Gejat: honda transalp MPHZ96 Lelystad

@Martell zuh Moderator: is het wellicht mogelijk om een soort van exel bestand te maken met daarin de kentekens van gestolen fietsen van MF-ers ? Ik rijd behoorlijk veel voor mijn werk, dus is het voor mij een kleine moeite om een dergelijke lijst binnen handbereik te hebben.

Ik woon in Den Haag. Als ik lees dat er een fiets hier in de regio wordt gestolen plak ik een memootje op het dashboard van mn auto. '06 GSXR MJ-BT-98 rood. Zo passen er een stuk of 6 op een geel memopapiertje, ik ga geen A4tje ophangen :z
 
ik woon ook in den haag en ik maak af en toe notitie in me telefoon ..

zoals jou zzr denk ik:? bij de zuiderpark laan? vlak voor de stoplichten op de brug?
(staat ie niet buiten weg te roesten met je mf sticker?) met kont naar fietspad?
 
Typecursus kan ook geen kwaad. Cursusje Nederlands overigens ook niet.

Zonde van je motor.
 
ik woon ook in den haag en ik maak af en toe notitie in me telefoon ..

zoals jou zzr denk ik:? bij de zuiderpark laan? vlak voor de stoplichten op de brug?
(staat ie niet buiten weg te roesten met je mf sticker?) met kont naar fietspad?

Neehoor, die ZZR heb ik net en staat veilig in een garagebox. Je woont wel aan "mijn" kant van DH zo te lezen (Lozerlaan/ Meppelweg).
 
Laatst bewerkt:
Ik zal een oogje openhouden hier, alhoewel ik denk dat hij hier niet meer op de weg te zien zal zijn :N
 
Neehoor, die ZZR heb ik net en staat veilig in een garagebox. Je woont wel aan "mijn" kant van DH zo te lezen (Lozerlaan/ Meppelweg).

heb je gegoogled? :P
ja idd vlakbij de Weimarstraat ..
en er staat al (voorzoverikweet) ruim 1 jaar een zzr (rood) bij de escamplaan.. met MF sticker..
(zuiderparklaan klopte dan ookniet)
 
Terug
Bovenaan Onderaan