GS500-riders do Luxemburg III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reed 2 jaar geleden in de bergen, tijdens het MF Motorweekend juist makkelijker met duo dan dat ik zonder doe :Y

Vindt het zowiezo lekkerder sturen met een duo (mits goed meewerkend) :Y

Motor gewoon lekker laten werken, schreeuwen zal ze 8-)
Ik zal echt je voorveer vervangen of je achter preload wat hoger zetten :+
 
Vraagje over "wat is handig om mee te nemen", wat zijn de "gebruikelijke documenten"? :+

En zijn er mensen die uit de buurt van rotterdam/dordrecht vertrekken waarmee ik naar het vertrekpunt zou kunnen rijden? (ik verdwaal snel :') )

Gebruikelijke documenten:

Paspoort / ID-kaart
Ziekenfonds pasje (internationaal)
Rijbewijs

Ik woon in Rotterdam, dus je kunt meerijden :Y

Ik zal echt je voorveer vervangen of je achter preload wat hoger zetten :+

2 weken geleden progressieve voorveren er in gezet, afelopen zaterdag een andere GSX-F veer er onder gezet.

Dus ik ben er klaar voor ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik weet het trouwens nog niet zeker :') moet kijken wat de dealer zegt over mijn niet lekker lopende GS zegt, als het alleen afstellen is moet het lukken, als er meer aan de hand is ga ik op de wachtlijst van ~2weken B|
 
Ik weet het trouwens nog niet zeker :') moet kijken wat de dealer zegt over mijn niet lekker lopende GS zegt, als het alleen afstellen is moet het lukken, als er meer aan de hand is ga ik op de wachtlijst van ~2weken B|

Owkee, we wachten het met spanning af :Y
 
Ík ook! zaterdag gaatie naar de dealert om af te stellen en te kijken oftie het weer goed doet, kan hem waarschijnlijk dezelfde dag weer meenemen :)

Das dan wel weer lekker :Y

Ik mag Suus volgende week donderdag voor een kleine beurt afgeven, en dan haal ik volgende week zaterdag weer op, helemaal klaar voor het weekendje naar Luxemburg :Y
 
Hallo,
ik ben de maat van Krhilbil en ik heb aangegeven graag mee te gaan,
nu zit ik met een probleem want ik heb nu een andere motor een honda Transalp gekocht omdat ik met me rug een stuk fijner zit op een Transalp vooral voor de langere ritten nu ga ik toch graag mee zou dat dan nog kunnen met een andere motor die ik nu heb?

Groetjes Pim
 
Voor mensen die de weg niet weten, ik vertrek uit Hilversum en pak de A27 -> A2 tot aan Maastricht. Als je daar in de buurt bent kan ik je met mn tomtom de weg laten zien :)
 
Voor mensen die de weg niet weten, ik vertrek uit Hilversum en pak de A27 -> A2 tot aan Maastricht. Als je daar in de buurt bent kan ik je met mn tomtom de weg laten zien :)
Jaa, dan wil ik wel mee rijden. Waar vertrek jij ongeveer uit Hilversum?
Als ik bij mijn vader slaap, zit ik in Amersfoort, zowat naast knooppunt Hoevelaken.
Snelste is als ik dan richting Hilversum rijd, en daar ergens bij een pompstation(snelweg) afspreken?
 
Laatst bewerkt:
Jaa, dan wil ik wel mee rijden. Waar vertrek jij ongeveer uit Hilversum?
Als ik bij mijn vader slaap, zit ik in Amersfoort, zowat naast knooppunt Hoevelaken.
Snelste is als ik dan richting Hilversum rijd, en daar ergens bij een pompstation(snelweg) afspreken?

We kunnen ook afspreken op de Uithof in Utrecht. Daar rijd ik toch langs en volgens google is het voor jou maar iets van 3 minuten omrijden.
We kunnen elkaar dan opwachten op het terrein van de universiteit (ik zit aan de budapestlaan), of een straat wat dichter bij de snelweg zoals de upsalalaan.
 
We kunnen ook afspreken op de Uithof in Utrecht. Daar rijd ik toch langs en volgens google is het voor jou maar iets van 3 minuten omrijden.
We kunnen elkaar dan opwachten op het terrein van de universiteit (ik zit aan de budapestlaan), of een straat wat dichter bij de snelweg zoals de upsalalaan.
De upsalalaaaan, dat kan ik nog wel vinden :)
Hoelaat ben jij van plan om daar te staan?
 
8:10, en dan wachten in de bocht ( Google Maps ) van de upsalalaan, das lekker goed zichtbaar :)

Vanuit hoevelaken is het makkelijk A28 -> afrit 2 - De Uithof/ De Bilt / UMC -> Aan het eind van de afrit naar links en dan de weg volgen. Zie je mij vanzelf staan in de bocht ;)
 
Laatst bewerkt:
gaan er alleen maar gs 500 want op de fotos zag ik ook wat andere motors is het goed dat ik dan gewoon met mijn transalp kom?
 
8:10, en dan wachten in de bocht ( Google Maps ) van de upsalalaan, das lekker goed zichtbaar :)

Vanuit hoevelaken is het makkelijk A28 -> afrit 2 - De Uithof/ De Bilt / UMC -> Aan het eind van de afrit naar links en dan de weg volgen. Zie je mij vanzelf staan in de bocht ;)
Ja, dan is het makkelijkste in de bocht wachten inderdaad.
Dan zorg ik dat ik er rond 8 uur ben die vrijdag ochtend.. :)
 
Zo, Dré is sinds een paar uur weer terug van 4 dagen Sauerland. 2000 kilometer met supermooi weer gestuurd :]

En hoe rijdt dat nou?

Terugkomend op je vraag:

Supperaffentittengeil *O*

Blij dat ik die vering er voor dit weekend in had zitten, wat rijdt dat lekker zeg :9~

Ben dit weekend nog wel een beetje aan het zoeken geweest naar de juiste afstelling, maar volgens mij zit het nu aardig goed.

Donderdag de motor weg brengen voor een kleine beurt (zit er nu al 1000 kilometer overheen door dit weekend :X ), en dan kan ze er weer tegenaan voor Luxemburg :]

Dat was de MF luxemburg denk ik? niet de GS luxemburg?

We hebben ooit eens een vriend van een GS-rijdster meegenomen die op een CBR900RR reed, en een ex-GS-er op een Monster.

Wat mij betreft mag je wel mee :Y


-O-
 
Denk allen ook even aan het noodlijstje. Heb ze van lang nog niet allemaal terug...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan