Waar zit dat motortje in de buddy of net na die demper ??
Jij hebt net een filmpje gepost waar dat in uitgelegd wordt.
Onder buddy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waar zit dat motortje in de buddy of net na die demper ??
Mooi man!Zoals hiervoor al beschreven deze zomer met de FZ8N naar Italie en Zuid Frankrijk geweest. Ideaal gebied voor de FZ8N
Veel te druk met rijden :psow wat een dooie boel zeg.
ben al 2 keer terug geweest naar zo,n testbank en had er een powercomander op laten plaatsen
maar heb hem daarna weer eraf gehaald en rij nu fijn met de standaard mapping
bj 2011 en ben daar tevreden mee
ben al 2 keer terug geweest naar zo,n testbank en had er een powercomander op laten plaatsen
maar heb hem daarna weer eraf gehaald en rij nu fijn met de standaard mapping
bj 2011 en ben daar tevreden mee
Hoeveel km rij je met die banden? En kan je ze een beetje warm houden op straat?nee de motor is standaard gebleven maar heb hem wel zoveel als mogelijk afgeslankt met titanium en allu boutjes
de vorige wat ik had heb ik wel met uitlaat ..powercomander.. luchtfilter..banden..tandwielen..maar het brengt allemaal niks
een goed afgestelde standaard motor wat betreft vering en banden en ander stuur maken een perfecte bike
verings specialist heb je niet nodig kan ik zelf wel oplossen
maar met de dunlop d212gp racer typ e weet je niet wat je overkomt
dit is een verschil van dag en nacht
als je een goed gevoel wil hebben als je rondtoert moet je dit maar eens proberen
spaart je een hoop geld
maar ook ik heb leergeld betaald met mooie praatjes en heb veel getest en weet nu wat ik moet doen suc6
D212 op straat.nee de motor is standaard gebleven maar heb hem wel zoveel als mogelijk afgeslankt met titanium en allu boutjes
de vorige wat ik had heb ik wel met uitlaat ..powercomander.. luchtfilter..banden..tandwielen..maar het brengt allemaal niks
een goed afgestelde standaard motor wat betreft vering en banden en ander stuur maken een perfecte bike
verings specialist heb je niet nodig kan ik zelf wel oplossen
maar met de dunlop d212gp racer typ e weet je niet wat je overkomt
dit is een verschil van dag en nacht
als je een goed gevoel wil hebben als je rondtoert moet je dit maar eens proberen
spaart je een hoop geld
maar ook ik heb leergeld betaald met mooie praatjes en heb veel getest en weet nu wat ik moet doen suc6
heb ook een tijd lang met de d211 gereden maar de d212 overtreft die met een grote sprong
rij achter met 1,5 bar en voor 2,1 bar absoluut geen warmers nodig
de straatbanden komen er bij mij niet meer op wat een verschil
heb ook een tijd lang met de d211 gereden maar de d212 overtreft die met een grote sprong
rij achter met 1,5 bar en voor 2,1 bar absoluut geen warmers nodig
de straatbanden komen er bij mij niet meer op wat een verschil
nee alleen op straat maar de demper weegt inderdaad zwaar maar blijft erop zitten
onze speeltuin zijn ardennen..luxbourg en soms de eifel en heb geen zin meer om die db discussies met de gendarmes aan te gaan
Bandenwarmers voor op straat... moet niet gekker worden.