The Dutchy
MF veteraan
En ????
Wat is de status na de "compressor op de zaak" operatie ??
Wat is de status na de "compressor op de zaak" operatie ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het is boven komen drijven...
Cilinder 2 deed eerst niet ''gewoon'' mee, net als de anderen (behalve 4 dan, die deed het helemaal niet).
Ik heb toen de motor aan de praat kunnen houden door met de choke te spelen.
Weten jullie nog dat ik een carb verkloot heb door heb in een wc-ontkalkerbad te doen, zodat de rook er afkwam en die carb zwart werd? Dat was dus deze carb, nr2!
Misschien is het groene kanaal verstopt:
[afbeelding]
Ik zal hem er eens aftrekken en meenemen naar mn werk en dan doorblazen met perslucht.
09 juli 2008 16.52Ik zal hem er eens aftrekken en meenemen naar mn werk en dan doorblazen met perslucht.
Weten jullie nog dat ik een carb verkloot heb door heb in een wc-ontkalkerbad te doen, zodat de rook er afkwam en die carb zwart werd? Dat was dus deze carb, nr2!
Ik test de gasschuiven altijd even met behulp van de stofzuiger. Gewoon de slang aan blokzijde van de carburateur, gasklep openen en de schuif moet omhoog gaan.
Doet hij het niet, dan heb je een membraan probleem. gescheurd of niet goed gemonteerd.
Raymond
Mischien ergens een carbblokje voor een paar knaken op de kop tikken en eens uitwisselen ?
Lijkt me zinniger dan al dat doelloos gezoek en gepruts.
Toch blijf ik bij mijn veronderstelling dat die alkalische soda iets opgefreten heeft.