GS500 topic #14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen vlotters die blijven hangen ofso?? Carbs. schoon maken misschien??

Je kunt hem ook starten door hem aan de auto te zetten...
Dat is inderdaad ook nog iets wat kan, morgen eens naar kijken.
Morgen ff de vlotter kamer eraf halen, ff kijken of dat lukt terwijl de carburateur nog op het blok zit. geen zin om dat hele zooitje te demonteren..
 
Dat is inderdaad ook nog iets wat kan, morgen eens naar kijken.
Morgen ff de vlotter kamer eraf halen, ff kijken of dat lukt terwijl de carburateur nog op het blok zit. geen zin om dat hele zooitje te demonteren..

zou gewoon alles er even af halen, kun je gelijk alles reinigen. Hoef je dat voorlopig ook niet meer te doen
 
Jongenssssss,

Vraagje:
ik heb nu een GSX achterveer. Deze staat ergens in de middenstand (hij kan nog 3standjes hoger.) Maar ik vind hem dus wat te laag..
Verhogen zou je zeggen: maar de dealer zij dat dit niet ten goede komt aan de weglegging, hij zou dan achter te stug zijn en voor te slap.

Wat zijn jullie ervaringen ?
En wat kan ik nog verder doen om hm op te hogen? Langere dogbones of maakt dat niet uit ?

Thanks !
Ik heb Dogbones van een Suzuki bandit600.
gs = 18cm, bandit 17cm zo uit mijn hoofd.

achterkant komt met 3 a 4cm omhoog en stuurt stukken beter dus.
en hoe hoger de achterkant is, des te beter hij stuurt,.. kleinere balhoofd hoek :)
 
zou gewoon alles er even af halen, kun je gelijk alles reinigen. Hoef je dat voorlopig ook niet meer te doen
maar stel dat er 1 vlotter vast zit, waarom loopt hij dan niet op 1 cilinder trouwens :+

Heb jij alles al wel eens los gehad? want de accu, luchtfilterbox en de tank moeten er af? of nog meer?
 
Arnold, kan ik een keertje langs komen om mijn demper vast te lassen? :$ en het gaatje in de collector te dichten ;)
 
maar stel dat er 1 vlotter vast zit, waarom loopt hij dan niet op 1 cilinder trouwens :+

Heb jij alles al wel eens los gehad? want de accu, luchtfilterbox en de tank moeten er af? of nog meer?

Nee meer hoeft er niet af.

Het zou kunnen dat er in het traject naar de carbs. een verstopping zit ( bijv. in het T stuk die de brandstof verdeeld) maar daarom zou ik dus de carbs. even reinigen.
 
Oke, En dat is ook nog een mooi punt voor een verstopping. misschien toch maar eens een benzine filter ergens tussen de leiding plaatsen :)

Maar ik ga morgen dan maar mooi alles demonteren, en alles schoon maken.
 
Kan ik een keer langskomen om mijn demper vast te lassen ? :') Hij hangt al los sinds ik hem gemonteerd heb :') :')
Ik lees dit nu pas :') :P

Als je een keer langs komt, kan het wel gelast worden.
is de beugel afgebroken ofzo?


Edit, en wat je net zei, zag ik ook nu pas _O-
 
Laatst bewerkt:
Ben ik weer eens...
Zit met een 'probleem'. Mijn lichten knipperen allemaal als ik men pinkers op zet.
Het enigste dat veranders is, is dat ik kleinere lampjes achter heb gezet (pinkers) en voor de rest niks. Dit zijn gewoon lampjes, geen LED, alleen kleiner van vorm.
Het is dus zo erg, dat als ik men pinkers op zet, dat de dashboard verlichting, alsook men lamp van voor begint te knipperen op de pinkers.
Wat kan dit zijn ?
 
Ik lees dit nu pas :') :P

Als je een keer langs komt, kan het wel gelast worden.
is de beugel afgebroken ofzo?


Edit, en wat je net zei, zag ik ook nu pas _O-

;( :P

Had em ooit vast gehecht, maar ik heb alleen electrode tot men beschikking. Sindsdien is ie een keer los gaan hangen en vind ik het wel prima zo :') Maar beter is als ei toch vast hangt... En dan wil ik em eigk meteen iets hoger hangen aangezien ik em nu aan de grond rijd af en toe.

Ik geef wel een gil als het weer een beetje lekker is om te rijden ;) Nu werd ik een beetje nat, al was het wel lekker :+

:W
 
is elektrode lassen zo slecht dan? of werkt dat niet?
mig/mag last wel super fijn :+

Ik hoor het wel van je, en wanneer het weer droog word.. :+ :P
 
Ik kan em vast Miggen, als ik zon ding in mijn hand heb :P Mja ik heb alleen een geleende oude Ferm bakbeest, en voor die diktes is dat eigenlijk best kut :X En niemand in mijn omgeving met Mig natuurlijk :(
 
Ik heb ook een klein verlichting probleempje. Ik heb gister zon Philips motovision lamp in mijn koplamp gestopt (lamp die erin zat gaf echt niet genoeg licht) en die werkt top. Het licht is echt een stuk feller maar niet 'scherp'/hinderlijk omdat het een beetje een oranje tint heeft. De drie opties werken ook nog steeds prima, stadslicht dimlicht grootlicht maar gek genoeg brand het High Beam lampje onder de tellers ook als alleen dimlicht aanstaat. Ik heb ook een nieuwe fitting aan de bedrading gemaakt maar nu ben ik niet meer 100% zeker of ik de draden goed heb aangesloten. Zou dit kunnen door het verwisselen van de +/- of krijg ik dit gratis bij die extrafelle lamp? Ik vind het verder niet hinderlijk en misschien zelfs handig, maar zou +/- verwisselen (ik weet zeker dat de 3rde/witte draad op de juiste plek zit) schadelijk zijn voor de electronica?
 
Ben ik weer eens...
Zit met een 'probleem'. Mijn lichten knipperen allemaal als ik men pinkers op zet.
Het enigste dat veranders is, is dat ik kleinere lampjes achter heb gezet (pinkers) en voor de rest niks. Dit zijn gewoon lampjes, geen LED, alleen kleiner van vorm.
Het is dus zo erg, dat als ik men pinkers op zet, dat de dashboard verlichting, alsook men lamp van voor begint te knipperen op de pinkers.
Wat kan dit zijn ?

Lijkt op kortsluiting, houdt het lampje je niet voor de gek? Kan zijn dat er een ander soort van wattage in zit
 
Hoe wil ie opeens kortsluiting geven ?

Tevens nog iets anders opgemerkt.
Als ik een tijdje rij, dan geeft ie na verloop van tijd een negatieve reactie op het punt ergens rond half gas. Dat wil zeggen, ik rij fijn 70-80, ik geef iets meer gas en kom ergens dan rondom half gas uit, en dan houdt ie zich in (voel je als je erop let). Voor de rest loopt hij goed...
Dit heeft hij wel alleen als hij warm is, koud geen probleem gevoeld tot nu toe.
 
Hoe wil ie opeens kortsluiting geven ?

Zijn die kleinere lampjes wel 12V 21W :?

Heb ook wel eens gezeik gehad met mijn verlichting:

Cockpitlampjes (Die in de tellers) vervangen door lampjes die blauw licht gaven. waarschijnlijk hadden die een ander wattage, waardoor mijn achterlicht het niet meer deed.

Weer vervangen voor de standaard-lampjes, maar het duurde toch nog 2 dagen voor mijn achterlicht het weer deed.

Zo te horen heb jij nu hetzelfde probleem, waarschijnlijk lampjes met een ander wattage in je knippers.
 
Zijn die kleinere lampjes wel 12V 21W :?

Heb ook wel eens gezeik gehad met mijn verlichting:

Cockpitlampjes (Die in de tellers) vervangen door lampjes die blauw licht gaven. waarschijnlijk hadden die een ander wattage, waardoor mijn achterlicht het niet meer deed.

Weer vervangen voor de standaard-lampjes, maar het duurde toch nog 2 dagen voor mijn achterlicht het weer deed.

Zo te horen heb jij nu hetzelfde probleem, waarschijnlijk lampjes met een ander wattage in je knippers.

|( Precies, net wat ik zeg
 
Laatst bewerkt:
Oké, goed voor te weten.
Ik ga het eens nakijken dan !
 
|( Precies, net wat ik zeg

full

full

:Z
 
Dat is inderdaad ook nog iets wat kan, morgen eens naar kijken.
Morgen ff de vlotter kamer eraf halen, ff kijken of dat lukt terwijl de carburateur nog op het blok zit. geen zin om dat hele zooitje te demonteren..
En inmiddels er al achter??

Ik zou gewoon de carbs er eens onder weg halen helemaal en goed reinigen!!
Is even kutwerk, moet het ook nog steeds bij mn café racer doen, die loopt voor geen meter!! Maar hele winter nog de tijd!! :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan