Je kunt ze allebei tegelijk gebruikenIk begreep dat vanwege de steeds slechtere ondersteuning in de gratis versie iedereen naar Waze overstapt, zodat de actuele meldingen minder betrouwbaar worden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je kunt ze allebei tegelijk gebruikenIk begreep dat vanwege de steeds slechtere ondersteuning in de gratis versie iedereen naar Waze overstapt, zodat de actuele meldingen minder betrouwbaar worden.
Alleen als je de telefoon los gebruikt. Gekoppeld aan auto/motor doet FM alleen met abbo het nogJe kunt ze allebei tegelijk gebruiken
Als je met bluetooth in plaats van CarPlay verbindt dan kan FM wel zonder abbo toch? Dus gekoppeld aan de speakers van je helm.Alleen als je de telefoon los gebruikt. Gekoppeld aan auto/motor doet FM alleen met abbo het nog
Heb zelf de FM-app niet geüpdatet sinds die aankondiging, maar dat geldt vast niet voor de meeste gebruikers.Alleen als je de telefoon los gebruikt. Gekoppeld aan auto/motor doet FM alleen met abbo het nog
Gebruik m altijd icm carplay. Betaal die €2 per maand er graag voor. Klopt wel van die incorrecte meldingen. Zo zou er op de a27 bij Oosterhout ineens trajectcontrole zijn.. nope. En op de N11 bij bodegraven staat zo’n camera van rijkswaterstaat waar ie ook altijd op piept. En zo zijn er vast nog veel meerHeb zelf de FM-app niet geüpdatet sinds die aankondiging, maar dat geldt vast niet voor de meeste gebruikers.
Mijn ervaring de afgelopen maanden is dat er veel meer incorrecte meldingen zijn, maar dat is een andere discussie.
Noem nou geen woorden als Range… dan komen de EV evangelisten dit topic ook kapenZijn er ook mensen die de app Range gebruiken ipv Flitsmeister? En zo ja, hoe bevalt die?
Vonkenbrommers KKSSSSTTTTTNoem nou geen woorden als Range… dan komen de EV evangelisten dit topic ook kapen
Het valt mij op dat de laatste tijd steeds minder meldingen binnenkomen, bij mij tenminste! Ondanks dat ik ook de One in mijn auto heb.Klopt. Carplay doet het niet icm gratis versie. Maar geen probleem om te koppelen met BT.
In de auto gebruik ik Apple maps op het scherm. FM staat dan aan op de gsm. Meldingen worden dan wel over de speakers genoemd. Kan alleen zelf geen flitsers of stilstaande voertuigen melden via het scherm in de auto.
Vraag mij dan af of er minder gemeld gaat worden (door carplay gebruikers, auto jonger dan 2017) en FM minder accuraat is. Denk namelijk dat het gros van de gebruikers de gratis versie gebruikt.