gsxr 600 1997 voorremmen weinign druk

andere leidingen, besteld is mijn banjo bout bij de rempomp te kort, dus nu weer een banjo bout regelen
 
andere leidingen, besteld is mijn banjo bout bij de rempomp te kort, dus nu weer een banjo bout regelen


Hangt er vanaf welke remleidingen je besteld hebt ? Over de mudgard was de enkele banjo goed geweest.Twee leidingen vanaf rempomp de zgn race uitvoering ,dan heb je idd een dubbele nodig ;)
 
Dubbele heb ik wel maar de Rempomp heeft hele fijne schroefdraad
 
Heb vandaag gemaild en gebeld met de leverancier in Duitsland, maar dat schiet op dit moment ook niet op.

Ik snap niet waarom deze Rempomp fijne draad heeft, alle andere ook suzuki's hebben gewone draad
 
Heb vandaag gemaild en gebeld met de leverancier in Duitsland, maar dat schiet op dit moment ook niet op.

Ik snap niet waarom deze Rempomp fijne draad heeft, alle andere ook suzuki's hebben gewone draad

Mijn aftermarkets hebben ook allemaal fijne draad.

Moet je een dubbele banjo hebben met fijne draad 1 of 1,25 ik zal morgen eens voor je kijken wat ik zoal heb liggen?

Of HEL via ebay kopen dan heb je het binnen 1 week thuis en in het RVS

http://www.ebay.de/sch/i.html?_from...jo+Suzuki.TRS0&_nkw=HEL+banjo+Suzuki&_sacat=0
 
Laatst bewerkt:
Het probleem is dat hij 37 mm achter de boutkop moet zijn, de nieuwe leidingringen die je klemt zijn 11,3 mm per stuk en dan nog drie koperen ringetjes
 
nieuwe leidingen gemonteerd, 5.1 remolie rem als een speer.
nu maar hopen dat dit bij zware belasting/remmen ook zo is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan