Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Flitsmarathon 2024😳

Na iedere bocht schuilt het gevaar!

• Als bejaarde hou ik me aan de snelheid.

• Ik zie ze altijd staan.

• Ik rij geen meter zonder flitsmeister.

• Mijn crosser heeft geen kenteken.

• Anders, toelichting in comments.

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Alleen als je de telefoon los gebruikt. Gekoppeld aan auto/motor doet FM alleen met abbo het nog
Als je met bluetooth in plaats van CarPlay verbindt dan kan FM wel zonder abbo toch? Dus gekoppeld aan de speakers van je helm.

Klopt. Carplay doet het niet icm gratis versie. Maar geen probleem om te koppelen met BT.

In de auto gebruik ik Apple maps op het scherm. FM staat dan aan op de gsm. Meldingen worden dan wel over de speakers genoemd. Kan alleen zelf geen flitsers of stilstaande voertuigen melden via het scherm in de auto.

Vraag mij dan af of er minder gemeld gaat worden (door carplay gebruikers, auto jonger dan 2017) en FM minder accuraat is. Denk namelijk dat het gros van de gebruikers de gratis versie gebruikt.

Alleen als je de telefoon los gebruikt. Gekoppeld aan auto/motor doet FM alleen met abbo het nog
Heb zelf de FM-app niet geüpdatet sinds die aankondiging, maar dat geldt vast niet voor de meeste gebruikers.

Mijn ervaring de afgelopen maanden is dat er veel meer incorrecte meldingen zijn, maar dat is een andere discussie.

Heb zelf de FM-app niet geüpdatet sinds die aankondiging, maar dat geldt vast niet voor de meeste gebruikers.

Mijn ervaring de afgelopen maanden is dat er veel meer incorrecte meldingen zijn, maar dat is een andere discussie.
Gebruik m altijd icm carplay. Betaal die €2 per maand er graag voor. Klopt wel van die incorrecte meldingen. Zo zou er op de a27 bij Oosterhout ineens trajectcontrole zijn.. nope. En op de N11 bij bodegraven staat zo’n camera van rijkswaterstaat waar ie ook altijd op piept. En zo zijn er vast nog veel meer

Zijn er ook mensen die de app Range gebruiken ipv Flitsmeister? En zo ja, hoe bevalt die?

En liep FM over van de meldingen op de NL wegen of was het meer gewoon opletten en rijden in de vakantieperiode….

Ik hou mij hier op de binnenwegen gewoon gedeisd agv het overige verkeer. Of zoals nu geen kip op de weg….

En als ik ooit tekeer wil gaan dan ff op de autobahn een stukje verderop wat eigenlijk geen bal aan is. Ik weet dat hij 265 haalt vlgs YT…..mooi toch.

Laatst bewerkt:
Het valt mij op dat de laatste tijd steeds minder meldingen binnenkomen, bij mij tenminste! Ondanks dat ik ook de One in mijn auto heb.
Ik heb het idee dat het meer komt vanwege het commerciële en ze meer abonnementen willen afsluiten dan dat er minder gemeld wordt.

Tot nu toe is het een beetje slappe hap hier in de buurt.
Zou het té mooi weer zijn?