Flitsmarathon 2024😳

Na iedere bocht schuilt het gevaar!

• Als bejaarde hou ik me aan de snelheid.

• Ik zie ze altijd staan.

• Ik rij geen meter zonder flitsmeister.

• Mijn crosser heeft geen kenteken.

• Anders, toelichting in comments.

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Ze waren vandaag al bezig op diverse plekken op het rondje Biesbosch, als 60 moet rijden kun je net zo goed een opgevoerde e bike nemen , o dat mag ook niet
Grote kans dat ik jou ben tegen gekomen dan onderweg.
Was ook in de Biesbosch de ronde aan het maken. En inderdaad heb ze op drie plekken gespot en nog een praatje gemaakt.

Gisteren voor werk in België met de auto op pad geweest, werd gek van Flitsmeister. Normaal al erg daar? Nu nog erger….

Anders:

Die 8 km aan achterafweggetjes waar ik overheen moet om op mijn werk te komen, is de kans niet al te groot dat ik ze tegenkom :)

Stond in de krant dat ze dit weekend 5 !!!!!!!! man een bekeuring hadden gegeven in de Biesbosch , dat is een flinke score met de 10 agenten die ik heb gezien
Als ik bekeuringen uit mag schrijven lukt met dat aantal in een uurtje , incl aan mij zelf 😁

Als ik zelf bekeuringen mocht schrijven om een salaris te genereren dan hoef ik maar 1 dag in de week te werken en ik hoef de straat niet eens uit.
En dan heb ik een riant salaris *D;)

Ik ben al blij als ik de 50km/h haalt op de snelweg
(A15 ring 010)
:/

Wat een kansloos stel. Paraphrasing:

"Wat mensen zich niet realiseren..."
"50 km/h is 20 meter per seconde"
"ben je 60 meter verder"

Gelul aan alle kanten; reactietijd kun je mits er geen mobiel in het spel is wel op 1-1,5 seconde houden. Met 50 km/h leg je 13,9 meter per seconde af.

1713353427180.png

Ik ben helemaal voor verkeersveiligheid, een beetje "te hard" rijden is zelden het probleem. Het gaat erom hoe hard je waar rijd, of je de situatie kunt overzien en of degenen rondom jou dit ook kunnen.

Beetje getallen overdrijven en uit je duim zuigen maken je niet geloofwaardig, en uitspaken als "tegen de 700 dooien gevallen" doen het respect naar oom agent nou ook niet exact groeien.

Maak me niet zo'n zorgen.
Alleen deze week wat meer de cc gebruiken dan anders als ik weg ben in het blik ;)

Met de motor word dat ietwat vaker kijken op de teller, aangezien het ding nogal makkelijk en geluidloos over de geldende snelheid gaat.
Maar afgaande op het weerbericht, heb ik nu een tweede argument om de motor voor nu in de schuur te laten staan.
Scheelt weer in de centen, mocht ik zo'n blauwbloes tegenkomen... :)

Om een flits boete thuis te krijgen moet je met je met de juiste kentekenplaat rijden :+.

even iets van gas af bij de tankstations, al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd niet meer zo van het harde rijden ben. Of haasten in het algemeen. Schiet je vaak toch niets mee op en zeker met het mooie weer geniet ik wat meer van de rit zelf.

even iets van gas af bij de tankstations, al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd niet meer zo van het harde rijden ben. Of haasten in het algemeen. Schiet je vaak toch niets mee op en zeker met het mooie weer geniet ik wat meer van de rit zelf.
Knoop moet om hè…..en het komt met de leeftijd….. _O-

Knoop moet om hè…..en het komt met de leeftijd….. _O-
paar jaar geleden rijbewijs moeten inleveren helaas, ik hield al niet van het OV en toen al helemaal niet. Traject woonplaats naar studie 2 uur heen, 2 uur terug, met de auto normaliter 1 uur heen, 1 uur terug. En de boetes toen ik in utrecht werkte kwamen bijna maandelijks binnen (niet eens hoge snelheden, gewoon net teveel). Dan leer je het ook wel af :')

Terug
Bovenaan Onderaan