Honda VF400 F
Die hard MF'er
- Onderwerp starter
-
Ik vermoed dat de Z1000 de goede sensor heeft, maar dat zul je zelf even moeten bekijken.
hebbe hebbe , kan t op een vfr400r uit 1988??????
hoor t graag!
Dankje.....
Wel super trouwens dit
Inderdaad, en dan sluit je de 7 aderige kabel aan op de aangepaste sensor en dan ben je klaar (en uiteraard de + 12 V en min nog even aansluiten). Ik lever er overigens een aansluithandleiding(kje) bij!En dan dus boren in het afdekkapje en de pinnetjes er aan de buitenkant uit laten steken? En waar sluit je dan de draad op aan?
ik hoop echt dat dit kan op mijn brommert, vind dit wel heel cool
schilders tape op de sensor plakken is het beter zichtbaar en glijd de boor niet zo snel weg toch?
edit: al een xtra sensor gevonden?
Ik ben sinds vanmiddag 4 uur gestopt met denkenLaat maar weten als je terug bent Kevin, ik kom wel ff naar je toe en als jij het snapt dan prutsen we samen even
Moet zelf ook eerst de 22e naar Portugal op den brommert...
Dat vindt ik ook een heel strak planInmiddels heeft op 1 iemand na iedereen besloten om de gearindicator te bestellen MET kabel dit tussen de unit en de sensor komt. Daarom heb ik besloten om ze maar allemaal met deze kabel te gaan leveren. Hierdoor hoef je dus alleen de sensor en de kabel op elkaar aan te sluiten. De behuizing van de gearindicator kan dus dicht blijven en dat is wel zo veilig
Dus vanaf heden is de optie "wel of geen kabel aan de sensor kant" verdwenen.
Ja een draad op de sensor vast bakken is toch wat makkelijker als op de printplaat solderenDat vindt ik ook een heel strak plan. Ik ben ook geen held in solderen namelijk . Als je dan kabeltjes erbij levert die altijd lang genoeg zijn dan ken je je wel eens met de KvK bellen .
echt supervet idee!!!!
hulde voor je vakmanschap.
je had al een vraag voor een z1000, en je dacht dat het wel lukte.
geld dit voor de nieuwe of oude z1000.
ik heb een chop met een z1000 blokje uit 78.
zou dat lukken denk je.
en hoe lang zijn de kabels.
ik heb namelij al mijn kabels onde mijn zadel, en heb geen ruimt bij mijn koplamp voor een kastje oid.
richard
Dit gaat inderdaad niet werken, ik zal hem opnemen in het lijste. Bedankt voor de info!vrees dat de nieuwe z1000 hier niks mee kan, is kleine ronde neutraalschakelaar;
zie 13151 op tekening;
(Afbeelding)
Past dit ook op een Yamaha Vmax uit 1997?
U 2Ik ga het gewoon proberen, u heeft mail
Erg interessant!!
Mijn Diversion (1991) is meestal niet geschikt voor een gear indicator, al wil ik er wel graag een.
Als ik even snel in het WPHB kijk, lijkt het bij mij ook wel te kunnen.
Ik ga z.s.m. even kijken.
Zover ik kan zien gaat het niet lukken op een FZ6, deze heeft dit type sensor(nummer 7):Ik ga vd week maar kijken hoe het op een FZ6 zit
Voor zover ik kan zien gaat het ook niet op een ducati monster S4
Wat ik dacht dat de neutral stand indicator is althans
En dan nummer 38.
Helaas misschien als er andere uitvoeringen komen.
lijkt mij van welKan het zijn dat het bij mij nr 40 is?
sv1000s