Goedkope Kwasaski KLE 500, goede staat

Status
Niet open voor verdere reacties.
gaat zoiets nog een beetje voorruit als je er met z'n tweeën op zit? tesamen zo'n 170 kilo?


tja wat is voruit te branden, ik heb ook een kle 500, maar dan uit 98, en daarbij is het ook met 2 personen goed en makkelijk rijden, geen enkel probleem met moeilijk vooruit komen...
 
Leuke motor, als ik straks klaar ben met me studie en lekker verdien zou ik mijzelf graag deze trakteren voor erbij. Maarja een Versys mag dan ook.
 
Hallo, mensen. Tig mailtjes en pb-tjes krijg ik hierover. Reageer ik daarop, maar krijg nooit een reactie terug....
Dus, nog steeds te koop.
 
Prachtige motor!

Heb afgelopen weekend een dagje op een KLE gereden, echt 100% fun!! Rotondes bestaan niet meer en stoep is hetzelfde als rijstrook.

Fantastische motoren! Als ik nog 800 euro in een oude sok had wist ik het wel!
 
Ik krijg nu al 4-5 pb-tjes van telkens nadere mensen die zeggen interesse te hebben en willen kijken. Ik telkens reageren, maar geen reactie terug.
Wat al deze mensen gemeen hebben is dat nog geen dag geregistreerd staat en hoogstens 1 bericht hebben geplaatst.

Ik reageer daar dus niet meer op.
 
Ik heb van een aantal mensen die via pb gereageerd hadden een reactie gekregen. Is was wat te argwanend ;)

Maar de motor is verkocht!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan