gladheid seizoen van ... tot ..

Saco

Die hard MF'er
19 feb 2009
386
21
Moordrecht
Het gladheidseizoen loopt van ... tot ...
0B6MwU_SueonJMWZmMTY4ODAtYTZjMS00YzdlLThiYjctZjZjMzhjMzVkYjcy
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Shit plaatje plakken werkt niet?

Bedankt Meangreengirl. Wat dee ik vout?
 
Laatst bewerkt:
12THD2y9pMEJSD1vQwRnznrjGBGMWGdWhbAOoTGOc1hag0GxHQxudg2q79LNwcw_vQQ4ZgW803e8RB-QQzKjpD37ug=s512



Gelukkig weten we nu dankzij jou dat het in de winter maanden koud en glad kan zijn. :}
 
Laatst bewerkt:
Hier met de bietencampagne was het de afgelopen week nog behoorlijk warm en glad. Vanaf deze week best wel koel en glad.
 
Laatst bewerkt:
Dusseh er zit condens op de weg vanaf december-januari, het bevriest rond die zelfde tijd, het sneeuwt een maand eerder, maar het ijzelt een maand later als dat het sneeuwt?
 
Dat kan, als het vriest kan het niet sneeuwen. Voor sneeuw moet het rond het vriespunt, liefst iets er boven zijn. ;)

Let maar op, als het sneeuwt is het altijd ongeveer 0 á 1 graden.
Zel er eens op letten, dacht altijd dat het net vroor. Vorig jaar hadden we toch ook van dat mooie droge poedersneeuw omdat het vroor?
 
Wat is dit voor onzin..

Ben je helderziend? :D

Verspilde moeite.

Nounou, niet zo kortzichtig. Mensen zouden bijvoorbeeld kunnen kijken wanneer ze gaan overwegen hun motor in winterstalling te doen. Of net als ik kijken wanneer ze snel een suzuki alto moeten kopen zodat ze niet weer op hun plaat gaan in de sneeuw. :P
 
Zel er eens op letten, dacht altijd dat het net vroor. Vorig jaar hadden we toch ook van dat mooie droge poedersneeuw omdat het vroor?

In de bovenste luchtlagen moet het wel vriezen om sneeuw te vormen, maar op het moment dat het sneeuwt mag het niet te koud zijn. Rond de 0 graden.

Als het kouder is krijg je inderdaad wat meer poedersneeuw , losse ijskristallen. :)
Is het net te warm krijg je weer natte sneeuw. :P
 
In de bovenste luchtlagen moet het wel vriezen om sneeuw te vormen, maar op het moment dat het sneeuwt mag het niet te koud zijn. Rond de 0 graden.

Als het kouder is krijg je inderdaad wat meer poedersneeuw , losse ijskristallen. :)
Is het net te warm krijg je weer natte sneeuw. :P

Hm, ik hoop maar dat er helemaal geen neerslag komt dit jaar. :P Hoewel sneeuw leuk is. Maar slechte ervaringen met sneeuw (date met de kinderkopjes gehad). Moet anders nog noppenbanden voor mn FZS hebben. :')

Edit - gekeken, bestaat dus niet. :'(
 
Laatst bewerkt:
Ik ga er altijd vanuit dat het glad is.


Boerensporen, paardendrollen, gespilde diesel etc etc etc.
-O- -O- -O- -O-

Eigenlijk is motorrijden geen ruck aan.
|( |( |(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan