fz1 en fz8 ontmoetingsplek

Iemand tips voor een goede bandenstift? Heb dit met typex gedaan maar valt er na een keer poetsen meestal zo weer af.
Naamloos.jpg
 
Ik ben op zoek naar een belly pan, een originele of eentje die er heel erg op lijkt. Iemand tips waar ik deze kan vinden? Marktplaats biedt geen soelaas en andere websites leveren vooral andere types.

Ik was ook heel lang op zoek naar een onderkuip, en na lang wachten kwam er toch 1 op Marktplaats. Volgens mij is dit geen originele maar staat wel netjes op zich.

Succes met je zoektocht.
 

Bijlagen

  • IMG_5659.jpg
    IMG_5659.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 39
hallo fz eigenaren , mijn intresse gaat uit naar een fz1 , zijn er nog specifieke dingen waar ik op moet letten ?
 
nee oerbetrouwbaar en dan vooral vanaf bj 2010 zijn de betere [ on-of] is minder aanwezig

En mocht je er een kopen van voor dit bouwjaar is misschien de vering (achter wat aan de slappe kant).
On/off is op te lossen met power commander/rapid bike module, mocht je je daar aan storen.
 
hallo fz eigenaren , mijn intresse gaat uit naar een fz1 , zijn er nog specifieke dingen waar ik op moet letten ?

Je kan voor de zekerheid checken op foutmeldingen. Dat doe je als volgt: Gen II Diagnostic Mode

Dat is eigenlijk het enige wat ik in twee jaar Fz1n 2006 heb gehad. Vooral als de motor een keer buiten had gestaan of lang stilstond kreeg ik allerlei foutmeldingen. Na het resetten en rijden verdween het weer. Pas bij lang stilstaan kwam het weer terug.

Voor de rest wast het echt feilloze machine. ECU flash (of pc oid, schijnt redelijk vergelijkbaar te zijn) en het feest is compleet :).
 
zo , ik ben nu ook fz1 rijder , ik ben johan uit het hoge noorden , heb deze fz1 vanmiddag gekocht , kan niet wachten tot het weer beter wordt. heb al wel wat ideetjes wat aangepast moet worden.
yamaha fz1n.jpg
 
zo , ik ben nu ook fz1 rijder , ik ben johan uit het hoge noorden , heb deze fz1 vanmiddag gekocht , kan niet wachten tot het weer beter wordt. heb al wel wat ideetjes wat aangepast moet worden.
Bekijk bijlage 1347092

Nais brommert.. Is zo te zien al e.e.a. aan gedaan. Zou mij niets verbazen dat de vorige eigenaar er een andere uitlaat op had zitten en deze los verkocht heeft. Dus een mooie akra eronder zou ik zeggen. Veel plezier ermee
 
kleur van de wielen ben ik nog niet over uit , in ieder geval geen fluor kleur , uitlaat wordt denk ik een akrapovic.
 
Terug
Bovenaan Onderaan