Exact, en dat is het hele probleem. Jullie gebruiken IE7, maar hij identificeert zich als IE6 waardoor hij code voorgeschoteld krijgt die alleen voor IE6 bedoeld is. IE6 en IE7 behandelen bepaalde code verschillend, en krijgen daarom verschillende code. Als IE7 code krijgt dat voor IE6 is bedoeld loopt de hele boel in de soep.
De enige situatie waarbij ik heb gezien dat dit niet werkt(e) is bij zogenaamde 'standalone' versies van IE7. Die worden gebruikt om IE7 parallel naast IE6 te draaien (wat normaal niet mogelijk is), óf om IE7 te installeren op een illegale versie van Windows (wat normaal niet altijd mogelijk is).
Sla onderstaand bestand op als 'IE7.bat' en voer deze eens uit. Herstart IE7, en bezoek MF.
IE7 Standalone Launch Script - Conditional Comments
Ik ben benieuwd.
Ik ben er mee bezigEr gebeuren gekke dingen bij mij
Sinds gisteren heb ik al 2 posts gehad die blanco zijn, terwijl ik toch echt wel iets heb getypt
zoals deze dus..
bouwvakkertje in "Het Honda CBR-topic deel 103 - beter goe..."
Hm, is dat weer aangepast...Hai, zat net posten terug te zoeken van bepaalde personen dmv "bekijk onderwerpen van ... " en "klik hier om alle berichten te bekijken"
Het viel me op dat als ik de 2e pagina aanklik, ik opnieuw de 1e pagina krijg te zien.
De 3e en volgende pagina's gaa(t)n weer wel goed.
Ja, dit is bekend en wordt aan gewerkt.Bij het versturen van de OP van Student op de motor! - Deel 14
Krijg ik elke keer deze melding
Fatal error: Allowed memory size of 67108864 bytes exhausted (tried to allocate 283519 bytes) in /local/web/www.motor-forum.nl/html/global/non-www/actionclasses/_global.classes.inc.php on line 3799
Hij update wel gewoon...
Andere topics updaten gaat wel goed.
hier nog steeds niet hoorHm, is dat weer aangepast...Lokaal opgelost.
ik moet tegenwoordig 2x m'n wachtwoord invullen als ik iets in m'n profiel wil wijzigen? (bevestiging bij het wijzigen van het wachtwoord is leeg, ik mag het formulier dan echter niet versturen)
Ik zit al enige tijd op dit forum en dan vooral bij regionaal ouwehoeren. (liever zit ik op de motor)Ik snap echter nog niet hoe je op een bericht direct kunt reageren ,zodat Quote erboven komt te staan . Wie kan mij dit uitleggen.
groetjes
instelbaar via voorkeuren zou mss een goeie oplossing zijn?MF heeft al jaren een vaste breedte van 800 pixels breed. Dit omdat het forum dan nog lekker leesbaar is en je niet met je hoofd mee hoeft te bewegen om het zo maar te zeggenEr is wel eens over gesproken om ook een bredere versie aan te bieden, ik gooi het eens in de groep
Er is al lange tijd het idee om het forum instelbaar breder te maken, maar daardoor krijg je alleen maar meer tekens per regel. De letters worden er niet groter door.
Wat je wel kan doen (in de meeste browsers) is de CTRL knop ingedrukt houden en dan met je muis scrollen. Dit vergroot/verkleind ook alle letters
Wat is je reden hier achter? Voor de meeste gebruikers zal het dan minder duidelijk zijn dat daarmee naar een ander subforum kan worden genavigeerd. En daarnaast staat die dropdown op elke pagina, terwijl niet elke pagina is gekoppeld aan een forum, waardoor je verschil krijgt in de standaard geselecteerde keuze per pagina.Ik weet niet of het al eerder langsgekomen is maar een volgende optie:
Op dit moment staat onderaan elke topicpagina: " selecteer forum".
Is het mogelijk dat hier het subforum kom te staan waar je op dat moment in zit.
Nu moet je eerst door de lijst scrollen om het subforum te kiezen waarin je al aan het lezen bent. Bij een vooringevuld veld hoef je alleen maar op "ga" te drukken.Wat is je reden hier achter? Voor de meeste gebruikers zal het dan minder duidelijk zijn dat daarmee naar een ander subforum kan worden genavigeerd. En daarnaast staat die dropdown op elke pagina, terwijl niet elke pagina is gekoppeld aan een forum, waardoor je verschil krijgt in de standaard geselecteerde keuze per pagina.
Onder aan een topic staat al iets als 'Motor-Forum > Vragen en opmerkingen > Forumsoftware bugs en wensen deel 2' met daarin een linkje naar het forum. Heb je daar wat aan?
nu welhier nog steeds niet hoorkrijg nog steeds de 1e te zien bij de 2e
Op de voorpagina staan sinds dit weekend ineens weer de omschrijvingen van de subfora erbij. Dat had ik uitgezet, en volgens mij staat bij mijn voorkeuren nog steeds dat ik die omschrijvingen niet wil