Geflitst (van voren)

Outdoor Man

MF veteraan
31 mrt 2005
44.846
3.535
Amstelveen
Hebben jullie ook altijd de neiging om bij flitspalen wat extra gas te geven om te kijken of die ook van voren flitsen?

Ik vind het wel grappig en voel me elke keer uitgedaagd als ik zo'n paal zie.

Peter.
 
Blijven doen!! :X

Nog een tijdje en we mogen een kenteken ook vooraan op de motor hangen... B|
 
ah joh...

waar moeten we die laten?? :X

meestal heb je toch van die koekblikkers voor je die 10 km onder de snelheid gaan zitten...
Een kentekenplaat van voren maakt niet uit. Was vroeger al. :)
Foto maakt niet uit. :N Kenteken is dan nog niet te lezen. :+

full
 
Op die manier mag tegenwoordig niet meer want er mogen geen scherpe delen aan de voorkant van een motor zitten en zoals dat ding daar zit werkt het als een mes
 
En zal je in de toekomst dus mensen met een mooie STICKER over hun gestroomlijnde dubbel bubble ruitje zien voorzien van een geweldig mooie gele kleur en wat zwarte letters en cijfers erop ;)
Alle andere fietsen mogen dan een bordje aan de voorpoten vastmaken op één of andere manier zodat het iig zichtbaar is :Y


Dus vooral goed doorgaan en het liefst zo hard mogelijk want ik kan niet wachten om zo'n mooi ding op me fiets toe te voegen *O*









B| B| B| B| B| B|
 
ik heb altijd de neiging om die ene zeldzame keer dat ik in een auto zit te vergeten dat daar een flits van voren meer consequenties heeft -O-
 
ik heb altijd de neiging om die ene zeldzame keer dat ik in een auto zit te vergeten dat daar een flits van voren meer consequenties heeft -O-



'( dat heb ik ook |( je vergeet gewoon even dat bij je koeker wel een plaat aan de voorkant hangt |(



gelukkig nog geen fanmail brieven gehad dit jaar *O*
 
Gaat niet lang meer duren hoor,..weet bijna zeker dat we binnen nu en 2/3 jaar een prachtige sticker mogen plakken op of onder het ruitje,..en voor de naked riders onder ons,...verzinnen ze vast wel wat op,..zie foto van "Oppie"

Thew will strike upon us, with great vengeance and furious anger,...
 
'( dat heb ik ook |( je vergeet gewoon even dat bij je koeker wel een plaat aan de voorkant hangt |(



gelukkig nog geen fanmail brieven gehad dit jaar *O*

ik gelukkig ook niet maar het is wel elke keer hard remmen :X
Denk je onschendbaar te zijn, realiseer je je ineens dat je in de auto zit -O-


(zelfde heb ik trouwens ook bij stoplichten, je had het gezicht van ons ma moeten zien toen ik tussen de auto's door vooraan wilde gaan staan :+ )
 
Ik had 't een maandje of 2 terug op de Stadhouderskade (A'dam). Ik rij bijna nooit auto en was met m'n vriendin effe ergens heen, dus ik zeg "laat mij effe rijden". Dus ik rij 60 daar en zeg nog "hé een flitskast" *FLITS* waarna mijn vriendin keihard begon te lachen "beetje dom heh?".... B| Was effe vergeten dat ik in de auto wel van voren geflitst kan worden |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan