A
Allemaal dezelfde kneut.
Als je een goeie wil, dan zoek je een pro. Maar ja, dan speelt in het algemeen het budget ook meteen op.
Een hele mooie Engelsman bijvoorbeeld;
http://www.marktplaats.nl/a/doe-het...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
Een heuse Flott op MP!!!;
http://www.marktplaats.nl/a/doe-het...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
Ik heb dus ook een Flott
Die kocht ik voor €225,- hier bij een metaalbedrijf weg. Ding was niet meer veilig. Geen noodstop en zo en ombouwen was te duur. Ik heb niet eens geprobeerd te pingelen. Meteen gekocht, helemaal uit elkaar en geschilderd. Ding weer netjes opgebouwd en het draait de eeuwigheid uit. En omgebouwd naar 220V.
Hier was ie nog in behandeling zeg maar;
[afbeelding]
Flott, dat is de Rolls Royce onder de boormachines.
Ik heb ze verkocht gedurende de 10 jaar dat ik professionele houtbewerkingsmachines verkocht. Geweldig product, maar best wel met de bekende duitse arrogantie......Flott, dat is de Rolls Royce onder de boormachines.
Ik heb ze verkocht gedurende de 10 jaar dat ik professionele houtbewerkingsmachines verkocht. Geweldig product, maar best wel met de bekende duitse arrogantie......
Ja goed, ik had ook Mercedes kunnen zeggen, maar dan wel een Mercedes tot en met het W124 tijdperk, niet dat moderne spul......Een klant van mij hobby't in Rolls Royces, je wil niet weten, wat daar aan stuk kan gaan. hij heeft er een uit de jaren 80 verkocht, omdat hij naast grote dorst voor elk uur rijden bijna 2 uur moest sleutelen.
iemand met ervaring van de kolomboormachines van hbm ?
zit een beetje te kijken voor een mooie zware kolomboormachine op netstroom.
HBM machines; oa voor metaalbewerkingsmachines & houtbewerkingsmachines
nu lees ik her en der wel dat de boor freesmachine die ze hebben voor dezelfde prijs niet echt een hele dikke kolom hebben. geen idee wat voor dikte die normaal hebben maar ik wil wil een beetje apparaat hebben voor heel wat jaren. heb helaas geen krachtstroom anders kwam er een oud beestje. of heeft iemand anderes een betere optie ?
Ook zoek ik nog een paar SMD zekeringen. Heb er een stuk of 5 van 2 amp. 125V nodig. Dingen zijn 39cent per stuk oid, maar de meeste webshops zoals conrad etc rekenen dan minimaal 6 euro verzendkostenDat is een beetje tegen mn principe
Ik ben opzoek naar een fatsoenlijke maar betaalbare bankschroef. Hoeft geen nieuwe te zijn, maar wel een degelijke.
Ook zoek ik nog een paar SMD zekeringen. Heb er een stuk of 5 van 2 amp. 125V nodig. Dingen zijn 39cent per stuk oid, maar de meeste webshops zoals conrad etc rekenen dan minimaal 6 euro verzendkostenDat is een beetje tegen mn principe
Waarom is een Flott (Vrot) zo geweldig dan?
Dat zit op het niveau Solberga. Nieuw waarde van een basismodel zit al rond de €3500,-
Zoek maar eens naar de professionele Ixion boormachines.
grtz,
Cees