Flevoland topic Deel 6!

• Onderwerp starter Onderwerp starter *Aphrodite*
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
waar wordt dit dan neergezet? hier mijn gegevens:

roepnaam, Tim
wonende in, Almere
werkende in, de IT sector
soort motor, Suzuki GSX-R 600
en extra info, ik race in de ZAC met nummer 740 op een FZR-1000
auto, een standaard 206 met trekhaak

dat moet 'm wezen :W
In een overzichtje en dan in de SP.
Werkende in bedoelen we de plaats mee ;)
En je extra info is erg veel, gaat nie passen denk ik ;)
Nouja ben in een goede bui, jij krijgt wat extra regels ;)

ik heb geen vaste werkplaats ;)

En bedankt voor de extra regels :} (auto hoeft er niet bij)

Hallo allemaal,

Ben niet zo actief op het forum, maar ik lees vaak wel de berichten
in dit topic en ik ben af en toe te vinden bij de Mac op vrijdagavond.

Ik woon in Almere en rij tegenwoordig op een rode Suzuki SV 1000 S.

Laura, voeg Dennis ook even toe aan de startpost en je lijstje:

DenMen heet eigenlijk Dennis, woont in Almere werkt in Amsterdam ZO is 26 jaar (volgens mij) en rijdt een SV1000S en een Opel Crossa

DenMen heet eigenlijk Dennis, woont in Almere werkt in Amsterdam ZO is 26 jaar (volgens mij) en rijdt een SV1000S en een Opel Crossa
Staat erbij! :)

ik heb nog geen fiets maar heb wel een leuke foto vanafgelopen weekend op de huur fiets ook goed?
Leuke foto's zijn altijd goed ;) Wil je een titel voor de foto bedenken en de foto ergens op internet zetten. Daarna mij ff de url geven ;)

ja dat wil ik wel doen maar dat gebeurd wel vanavond zit lekker op me werk nu en ik heb ook een mf stikker achter op haha
Leuke foto's zijn altijd goed ;) Wil je een titel voor de foto bedenken en de foto ergens op internet zetten. Daarna mij ff de url geven ;)

kwam gisteren op een doeloos ritje door almere(motor moest ff draaien want stond al 2 maanden stil) een aantal leuke bike's tegen.

nabij het centrum een mooie zilverkleurige hayabusa met andere dempers en aftermarkt achterlicht.
klein stukkie samen opgereden door die pokke file(leuke wheely's trok je)maar wellicht zag je die 2 politie autootjes ietwat aan de late kant......je had mazzel want ze hadden waarschijnlijk andere prioriteiten.

ook nog een mooie grijs antraciet kleurige blackbird gezien(op andere weghelft) met bijrijder.

toen op de afrit (almere buiten oost tussen de vaarten) een gele bmw r1200 gs prachtig plat door de bochten zien gaan.......je reed alles aan de grond kerel :) en dat terwijl je buitenlangs een groene kawa? of suzuki? voorbij knalde......prachtig.

ikzelf reed op de blauwe honda x11 in zwart alpinestars pak.....en zoals al duidelijk was..ik woon in almere dus plant mij maar op de lijst hier :)

ikzelf reed op de blauwe honda x11 in zwart alpinestars pak.....en zoals al duidelijk was..ik woon in almere dus plant mij maar op de lijst hier :)
Welkom! :)

Kom je dan ook vrijdagavond een keer kijken/rijden/ouwehoeren in Almere? ;)

Heb ik toch nr 100!
Enne ik wil wel mee naar Parijs, ligt er alleen aan wanneer we gaan. Overnachting is wel handig, na 5 uur op dat ding zitten hebt ik echt wel kramp. Vorig jaar ook gedaan beviel erg goed.

toch nog iets ontopics van mij O-)
Naar parijs is best goed te doen, als je maar regelmatig je stops maakt en niet alleen om de 2-3 uur tanken ;)
Als je om de 3 kwartier even stopt, rondje om de motor rennen, wat eten en drinken dan hou je dat best vol :)
Wij doen het wel vaker, 's ochtends om 6 uur weg hier, om 12 uur in parijs, beetje shoppen, eten en dan rond 6 uur weer terug, ben je mooi op tijd thuis. :)

Dankjewel,

Nu mis ik de gegevens, roepnaam, wonende in, werkende in, soort motor en extra info/ auto nog van:

Zakonski

Code:
Roepnaam:    Marcel
Wonende in:  Harderwijk (semi-Flevo)
Werkende in: Gorinchem, thuis, etc.
Soort motor: Honda CBR 600F '98
Auto:        Blauw / Grijze Skoda Octavia '05

toch nog iets ontopics van mij O-)
Naar parijs is best goed te doen, als je maar regelmatig je stops maakt en niet alleen om de 2-3 uur tanken ;)
Als je om de 3 kwartier even stopt, rondje om de motor rennen, wat eten en drinken dan hou je dat best vol :)
Wij doen het wel vaker, 's ochtends om 6 uur weg hier, om 12 uur in parijs, beetje shoppen, eten en dan rond 6 uur weer terug, ben je mooi op tijd thuis. :)

Damn Viccie ontopic... Bedenk wel dat wij ook nog een uur verder zitten...

Mare, Als jullie toch zo geoefend zijn. Doe eens een dagje Almere!! 's avonds rond 6 uur weg, half 8 in Almere bij de Mac, met ons een paar bochtjes rijden, ff kijken naar de GTItjes :r , en rond sluitingstijd nog ff op de motor door de MacDrive voor de laatste McSmurrie en weer terug naar Broboland...

Damn Viccie ontopic... Bedenk wel dat wij ook nog een uur verder zitten...

Mare, Als jullie toch zo geoefend zijn. Doe eens een dagje Almere!! 's avonds rond 6 uur weg, half 8 in Almere bij de Mac, met ons een paar bochtjes rijden, ff kijken naar de GTItjes :r , en rond sluitingstijd nog ff op de motor door de MacDrive voor de laatste McSmurrie en weer terug naar Broboland...

morgen :)

edit: laatst ook een dagje texel gedaan trouwens :P
I love kilometertjes maken :9

Dank je wel Thijs, klopt helemaal. Ik voel me alleen af en toe nog 18.

lijkt me een erg leuke speelfiets maar niet echt geschikt voor de lange afstanden. Kan ernaast zitten natuurlijk, heb er nog nooit op gereden ;)

:P Nee, voor de afstanden is het niks inderdaad, maar wat een apart ding zeg!
Alleen echt mooi issie niet :X

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan