en anders kom later op het jaar maar weer eens scheuren euh toeren in Luxemburg :) )

Dat stukkie snelweg dat jij bedoelt (was weer wel eens lekker):
wel balen van die stoute caravan :r

@Jessy: Scammie's GP circuit ligt in Luxemburg bij Vianden (met nog veeeeeeeeel meer leuke bochtjes) :] :] :]

Grtzzz
Scammie

Laatst bewerkt:
bekend filmpje O-)

Ik bedoelde toch echt een stuk ander weg............. was 4-baans (+middenberm), tussen 2 rotondes in. Ik zat daar vorig jaar toch echt redelijk boven de 200 km\u

@Taz....ligt het aan mijn gehoor... of schakel jij nu zo weinig... is geen aanmerking of zo, maar valt me gewoon op. Of ben ik zo'n vreselijke schakelfreak.............heeft niets met soort motor te maken. Op sommige stukken had ik al minstens 2 keer op c.q. terug geschakeld. En ik rij toch ook niet 'langzaam'.............

Laatst bewerkt:
Ik bedoelde toch echt een stuk ander weg............. was 4-baans (+middenberm), tussen 2 rotondes in. Ik zat daar vorig jaar toch echt redelijk boven de 200 km\u

@Taz....ligt het aan mijn gehoor... of schakel jij nu zo weinig... is geen aanmerking of zo, maar valt me gewoon op. Of ben ik zo'n vreselijke schakelfreak.............heeft niets met soort motor te maken. Op sommige stukken had ik al minstens 2 keer op c.q. terug geschakeld. En ik rij toch ook niet 'langzaam'.............
ligt niet aan je gehoor, ik schakel idd niet zo veel. Alleen als ie zoveel geluid maakt als in t filmpje dan zit ik pas in 2 of 3 en nog onder de 10000 toeren :X
Blok heeft dan nog best veel over zeg maar :X })

en me niet aan de afspraak (niet elkaar onderling inhalen) kon houden. Hoewel, ik reed als 4e dus viel qua aantal nog wel mee..............

Ik ga volgende week eens een 'droogzit' proberen, daarna wil ik zo rond de 28e in ieder gevalproberen een stukkie te rijden.
Mocht dat niet goed willen...... dan houdt het jammergenoeg voor mij op.

Degeen die mij kennen weten in ieder geval wel dat de wil er is en dat ik die dan ook tot het uiterste zal gaan benutten.

Oké even genoeg over mij............

:W

Succes met het herstel...hopelijk kun je het redden voor het mf-weekend, des te meer zielen, des te meer vreugd *O* !

He Anton,

Als het een beetje meezit, is binnen twee weken het stofzuigergeluid van mijn VFR verleden tijd. :]

Laatst bewerkt:
He Anton,

Als het een beetje meezit, is binnen twee weken het stofzuigergeluid van mijn VFR verleden tijd. :]

Aha, great succes! Heb je hem al gekocht? Dan zou ie dus voor het weekend erop moeten zitten? Ben benieuwd :9~ !

Alles oke verder? Beetje bijgekomen van gistermorgen '( ?

Ja, het moet lukken voor het weekend, als het past natuurlijk.
Kon ook nog een Devil auspuff kopen, open uitlaat. Heb diverse opties.

Ik ben nog steeds een beetje onder de indruk. Was een mooi afscheid.

@ King

Ik zie dat er nog steeds vacatures zijn voor v.w.b. de voorrijder van groep 1 en 2 :? . Je weet het he, ik wil wel vooroprijder van een groep zijn. Doe mij maar in eerste instantie groep 2, zien we later wel of het lukt met groep 3 :P

@ King

Ik zie dat er nog steeds vacatures zijn voor v.w.b. de voorrijder van groep 1 en 2 :? . Je weet het he, ik wil wel vooroprijder van een groep zijn. Doe mij maar in eerste instantie groep 2, zien we later wel of het lukt met groep 3 :P

Is goed, zet ik jou vast bij groep 2.... we hadden hier idd al mail contact over. Ik heb Fred ook gevraagd en hij heeft aangegeven liever niet de voorijder uit te hangen maar als het nodig is dan doetttie dat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan