Gestolen: Zwarte R6 2006, Leiden, MP-NR-92

Deze man uit de stevenshof zal zijn ogen open houden... Echt rot voor je sterkte..

Mensen als politie er nog steeds niks aan doet gaan er nog meer en meer sneuvelen
Zie mijn topic maar is.
Waarom bestaat er uberhaupt politie vraag ik me af ?

Sterkte ermee

Hahaha, overdrijven is blijkbaar ook een gave die weinigen is gegeven :+

Waarom vind je dat ik overdrijf ??
Kijk hoeveel motors er worden gestolen komop man is toch niet meer normaal ?

Nu durf ik al geen motor meer te kopen man

En wat denk jij dat de Politie daar aan moet doen dan?

Kom maar eens met een goede suggestie die

a. weinig geld kost want de korpsen zijn eigenlijk failliet.
b. weinig inzet van mensen kost want die zijn er niet en overwerk kost teveel.

Waar je er 1 oppakt komen er 5 voor over de grens en bij elke motorfiets een agent zetten is dus ook geen optie.

En houd rekening dat huiselijk geweld, misdrijven tegen het leven gericht, aanhoudingen op heterdaad en de hulpverlening voor gaan.

Laatst bewerkt:
Waar gaat dit heen dan man ?

Moeten we onze zaakjes allemaal zelf oplossen dan ?

Ben benieuwd dan hoe jij je voelt als dat wat mij overkomt jouw gebeurt

srry maar al 1,5 maand slaap ik slecht en ga ik amper trainen
stress ik me kapot .

En deze man uit de mors houd ook zijn ogen open, zag je regelmatig rijden wat een prachtbike. Heel erg kut dat die gejat is.. ik hou me ogen open en als ik ze zie zijn ze nog niet jarig.

Ik heb je al eens uitgelegd hoe het werkt en daar verandert geen agent wat aan hoe graag ze dat ook zouden willen.
Als je daar wat mee wilt dan moet je zorgen dat het rechtsysteem in Nederland op de schop gaat.

Maar dat kan dus ook inhouden dat als er een bejaarde zich stoort aan het geluid van jouw motor en jouw aanwijst als drugsdealer de politie dat dan op moet pakken en jou zonder pardon meenemen. Dus wellicht wil je niet van dit rechtsysteem af ;)

Een goede suggestie heb ik nog niet gehoord. Dat gezeur over de politie ben ik ook wel een keertje zat ;)

Laatst bewerkt:
Man je weet dat mijn verhaal anders is toch ?
Heel mijn onderzoek klopte als een puzzel

Ja en jij weet dat ze daar niets aan hebben. Geen Officier heeft iets aan jouw verhaal. Ze willen alles op papier met bewijs en onder die bewijzen moeten vorderingen zitten. En dat vergt veel tijd en personeel. En het is heel lullig voor jou maar je bent niet de enige die een aangifte heeft gedaan.

Als ik aangifte gedaan zou hebben en jou zaak zou voorgaan dan zou ik daar ook niet zo blij mee zijn.

Beter hadden de grenzen zo'n 20 jaar geleden dicht gegaan rond Nederland.

als ze iedereen die achter die bemande flitskastjes staan nou eens op motor/auto diefstallen zouden zetten, maar nee stel je voor dat ze eens iets voor ons doen van onze belasting centen.

Wel de enige van de laatste zoveel motors die zijn gestolen alleen al hier op MF .
Weet wie er in de schuur is geweest !
wie bij die motorzaken langs is geweest om onderdelen aan te bieden!
Waar die in de kelderbox heeft gestaan !

als ze iedereen die achter die bemande flitskastjes staan nou eens op motor/auto diefstallen zouden zetten, maar nee stel je voor dat ze eens iets voor ons doen van onze belasting centen.

Die hebben geen opsporingsbevoegdheden :W

Ben het eens met zx10r,moet echt een keer wat gaan gebeuren. tis blijkbaar te makkelijk een motor te stelen.

Gvd tuig ga es werken voor je spul en blijf met je poten van andermans spul af!

:(

he zx10r-pride, waarom ga jij niet bij de politie, en los je alle motor-misdrijven op? :)

Het is simpel
meestal worden die dingen door iemand in de buurt gejat
en gaan zo via via naar helers to etc

En wat denk jij dat de Politie daar aan moet doen dan?

Kom maar eens met een goede suggestie die

a. weinig geld kost want de korpsen zijn eigenlijk failliet.
b. weinig inzet van mensen kost want die zijn er niet en overwerk kost teveel.

Waar je er 1 oppakt komen er 5 voor over de grens en bij elke motorfiets een agent zetten is dus ook geen optie.

En houd rekening dat huiselijk geweld, misdrijven tegen het leven gericht, aanhoudingen op heterdaad en de hulpverlening voor gaan.

Heb maar een een paar planten op je slaapkamer staan..

Hele wijken kammen ze uit.. Daar is wel tijd voor |(

Achter of in de bosjes liggen met een lasergun...

Bij mij hebben ze ook een motor uit de garage gejat, duidelijke voetsporen ed

Nee geen tijd voor, hij staat gesignaleerd, dus je moet maar afwachten... jaja
(nooit meer wat gehoord :( )

:r

Man je weet dat mijn verhaal anders is toch ?
Heel mijn onderzoek klopte als een puzzel

Volgens mij heb je een enorm trauma opgelopen ergens... :X

Ik kom diverse malen verhalen tegen, waarbij iemand zijn bike/koekblik/eigendom tegenkomt op MP, vervolgens naar de politie gaat en dan samen het item ophaalt...

@ TS: Zitten er onderdelen aan met bepaalde beschadigingen en/of andere unieke kenmerken?
Bloknummer is bij Yamaha (Nederland) te achterhalen, dus dat is al iets.

[edit]Helaas verdwijnt dit spul regelmatig in het "tweedehands" circuit wat niet zo precies kijkt aangaande de regeltjes "mijn & dijn" zodat je alleen de onderdelen terug vind." [/edit]

Laatst bewerkt:
Volgens mij heb je een enorm trauma opgelopen ergens... :X

Ik kom diverse malen verhalen tegen, waarbij iemand zijn bike/koekblik/eigendom tegenkomt op MP, vervolgens naar de politie gaat en dan samen het item ophaalt...

Bij jou wel eens wat gejat? (Iets waar je lang voor hebt gespaard, en wat je grootste hobby is....)

-O-

Terug
Bovenaan Onderaan