Tazman_3
MF veteraan
Ik hoor na 22 sec al mn eerste geschraap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Euh ik moest werken en daarna kantoorborrelOooohhh heeft King speciaal een vrije dag genomen om deze geweldige opnames te bewerken, dagen zeuren ze er om hier, en nu KIJKT er niemand..........
Euh gooi die mb's maar over de lijnHmmm ja... dat zwart (3 sec by design) had ik bewust gedaan, ik denk alleen dat google er nog wat aangeplakt had. het schokken........ da's google. Original aufname eventueel zum download (600mb), wil het voor liefhebbers wel op een cdtje bakken hoor, mail of pm dan even je adres.
nice picsthanks, maar die 5 matige gsm-foto's van mij verbleken uiteraard bij de vele foto's van FrankFJR
ik vind die moderne stofzuigers wel lekker klinken. Beter dan het geluid van een naaimachineleuk filmpje hoor, maar ik mis het geluid van een échte motor, ik hoor alleen maar stofzuigers
leuk filmpje hoor, maar ik mis het geluid van een échte motor, ik hoor alleen maar stofzuigers
ik vind die moderne stofzuigers wel lekker klinken. Beter dan het geluid van een naaimachine
die kon je natuurlijk verwachten he
ik overwoog nog om er muziek over te zetten maar vond het toch zonde
Toen ik las dat er een filmpje van 'circuit' was.... dacht ik eigenlijk aan dat stukkie 4-baans weg............... daar waar ik vorig jaar ff uit m'n dak ging....
Nog ff verder een berichtje uit de ziekenboeg:
herstel gaat steeds langzamer, maar ik hou nog steeds hoop dat het einde van de maand gaat lukken.
Vandaag controle gehad in ziekenhuis, kreeg advies om arm te blijven bewegen, zodat spieren steeds soepeler worden................... zag er voor de rest goed uit (volgens chirurg).
dat had ik nou ook met de filmpjes van mn bullit camik overwoog nog om er muziek over te zetten maar vond het toch zonde
bekend filmpjeDat stukkie snelweg dat jij bedoelt (was weer wel eens lekker):
wel balen van die stoute caravan
bekend filmpje
oeps vergissing, maar wel goed voor het gemiddelde...........
ligt niet aan je gehoor, ik schakel idd niet zo veel. Alleen als ie zoveel geluid maakt als in t filmpje dan zit ik pas in 2 of 3 en nog onder de 10000 toerenIk bedoelde toch echt een stuk ander weg............. was 4-baans (+middenberm), tussen 2 rotondes in. Ik zat daar vorig jaar toch echt redelijk boven de 200 km\u
@Taz....ligt het aan mijn gehoor... of schakel jij nu zo weinig... is geen aanmerking of zo, maar valt me gewoon op. Of ben ik zo'n vreselijke schakelfreak.............heeft niets met soort motor te maken. Op sommige stukken had ik al minstens 2 keer op c.q. terug geschakeld. En ik rij toch ook niet 'langzaam'.............
Hahaha moest wel lachen om deze foto: [afbeelding]
....... die schréééuwd echt "ik heb een nieuwe camerááááá"
Toen ik las dat er een filmpje van 'circuit' was.... dacht ik eigenlijk aan dat stukkie 4-baans weg............... daar waar ik vorig jaar ff uit m'n dak ging....
en me niet aan de afspraak (niet elkaar onderling inhalen) kon houden. Hoewel, ik reed als 4e dus viel qua aantal nog wel mee..............
Nog ff verder een berichtje uit de ziekenboeg:
herstel gaat steeds langzamer, maar ik hou nog steeds hoop dat het einde van de maand gaat lukken.
Vandaag controle gehad in ziekenhuis, kreeg advies om arm te blijven bewegen, zodat spieren steeds soepeler worden................... zag er voor de rest goed uit (volgens chirurg).
Ik ga volgende week eens een 'droogzit' proberen, daarna wil ik zo rond de 28e in ieder gevalproberen een stukkie te rijden.
Mocht dat niet goed willen...... dan houdt het jammergenoeg voor mij op.
Degeen die mij kennen weten in ieder geval wel dat de wil er is en dat ik die dan ook tot het uiterste zal gaan benutten.
Oké even genoeg over mij............
He Anton,
Als het een beetje meezit, is binnen twee weken het stofzuigergeluid van mijn VFR verleden tijd.
@ King
Ik zie dat er nog steeds vacatures zijn voor v.w.b. de voorrijder van groep 1 en 2 . Je weet het he, ik wil wel vooroprijder van een groep zijn. Doe mij maar in eerste instantie groep 2, zien we later wel of het lukt met groep 3