GS500-riders do Luxemburg III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lijkt me wel een goed idee, als we dan samen die kant op gaan als jij zeker kan.
Maar ik moet wel op de vrijdag ochtend gaan denk ik.

Vrijdagochtend is prima te doen, trek er 2 uurtjes voor uit dan ben je er ;) Vorige week nog gedaan, iets minder lang, met plasstop tussendoor, maar beetje marge mag wel ;)

Zal morgen vrij vragen voor de 18e :)
 
Hey ik en een maat van me willen ook wel mee ;)
allebei GS500 uiteraard mijne 25kw en die van hem is (voor nep 25 XD)
maar het leek ons heel leuk mee te gaan!
 
Hey ik en een maat van me willen ook wel mee ;)
allebei GS500 uiteraard mijne 25kw en die van hem is (voor nep 25 XD)
maar het leek ons heel leuk mee te gaan!

Hi,

Leuk dat je je aanmeldt, ik voeg je toe in de OP :Y .

Hou dit topic in de gaten voor updates (voor zover nog noodzakelijk).
 
Als de inschrijvingen zo doorgaan, en iedereen gaat daadwerkelijk mee, wordt het nog verstandig om 2 groepen te maken :+
 
Mail gestuurd naar hotel om te reserveren. Ik ben nog steeds niet hardcore genoeg om te gaan kamperen :P
Had het eigenlijk eerder moeten doen maar niet aan gedacht, zodra ik bevestiging heb ook maar meteen even vrij regelen.
 
Als ik maar weer achteraan mag rijden, dat beviel me prima :P

-edit
De link naar je route bestand klopt niet, hier de goede:
2shared.com - free file sharing and storage

en op zondag hebben we de terugreis op een kaart uitgestippeld.

En dat zeg je nu pas :+ geen wonder dat ik jullie toen ben kwijtgeraakt in Belgie, in mijn tomtom stond dus nog gewoon de originele route. Ik ben dus eerst een heel stuk alleen doorgereden met de verwachting jullie wel ergens te zien staan, maar op een gegeven moment vond ik het wel erg lang duren en heb ik een stop gemaakt om even een SMS te sturen (en te bellen?). Vanaf dat punt heb ik nog een stuk volgens de route gereden en daarna de tomtom gewoon op Maastricht gezet en dan 'snelwegen vermijden'. Het stuk route dat ik in mijn eentje heb gereden was trouwens bloedmooi voor zover ik me kan herinneren, goed plan om dat nog eens te rijden :P

Ik heb trouwens nog wat dingetjes ontdekt in je heen en terug route:

Bij de heen-route:
wegpunt 13
wegpunt 31
wegpunt 39

Bij de terug-route:
wegpunt 12

Bij deze punten zit de marker iets naast de weg oid waardoor je van de route afwijkt om vervolgens om te moeten keren, daarna ga je op het punt waar je afwijkt weer verder met de gewone route. Misschien heb je dit expres gedaan vanwege een pauze stop ofzo, anders is het misschien een goed idee om dat nog even te fixen. Wil ik ook wel doen voor je :)
 
Laatst bewerkt:
Klinkt als een heel goed idee, had alleen wel een vraag. Moet jij ergens van te voren reserveren oid? want ik weet niet 100% zeker of ik meekan en dit zal waarschijnlijk pas last minute beslist worden

er is beslist..en het is helaas geen goed nieuws '( Het is nu definitief wanneer ik op vakantie ga. Ik vertrek de 17de. gaat hem helaas niet worden voor mij. Volgend jaar ga ik hem zowiezo proberen mee te pakken of een andere GS meeting.
 
Mail gestuurd naar hotel om te reserveren. Ik ben nog steeds niet hardcore genoeg om te gaan kamperen :P
Had het eigenlijk eerder moeten doen maar niet aan gedacht, zodra ik bevestiging heb ook maar meteen even vrij regelen.

Helemaal top :)

Als ik maar weer achteraan mag rijden, dat beviel me prima :P

-edit
1. De link naar je route bestand klopt niet, hier de goede:
2shared.com - free file sharing and storage dat zeg je nu pas :+ geen wonder dat ik jullie toen ben kwijtgeraakt in Belgie, in mijn tomtom stond dus nog gewoon de originele route. Ik ben dus eerst een heel stuk alleen doorgereden met de verwachting jullie wel ergens te zien staan, maar op een gegeven moment vond ik het wel erg lang duren en heb ik een stop gemaakt om even een SMS te sturen (en te bellen?). Vanaf dat punt heb ik nog een stuk volgens de route gereden en daarna de tomtom gewoon op Maastricht gezet en dan 'snelwegen vermijden'. Het stuk route dat ik in mijn eentje heb gereden was trouwens bloedmooi voor zover ik me kan herinneren, goed plan om dat nog eens te rijden :P

2. Ik heb trouwens nog wat dingetjes ontdekt in je heen en terug route:

Bij de heen-route:
wegpunt 13
wegpunt 31
wegpunt 39

Bij de terug-route:
wegpunt 12

Bij deze punten zit de marker iets naast de weg oid waardoor je van de route afwijkt om vervolgens om te moeten keren, daarna ga je op het punt waar je afwijkt weer verder met de gewone route. Misschien heb je dit expres gedaan vanwege een pauze stop ofzo, anders is het misschien een goed idee om dat nog even te fixen. Wil ik ook wel doen voor je :)

1. Ik zal hem aanpassen in de OP :)

2. Wegpunt 13 staat bij mij wel goed op de weg. Wegpunt 31 is inderdaad een tussenstop. Wegpunt 39 is inderdaad een vaudtje.

punt 12 op de terugroute staat volgens mij ook goed, we rijden alleen even heen en weer om die E421/N7 op te kunnen komen.
 
er is beslist..en het is helaas geen goed nieuws '( Het is nu definitief wanneer ik op vakantie ga. Ik vertrek de 17de. gaat hem helaas niet worden voor mij. Volgend jaar ga ik hem zowiezo proberen mee te pakken of een andere GS meeting.

Hmmz, das minder -O-

Hopelijk ben je er inderdaad wel bij met een andere meeting, en anders wellicht volgend jaar :Y
 
UPDATE:

Ik heb iedereen (degenen van wie ik een emailadres kon vinden) een mail gestuurd met betrekking tot het noodlijstje voor deze rit. Graag invullen en terugsturen naar mij.

Willen kapiteinkoek en Rugtert mij mailen op dreetje9 [at] hotmail punt com? Dan stuur ik het lijstje ook even naar jullie.
 
Ontvangen, Nu nog even al die gegevens opzoeken.
Ik heb nog geen nieuwe groene kaart ontvangen dit jaar trouwens, is begin deze maand afgeschreven


*edit: zit toch wel bij de papieren die ik begin deze maand ontvangen had :+
 
Laatst bewerkt:
Ontvangen, Nu nog even al die gegevens opzoeken.
Ik heb nog geen nieuwe groene kaart ontvangen dit jaar trouwens, is begin deze maand afgeschreven


*edit: zit toch wel bij de papieren die ik begin deze maand ontvangen had :+

Lekkere administratie heb jij :+
 
Hmm weet het nog niet... Ben eigenlijk best goed aan t sparen voor een Yamaha TRX 850 :+ En vriendin wil ook nog met me op vakantie :X

Het is eerder een nee dan een ja op dit moment :$
 
Uit mijn Eifelrit vorige maand heb ik 1 wijze les geleerd. Niet met de GS met duo naar een bergrijk gebied :) ;) Veel te weinig vermogen daarvoor, en die voorvering deint dan alle kanten op...
 
Uit mijn Eifelrit vorige maand heb ik 1 wijze les geleerd. Niet met de GS met duo naar een bergrijk gebied :) ;) Veel te weinig vermogen daarvoor, en die voorvering deint dan alle kanten op...

Reed 2 jaar geleden in de bergen, tijdens het MF Motorweekend juist makkelijker met duo dan dat ik zonder doe :Y

Vindt het zowiezo lekkerder sturen met een duo (mits goed meewerkend) :Y

Motor gewoon lekker laten werken, schreeuwen zal ze 8-)
 
Vraagje over "wat is handig om mee te nemen", wat zijn de "gebruikelijke documenten"? :+

En zijn er mensen die uit de buurt van rotterdam/dordrecht vertrekken waarmee ik naar het vertrekpunt zou kunnen rijden? (ik verdwaal snel :') )
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan