Ja dat kan ik wel, sterker nog dat heb ik al gemaakt voor mezelf. Wellis waar in een andere toepassing. Grote probleem van deze displays is dat ze geen licht opbrengst hebben (die versies die ik ken) en dat ze niet in blauw te krijgen zijn.kun je niet 1 van deze http/www.inkoopacties.net/ia/8bnthrrb/1?g=qcp7w479
als schermpje gebruiken? dan kun je wel alle letters maken...
In mijn schakeling zitten maar 2 diodes hoorDie had ik geloof ik ook al een keer voorgesteld, maar daar komt weer iets meer programmeerwerk bij kijken (meer diodes) en ik weet eigelijk ook niet hoeveel diodes de electronica maximaal aan kan sturen....
U 2@Honda VF 400 F; You've got mail
In mijn schakeling zitten maar 2 diodes hoor
Het aansturen van zo'n display stelt voor de microcontroller niet bijzonder veel voor. Als ik ze nou fél en in het blauw tegen kom, dan zal ik er nog eens over denken
Aha, zo bedoel je dat. Een matrix display heeft er 12 en een 7 segment heeft er 8.Ik bedoel ook de aansturing voor de 7 light-emitting diodes
Zon matrix display heeft 'iets' meer van die dingetjes....
Haha, ja soms loop ik hier ook een beetje rond te etteren
Maar voor die honda rijders; Gooi even het jaartal van je bike hier neer, dan kan ik evenentueel voor je zoeken!
Dag Kerel.
Super relax dat je zo handig bent.
Ik ben zelf absoluut NIET handigen vraag mijzelf af of het op een Suzuki GSX-R 600 uit 2000 past?
Anders wil ik er graag een van je kopen.
Nu nog iemand die handig is vinden om hem te monteren en dan ben ik blij.
Thanks voor je reply.
ben nog even op zoek naar mijn neutral switch....hij moet hier ergens zitten volgens het WPHB....(even wat prut weggraven)
(Afbeelding)
sorry voor de slechte foto; verkeerde keuze van belichting (en met gsm gemaakt)
Oh, en de borgmoer van het tandwiel vond ik los in het deksel wat ervoor hoort.
Denk dat de vorige eigenaar van mijn fiets ooit een borgplaatje over heeft gehouden.
[me]Pappa-Rico houdt niet van prutsers die onderdelen overhouden....[/me]
Alle displays hebben de zelfde prijs behalve de witte. Deze kost 2 euro extra.Ik heb wel interesse. Opschakelen als de versnellingen op of terugschoppen in de één ipv twee is namelijk redelijk irritant.
T wordt voor een Bandit 600 dus moet wel passen. Ik ga de sensor es zoeken en bedenken welke kleur display ik wil, tenminste, ik neem aan dat alle kleuren nog mogelijk zijn? (BTW: welke kleur heeft welke meerprijs?)