A
Bij een automaterialenzaak heb ik nog nooit een inbusdop voor 5 euro gezien.Ik vermoed dat je vraag inmiddels al beantwoord is. Maar heb hetzelfde gehad en iemand anders blij gemaakt met dezelfde tool. Als je naar een automaterialenzaak bij je in de buurt gaat kijken, dan zul je zien dat je alle maten per stuk kan kopen voor ongeveer E 5,- per stuk.
Hayabusa ?
Ik vermoed dat je vraag inmiddels al beantwoord is. Maar heb hetzelfde gehad en iemand anders blij gemaakt met dezelfde tool. Als je naar een automaterialenzaak bij je in de buurt gaat kijken, dan zul je zien dat je alle maten per stuk kan kopen voor ongeveer E 5,- per stuk.
Euhm zover had ik er inderdaad niet over nagedacht. Mn vstrom heeft 19mm en daar past mooi een m12 in.
Edit: Ook apart, de ene site zegt dat m12 19mm is de andere 18mm, morgen eens goed na meten. Het past bij mij in ieder geval netjes.
Een nette 14mm inbus lijkt me het beste in dit geval ja
Van het weekend een werktafel maakt voor een maatje van me, is ook "nieuw"
ge[~[url="http/i1091.photobucket.com/albums/i398/Tom_heuvel/11029672_920298078001059_1245310377_o_zpsuthdvtys.jpg"]afbeelding~][/URL]
Volgens mij zit er in Fins vuren meer alcohol......Vuren, of Fins Vuren zit volgens mij geen verschil in.
Dat brandt dus beterVolgens mij zit er in Fins vuren meer alcohol......
Ziet er knap uit!
Waar had je hem vandaan gehaald?
gr. Boud
er staat HBM op dus ik denk dat ie daar vandaan komt.
Gents,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede betaalbare slagmoersleutel. Heb nu een knakending wat de wielmoeren van de auto niet eens loskrijgt..... van Cranenbroek volgens mij....
Is zoiets wat?
zwagertooloutlet.nl
Qua waardes lijkt het wel oke.
Heb een 50 liter compressor waar 2pk opstaat. en de Max Delivery L/Min. is 200/238 volgens de gegevens.
er staat HBM op dus ik denk dat ie daar vandaan komt.