GS500 meeting

zondag of zaterdag

  • zondag

    Stemmen: 13 86,7%
  • zaterdag

    Stemmen: 2 13,3%

  • Totaal aantal stemmers
    15
jammer dat er een paar mensen helaas niet kunnen. Voor de rest, tot morgen!

Moet me morgen wel inhouden bij de Mac om niet kipnuggets met zoetzure saus te gaan eten :P
 
wajooow.. het wordt druk :)
Lekker bikkelen in de kou .. net ff terug van poolen zonder een druppel alcohol :P
Altijd leuk bobben.

Ik neem me rugzak ook mee wat handige dingetjes voor onderweg. Mensen nog tips wat ik mee moet nemen :9 Heb er lekker zin an. Benieuwd naar de uiteindelijk opkomst
 
Morguh :W

Gaan we over 1.30 uur maar effe vertrekken :P
NU effe wakker worden en eten en een lekkere warme douche nemen

Tot straks :W
 
tja jongens...was gisteravond een feestje die ik echt even niet kon missen...gevolg : 13.00 pas wakker :(...nu wel spijt maar goed...volgende keer beter (hopelijk ook met warmer weer :P :) )
 
haha chappie ben je ook :P .. wij allemaal tot half 12 gewacht, we dachten dat je verdwaald zou zijn hehe. Meeting was verder wel mooi, lekker gereden, paar keer gestopt en er zijn flink wat leuke fotootjes gemaakt :)
 
aah...ja echt kut dat ik het gemist heb...tja had die vrienden van me een poos niet gezien en zij bleven mij maar overhalen te blijven...nouja 4 uur thuis...gevolg 1 uur wakker :P...maar anders plannen we nog een route westland of zeeland voor over een maandje ofzo...20 maart : LenteMeeting - BollenStreekToer ;)
 
Ik vind het best.. Organiseer maar wat :) .. Ik wil ook nog keer met de groep in Limburg of het Noorden gaan rijden. Of een weekendje Eiffel :)
 
Zo, ik ben weer thuis en opgewarmd :) Op de kop af 300 km gereden vandaag.
Was tof, volgende keer ben ik er denk ik weer bij!

Ben benieuwd naar de foto's.
 
ZO ook al weer een tijdje thuis.
vond het erg gezellig en cool om al die gsjes bij elkaar te zien.
ook die twee ubergeile machines(honda en kawasaki) waren mooi om te zien.

hier alvast een foto!

volgende meeting in Zeeland las ik? :]
full
 
tja jongens...was gisteravond een feestje die ik echt even niet kon missen...gevolg : 13.00 pas wakker :(...nu wel spijt maar goed...volgende keer beter (hopelijk ook met warmer weer :P :) )
jammer genoeg, hier hetzelfde verhaal: gisteren enkele rocheforts teveel gedronken, vandaag pas ver in de namiddag wakker

en niemand last gehad van ijzel?
 
hey jongens was leuk! Michael nogmaals bedankt voor het opzetten van de rit. Toffe foto's sav en timon.

Trouwens Frank wat doe jij bij m'n motor op de 1 na laatste foto van sav :? 8-)
 
hey jongens was leuk! Michael nogmaals bedankt voor het opzetten van de rit. Toffe foto's sav en timon.

Trouwens Frank wat doe jij bij m'n motor op de 1 na laatste foto van sav :? 8-)

No prob kerel :) .. Nu mag iemand anders mooie toer verzinnen die nieuw is voor mij :]
Enne ik denk dat ie een foto aan het maken is van de motors vanaf die kant :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan