gecorrigeerd ......Dan had je vroeger meer boterhammetjes met pindakaas moeten eten word je groot en sterk van
Pedrosa is bijvoorbeeld 1,58m, dus of je het nu geloofd of niet, een supersport is best wel geschikt voor kleinere personen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
gecorrigeerd ......Dan had je vroeger meer boterhammetjes met pindakaas moeten eten word je groot en sterk van
Pedrosa is bijvoorbeeld 1,58m, dus of je het nu geloofd of niet, een supersport is best wel geschikt voor kleinere personen
Ik ben 1.74 en weeg 71 kg en je zou kunnen zeggen dat ik volwassen ben met 81 jaar. Dus een vrouw zou volgens jouw theorie 35.5 kg wegen?Een vrouw weegt de helft van een volwassen man.
Hij zei niet welke volwassen manIk ben 1.74 en weeg 71 kg en je zou kunnen zeggen dat ik volwassen ben met 81 jaar. Dus een vrouw zou volgens jouw theorie 35.5 kg wegen?
Aha, dan weet ik wie hij bedoelde, bedankt.Hij zei niet welke volwassen man
Ok granted; ik ken heus niet alle modellen.Hoeveel modellen ken jij dan?
Een iets lager zadel hoeft niet meteen slechter te zitten. Snap trouwens niet dat jij maar op 2 modellen van Kawasaki >500cc kan rijden.
Op Instagram heb je een Nederlandse meid van 1.56m en die rijdt een Kawasaki Z H2, daarnaast voor het circuit heeft ze nog een ZX-6R die volgens mij gewoon ook op straat kan rijden. Daarvoor had ze een Kawasaki Z900 (wel met zo'n 20 mm verlaagd ERGO-zadel) en ik zie haar op diverse andere modellen rijden wat geen choppers zijn en die echt niet speciaal voor haar op dat moment zijn verlaagd.
Het zal ook o.a. qua beenlengte uiteraard per persoon verschillend zijn, maar verkijk je er niet op hoeveel verschillende soorten motoren (merken/modellen) er gemaakt zijn. Ik heb ook niet gezegd dat jij op duizenden motoren wel past, ik heb gezegd dat er gigantisch veel motoren zijn en daar zitten er echt wel voldoende tussen wat wel een match moet kunnen zijn. Misschien kan die instagrammer je nog wel tips/advies geven.
Overigens kan ze natuurlijk ook niet met twee voeten plat op de grond, je keus is natuurlijk een stuk beperkter dan als je langer zou zijn, maar er zijn altijd wel matches te vinden of enige concessies te doen. Maar goed, laat Honda dan maar met wat moois komen.
BMW doet dat dus wel: mijn vriendin heeft 2 jaar geleden een F900R gekocht. De ‘standaard’ fiets was net even te hoog voor haar, dus heeft ze af fabriek de ‘verlaagde’ versie besteld (vering, zadel, zijstandaard); rijdt prima .Af fabriek met lagere vering/lager zadel? Dat gaat geen enkel motormerk doen want dat is niet rendabel.
Ik identificeer mij als mens . Altijd maar die hokjesgeest .Misschien moet iedereen er even bij vermelden of ze man of vrouw of overig zijn (of hoe ze zich identificeren).
Anders weten we nog niet wat de motoren voor vrouwen zijn.
Die gewichtsverhouding vind je bij gorilla's.Ik ben 1.74 en weeg 71 kg en je zou kunnen zeggen dat ik volwassen ben met 81 jaar. Dus een vrouw zou volgens jouw theorie 35.5 kg wegen?
Ja idd; dat zijn prima oplossingen en kunnen weer terug worden gebouwd naar "Normale hoogte"BMW doet dat dus wel: mijn vriendin heeft 2 jaar geleden een F900R gekocht. De ‘standaard’ fiets was net even te hoog voor haar, dus heeft ze af fabriek de ‘verlaagde’ versie besteld (vering, zadel, zijstandaard); rijdt prima .
Ingebouwd makeupvakje, extra spiegel om lippenstift en/of andere zooi op te kunnen doen, aansluiting voor föhn en/of krultang .Ja idd; dat zijn prima oplossingen en kunnen weer terug worden gebouwd naar "Normale hoogte"
Weet ook niet waar sommige hier in dit topic op doelen betreft "vrouwenmotor" .. er zijn toch verder geen modificaties beschikbaar die een motor geschikter maken voor kleinere mensen? Tenzij je hele frames gaat aanpassen..
He, beschrijf je nu mijn sh?!Ingebouwd makeupvakje, extra spiegel om lippenstift en/of andere zooi op te kunnen doen, aansluiting voor föhn en/of krultang .
.
Oe, oe vooral niet doen. Klauwen(tjes) weg van je voorrem als je bochten draai!Ik kijk er naar uit dat er motoren komen voor mensen met kleine handen / korte vingers.
Zodat ook ik met enkele vingers gas kan geven, terwijl ik mijn voorrem licht ingeknepen kan houden, bij bv bij krappe cirkel draaien of off roaden.
Dat mijn adventure bike in een kleinere maat beschikbaar zou zijn. Na het verlagen van mijn zadel kan ik redelijk met twee voeten op de grond.
Mijn been/lichaam/arm lengte heeft een andere verhouding van een man. Een stuurverhoger zorgde ervoor dat ik iets minder ver naar voren hoef te leunen. Maar het is niet de ideale zithouding
In Thailand heb ik bij de lancering proef gereden op een Honda ADV 150. Ideaal ding voor de stad, compact, lichtgewicht. Ik scheurde gelijk het asfalt van het trainingscircuit. Omdat ik er lekker mee kon gooien en smijten, vol controle en vertrouwen.
Jammer dat deze niet in Europa is gelanceerd.
Ik ben ook blij dat er nu dameshelmen zijn voor ons XS helmmaat mensen met een betere pasvorm.
Wat ik niet snap is de ophef over een nieuwsbericht dat een fabrikant beter wil gaan luisteren naar een groot deel van de klanten.
Ik doel op gymkhana en off road technieken waarbij je gas en voorrem soms tegelijk moet kunnen bedienen.Oe, oe vooral niet doen. Klauwen(tjes) weg van je voorrem als je bochten draai!
Als je verwacht dat fabrikanten motoren maken voor vreemde youtube truuks dan kan je lang wachten.Er zijn rijtechnieken waar je dit wel gebruikt.
Ik kan me ook een youtube video herinneren met gevorderde bochtentechnieken op hogere snelheid, waarbij de voorrem licht aanknijpt, terwijl je tractie houdt dmv gas en voetrem.
Oke, rijden voor gevorderden.Ik doel op gymkhana en off road technieken waarbij je gas en voorrem soms tegelijk moet kunnen bedienen.
Omdat mijn vingers niet lang genoeg zijn (de boel ontworpen is voor de gemiddelde man hand) kan ik dat niet doen zonder mijn palm te verplaatsen.
Er zijn rijtechnieken waar je dit wel gebruikt.
Ik kan me ook een youtube video herinneren met gevorderde bochtentechnieken op hogere snelheid, waarbij de voorrem licht aanknijpt, terwijl je tractie houdt dmv gas en voetrem.
Een andere remhendel kon helaas geen oplossing bieden.Als je verwacht dat fabrikanten motoren maken voor vreemde youtube truuks dan kan je lang wachten.
En een andere rem hendel is zo gemonteerd als je dat wilt proberen. Het aanbod is groot.
Monteer dan gelijk een paar valbeugels.