Gestolen: Zwarte R6 2006, Leiden, MP-NR-92

Heb maar een een paar planten op je slaapkamer staan..

Hele wijken kammen ze uit.. Daar is wel tijd voor |(

Achter of in de bosjes liggen met een lasergun...

Bij mij hebben ze ook een motor uit de garage gejat, duidelijke voetsporen ed

Nee geen tijd voor, hij staat gesignaleerd, dus je moet maar afwachten... jaja
(nooit meer wat gehoord :( )

:r

Is dit je suggestie?? Ik zie alleen maar blablabla....

Gezien je reacties hier is er nog veel meer dat je niet weet... :)

Deze pet past ons allemaal??

Ze doen toch niets man..

(Voor blablabla moet je bij de politie zijn...)

|(

Wellicht moet jij maar eens een verzoek indienen bij Guusje. Jij schijnt het allemaal te snappen dus daar moeten we allemaal wijzer van worden.

Hoewel ik daar persoonlijk GROTE twijfels bij heb :X

Laatst bewerkt:
Yo Dave, wat ontzettend klote zeg, alweer!

Misschien een ideetje om een briefje op de centrale te hangen? Als denk ik niet dat je motor ergens buiten zal staan....

En ja, die achterkant kende ik wel ja ;)

Groetjes, Rob

Wel erg makkelijk om iemand die aangeeft dat een diefstal behoorlijk hard aankomt een beetje na te trappen, je kan toch lezen en motiveer dan waarom hij wel tevreden moet zijn met justitie?
Ik heb ook vingerafdrukken waar geen tijd voor was, maar ik heb geen databank om ze doorheen te halen.
Als actie dan onmogelijk is laat ons de gestolen spullen van de belasting aftrekken, dan draait de gemeenschap op voor het niet adequaat handelen van justitie.

Heb maar een een paar planten op je slaapkamer staan..

Hele wijken kammen ze uit.. Daar is wel tijd voor |(

Achter of in de bosjes liggen met een lasergun...

Bij mij hebben ze ook een motor uit de garage gejat, duidelijke voetsporen ed

Nee geen tijd voor, hij staat gesignaleerd, dus je moet maar afwachten... jaja
(nooit meer wat gehoord :( )

:r

ohw je hebt een voetafdruk.

tering zeg, daarmee heeft de politie binnen no time de dader te pakken want ja, welke dief loopt nu op schoenen.
meteen bij alle schoenenzaken een picca van de afdruk en vragen naar tips wie de zool herkent.
_O-

Ik heb je al eens uitgelegd hoe het werkt en daar verandert geen agent wat aan hoe graag ze dat ook zouden willen.
Als je daar wat mee wilt dan moet je zorgen dat het rechtsysteem in Nederland op de schop gaat.

Maar dat kan dus ook inhouden dat als er een bejaarde zich stoort aan het geluid van jouw motor en jouw aanwijst als drugsdealer de politie dat dan op moet pakken en jou zonder pardon meenemen. Dus wellicht wil je niet van dit rechtsysteem af ;)

Een goede suggestie heb ik nog niet gehoord. Dat gezeur over de politie ben ik ook wel een keertje zat ;)

Mee eens. Met het rechtsysteem in NL is niets mis, met de uitvoering des te meer. Dat ligt gelegen in de druk, tekort aan mankracht en prioriteitenstelling. Prioriteit hebben die zaken waar de hele gemeenschap onder te lijden heeft (verkeersveiligheid, vervuiling enz) en waar de integriteit van het lichaam wordt aangetast (moord, verkrachting, doodslag enz). Diefstal van een persoonlijk eigendom val hier niet onder, hoe frustrerend dit ook kan zijn. Op zich kan ik me hier nog in vinden, alhoewel ik de huidige methodes en het beleid op met name verkeershandhaving sterk bekritiseer.

Het WvS biedt voldoende mogelijkheden een dader van diefstal behoorlijk te straffen. 4-6 jaar zitten is niet niks. Probleem is alleen dat de rechter in praktijk nauwelijks tot niet tot zulke straffen komt. De vraag is ook of we dit zouden moeten willen. Behalve dat de Staat (wij allen) deze opsluiting mag ophoesten, weet je zeker dat zo'n persoon gedoemd is om weer de criminaliteit in te gaan gezien zijn kansen in de maatschappij verkeken zijn. Nee, naar mijn mening zit te kern van het probleem in de opsporing, vervolging en reclassering. Want dat maakt, volgens mij, het stelen van andermans eigendom in NL lucratief; de kans dat je gepakt wordt is klein en als je gepakt wordt stellen de vervolging en begeleiding achteraf niets voor. Dit geldt evenzeer voor de verhaalsmogelijkheden van de schade op de dader. Daarbij hebben we de grenzen in Europa vrolijk opengegooid, maar hebben we verzuimd eens goed na te denken over grensoverschrijdende criminaliteit. Als dat wordt aangepakt, zijn hogere straffen m.i. niet eens nodig voor verbetering.

ohw je hebt een voetafdruk.

tering zeg, daarmee heeft de politie binnen no time de dader te pakken want ja, welke dief loopt nu op schoenen.
meteen bij alle schoenenzaken een picca van de afdruk en vragen naar tips wie de zool herkent.
_O-

Ze doen er niets aan, bij een 'gewone' woninginbraak, komen ze wel kijken,komen ze vingerafdrukken afnemen ed, en bij een inbraak in je garage niet...

Daar betaal je dan belasting voor...

B|

Als dat zo ging

Ja, zo gaat het... al zal het vast in de toon van de aangever zitten...

Bandenspoor leidt slachtoffer naar fietsdief
TILBURG - Een 36-jarige Tilburger heeft in de nacht van maandag op dinsdag de beroving van zijn fiets zelf opgelost door het bandenspoor in de sneeuw te volgen. De politie heeft dat dinsdag gemeld.

Het slachtoffer raakte met de dief in gesprek in Wilhelminapark. Ze rookten een sigaret toen de 35-jarige Tilburger plots dreigde een mes te pakken. De dief ging er met zijn fiets en schoudertas vandoor.

Het slachtoffer ging achter de dader aan maar raakte hem kwijt. Het spoor in de sneeuw leidde naar een woning in de Bouwmeesterbuurt. De man alarmeerde de politie. Onder het bed van een van de huurders werd de tas van de man gevonden en de fiets stond in de tuin. De dief werd aangehouden...

Bij mij laats op werk ook werden er aluminium platen ontvreemd van RWS
Ze hadden binnen no time de daders gevonden .
Ze gingen gewoon langs bij staal-aluminium bedrijven of er onlangs aluminiumplaten is aangenomen en ja ze hadden ze zo.
Overheidspullen is er altijd tijd en geld voor dus.

Terug
Bovenaan Onderaan