GS500 Meeting no. 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
je gaat over de snelweg neem ik aan ?...ik zal ff een route voor je bekijken


Zwolle de snelweg op,

Richting Steenwijk, na een kilometer of 10 a 15 ? als je Steenwijk voorbij bent krijg je afslag Wolvega, Oosterwolde.

Die afslag pak je. Dan is het als maar recht door tot dat je Oosterwolde binnen knalt.


Gewoon de weg blijven volgen, zie je na 1,5 km een firezone aan de linkerkant...Daar staat minimaal 1 (ik in kwestie) op je te wachten.

full
 
What happened??

Je pas gespoten kappen ook naar de klote? Wel zonde ja... Succes met oplappen


Tja, ben door mn eigenschuld tegen een stadsbus geknald. Aardig hard volgens omstanders.. Mn tank zit een deuk in, is te fixen, en mn zijkappen zijn wonderbaarlijk nog helemaal heel. Ik hoop alleen dat mn subframe nog goed is want te ziet er gewoon een beetje scheef uit..

Leuk dat je t nog herrinerd :Y
 
Tja, ben door mn eigenschuld tegen een stadsbus geknald. Aardig hard volgens omstanders.. Mn tank zit een deuk in, is te fixen, en mn zijkappen zijn wonderbaarlijk nog helemaal heel. Ik hoop alleen dat mn subframe nog goed is want te ziet er gewoon een beetje scheef uit..

Leuk dat je t nog herrinerd :Y

Wie herrinert zich die mega geil gespoten gs niet... :}
Wel ontzettend kut dat je gecrashed bent :(
Succes met het herstel!
 
Tja, ben door mn eigenschuld tegen een stadsbus geknald. Aardig hard volgens omstanders.. Mn tank zit een deuk in, is te fixen, en mn zijkappen zijn wonderbaarlijk nog helemaal heel. Ik hoop alleen dat mn subframe nog goed is want te ziet er gewoon een beetje scheef uit..

Leuk dat je t nog herrinerd :Y

zuur man.. schijnt een vloek te zijn van mooie benzinetanken, dat ze gedeukt raken. weet dr alles van :( niks mis met je voorkant? want ik neem toch aan dat je daarmee de bus hebt geraakt en daarna omgevallen bent. iig succes met herstel enzo!
 
Bedankt jonges :)

Mn stuur is krom en mn poten staan scheef, maar niet gebogen volgens mij.. Ze veren nog prima. Mn stabilisator is wel afgebroken, maar volgens mijn is t niet zo erg.. verder lamp en tellerhuizing.. maar mn teller werkt nog wel :D

Binnenkort maar ff helemaal uit elkaar dan maar... :Y
 
Jongens ik heb slecht nieuws, vooral voor mezelf.

En normaal ben ik absoluut geen last-minute afhaker maar aankomend weekend ben ik niet van de partij -O- -O- -O- B|

We hebben 2 zwaar gebleseerden, en 10 man op het veld, met mij erbij 11 en we moeten tegen de koploper terwijl we zelf net 2e staan. Het gaat dus serieus om het kampioensschap. Valt weer heel erg lekker dus :(

Tjah, wat moet je dan? 13 man en een heel seizoen opgeven voor een dagje eigen plezier? Kan ook niet, niet bij een teamsport.

Godverde....#%^$^&% Ik had er zo'n zin in '(

Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut '( |( |( |(
 
Helaas -O-

Heb net een klapper gemaakt met mn GS, en denk niet dat ik er voorlopig op kan rijden.

Gelukkig ben ik zelf wel ok.

Shit had er heel graag bij willen zijn


Kudt man, succes met het herstel van jezelf en van je GS

Jongens ik heb slecht nieuws, vooral voor mezelf.

En normaal ben ik absoluut geen last-minute afhaker maar aankomend weekend ben ik niet van de partij -O- -O- -O- B|

We hebben 2 zwaar gebleseerden, en 10 man op het veld, met mij erbij 11 en we moeten tegen de koploper terwijl we zelf net 2e staan. Het gaat dus serieus om het kampioensschap. Valt weer heel erg lekker dus :(

Tjah, wat moet je dan? 13 man en een heel seizoen opgeven voor een dagje eigen plezier? Kan ook niet, niet bij een teamsport.

Godverde....#%^$^&% Ik had er zo'n zin in '(

Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut '( |( |( |(

LUL :(







:j

Jammer man, maar is goed te begrijpen, er komen nog meetings zat :Y


Nog even voor de mensen die zaterdag naar de meeting komen

Ik was ervan uitgegaan dat iedereen pas laat in de avond aan zou komen, dus ik weet niet hoe we het nu het beste kunnen regelen met warm eten.

- Eten jullie dan allemaal thuis tussen de middag warm, en doen jullie hier een paar sneeën brood met een glas melk :?

- Willen jullie de snackbar op de hoek onveilig gaan maken :?

- Eten jullie onderweg een warme hap :?

- Willen jullie hier warm eten (Soep met brood o.i.d.) :?

Wel belangrijk om te weten, want dan moet ik er rekening mee houden met boodschappen doen, en ondanks dat ik jullie ontzettende kanjers vindt, sta ik liever niet de hele avond in de keuken als er om het kwartier een GS aankomt :N
 
goeie vraag.. volgende vraag :P

voor mij hoef je niet moeilijk gaan zitten doen.. ik zie het allemaal wel :P..
of iets onderweg of ik denk dat het een frietje met en een frikandel speciaal word.. het is tenslotte zaterdag:P
 
Jongens ik heb slecht nieuws, vooral voor mezelf.

En normaal ben ik absoluut geen last-minute afhaker maar aankomend weekend ben ik niet van de partij -O- -O- -O- B|

We hebben 2 zwaar gebleseerden, en 10 man op het veld, met mij erbij 11 en we moeten tegen de koploper terwijl we zelf net 2e staan. Het gaat dus serieus om het kampioensschap. Valt weer heel erg lekker dus :(

Tjah, wat moet je dan? 13 man en een heel seizoen opgeven voor een dagje eigen plezier? Kan ook niet, niet bij een teamsport.

Godverde....#%^$^&% Ik had er zo'n zin in '(

Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut '( |( |( |(


Altijd al gezegd, die Beunhaas....de naam zegt het al, haakt altijd op de laatste momenten af. Komt altijd met slappe excuses zoals: "Kampioenswedstrijd".. :z

:+

Succes met je wedstrijd, en volgende week nie komen aan janken met: "och ik had net zo goed mee kunnen gaan, want we hebben met 6-0 verloren." _O- _O-

:+ :+
 
We "moeten" om half 12 in Kommerzijl zijn.

Dus als je kwart over 11 in Oosterwolde bent knallen we er ff in 15 minuten heen :+


Nee, uhm..rond half 11 in Oosterwolde bij de Firezone. Kunnen we rustig (uhuh uhuh) die kant oprijden

Kzie je daar :]

oohw ja. als je dr om kwart voor 11 nog niet bent, ben ik weg :Y .. :P
 
Altijd al gezegd, die Beunhaas....de naam zegt het al, haakt altijd op de laatste momenten af. Komt altijd met slappe excuses zoals: "Kampioenswedstrijd".. :z

:+

Succes met je wedstrijd, en volgende week nie komen aan janken met: "och ik had net zo goed mee kunnen gaan, want we hebben met 6-0 verloren." _O- _O-

:+ :+

:+

Als we verliezen dan is het extra zuur -O- . Ik ga niet uit dus daar kan het nie aan liggen.

Maar veel plezier, en maak veel foto's!!!
 
Voor de zekerheid nog even de tijden, aanhaakpunten en verzamelplaats voor zondag:

Vanaf Nieuwlande zullen we om 9.30 uur aanrijden

Aanhaakpunt 1: (vertrek vanaf dit punt om 10.15 uur)
aanhaakpunt1wd0.jpg


Voor de mensen die zondag uit de richting van Meppel komen, er is de mogelijk om bij de "zaterdag-groep" aan te haken in Hoogersmilde. Neem dan in Meppel eerst de A32 richting Leeuwarden, en ga bij afrit #4 de N371 op richting Uffelte en Diever, dan kom je vanzelf in Hoogersmilde.

Wij zullen tussen 10 uur en 10.15 uur bij aanhaakpunt 1 aankomen, om 10.15 vertrekken we weer vanaf dit punt.

Aanhaakpunt 2: (vertrek vanaf dit punt om 10.30 uur)
aanhaakpuntno2jd0.jpg


Benzinestation Grijpskerk:
tankstationgrijpskerkhf4.jpg


Nogmaals, wil iedereen over Grijpskerk rijden, om de tank vol te gooien?

Dit scheelt heel erg veel tijd, en op die manier hoeven we maar 1 keer onderweg te tanken.

Verzamelpunt Kommerzijl:
verzamelpuntkommerzijlir5.jpg


Half 12 aanwezig zijn op het verzamelpunt in Kommerzijl :]

En waag het niet om te vergeten de GS te poetsen!!! :N


Mocht er onderweg naar de meeting iets gebeuren, dan ben ik te bereiken op 0641719102​
 
Laatst bewerkt:
We "moeten" om half 12 in Kommerzijl zijn.

Dus als je kwart over 11 in Oosterwolde bent knallen we er ff in 15 minuten heen :+


Nee, uhm..rond half 11 in Oosterwolde bij de Firezone. Kunnen we rustig (uhuh uhuh) die kant oprijden

Kzie je daar :]

oohw ja. als je dr om kwart voor 11 nog niet bent, ben ik weg :Y .. :P

Ben niet echt een race eend, maar zal me best doen :]

Iig niet te laat in kommerzijl aan komen zetten aangezien ik me reet ff wil rusten voor we verder gaan :9

En mischien is ut handig als ik je 06 ff opschrijf ofzo, me msn is stefan_kooyman@hotmail.com
 
Ja B|
Morgen eerst nog tentamen maken, zaterdag hele dag werken en daarna eindelijk richting de meeting. :X


Ik ken het gevoel, morgen nog een tentamen, en vanmiddag te horen gekregen dat ik zaterdagochtend van 0.00 tot 8.00 uur mag werken *O*

Daarna nog ff lekker een paar uur in me nest, ik zal vanzelf wel gewekt worden door een paar open dempers c.q. sportuitlaten _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan