Ze zijn wel bezig zo te zien:Tot nu toe is het storm in een glas water.
Hopelijk blijft het heel de week regenen, dan zitten ze allemaal op het bureau aan de donuts
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ze zijn wel bezig zo te zien:Tot nu toe is het storm in een glas water.
Hopelijk blijft het heel de week regenen, dan zitten ze allemaal op het bureau aan de donuts
Grote kans dat ik jou ben tegen gekomen dan onderweg.Ze waren vandaag al bezig op diverse plekken op het rondje Biesbosch, als 60 moet rijden kun je net zo goed een opgevoerde e bike nemen , o dat mag ook niet
Die weg is nu een goed voorbeeld van waar het belachelijk is om 50 te rijdenZe zijn wel bezig zo te zien:
De actie is in heel EuropaIk rij alleen in het buitenland.........
De actie is in heel Europa
Kun je wel vinden, maar als je geflitst/gelazerd wordt en je rijdt harder moet je toch dokkenDie weg is nu een goed voorbeeld van waar het belachelijk is om 50 te rijden
Wat een kansloos stel. Paraphrasing:Ze zijn wel bezig zo te zien:
Kan jouw brommer niet harder? Ik zou even naar de afstelling kijken als ik jou was.Ik ben al blij als ik de 50km/h haalt op de snelweg
(A15 ring 010)
Knoop moet om hè…..en het komt met de leeftijd…..even iets van gas af bij de tankstations, al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd niet meer zo van het harde rijden ben. Of haasten in het algemeen. Schiet je vaak toch niets mee op en zeker met het mooie weer geniet ik wat meer van de rit zelf.
Zegt de man met een hooligan BMW .Knoop moet om hè…..en het komt met de leeftijd…..
paar jaar geleden rijbewijs moeten inleveren helaas, ik hield al niet van het OV en toen al helemaal niet. Traject woonplaats naar studie 2 uur heen, 2 uur terug, met de auto normaliter 1 uur heen, 1 uur terug. En de boetes toen ik in utrecht werkte kwamen bijna maandelijks binnen (niet eens hoge snelheden, gewoon net teveel). Dan leer je het ook wel afKnoop moet om hè…..en het komt met de leeftijd…..
knoop erin doet men meestal wel pas op wat latere leeftijd jaKnoop moet om hè…..en het komt met de leeftijd…..
Alsof dat dan nog nodig isknoop erin doet men meestal wel pas op wat latere leeftijd ja