Flevoland topic Deel 6!

• Onderwerp starter Onderwerp starter *Aphrodite*
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ten eerste. Heb ik 1 dagje geen internet worden er meteen 300 tot 400 posts geposts. Dus alles doorlezen om aanmeldingen te vinden.
Maar ik ben weer up to date :)

Status FlevoTopic Uitje naar Parijs

Tyl: Gaat mee. Overnachting maakt me niet uit
Timbo: Gaat mee. Geen Overnachting.
Zakonski: Gaat mee. MET Overnachting.
Aphrodite: Gaat NIET mee.
SemT-X: Gaat mee. Geen Overnachting.
Jethro: Gaat mee. MET overnachting.
BlueBird: Gaat mee. Overnachting maakt hem niet uit.
V-Ray: Gaat mee. Met Overnachting.
motormaxx: Wil mee (Achterop). Dus overnachting maakt hem niet uit.
Remco: Gaat mee. Geen Overnachting.
Voronwë: Gaat mee. Met Overnachting.

Wel Overnachting: 4
Geen Overnachting: 3

Inschrijving staat open tot Zondag avond..
Alleen Flevolanders en datum volgt. (Hoef je niet terug te lezen )

Gaat lekker zo! Al 9 motoren die mee gaan. Is de rest nog in overleg met het thuisfront? :Z

Voor wat betreft a.s. zondag: Ik ga naar Zandvoort als Martin (Slick-T) zondag gaat rijden. Er bestaat een kans dat ie op zaterdag gaat nl. Helaas kan ik zaterdag niet. Volgens mij is het DIT. OP zich wel erg auto-georienteerd maar op zich wel leuk om ff te komen kijken. Vraag me alleen wel af of Martin überhaupt wel mee kan/mag doen. Want het is natuurlijk wel een motor.

@Rest: ik ga er niet van naast m'n schoenen lopen hoor! Haha! Ik hoop alleen dat het een gezellige club blijft. En ik snap ook wel dat we op deze manier kunnen MFSN'en, maar kunnen we daar niet een speciaal "MF-Flevo-Off-Topic-MFSN-Topic" van maken? Dan houden we het hier een beetje centraal.

10 Juli stond toch al vast?
V-Ray heb je geen overzichtje?

Nou... ik kan de post van twee topics niet editten... want topic is gesloten. Moet dus ff vragen aan Viccie of ie de bron van die post naar me toe kan mailen ofzo. Anders ben ik weer bezig.

Hmm had ik ook net met overzichtje van Parijs. Maar gelukkig staat er niet veel in hahaha.

he tyl: is je geld al binnen?
zoja..drop je crash movie eens op het net.
weet niet of ie al ergens staat.was anders toch niet meer terug te vinden :P

Hahaha Cash is onderweg.. Is nu ergens tussen Postbank en een onbekende bank. Zaterdag ga ik hem halen.. Dus Zaterdag avond filmpje...

Maareee, zeg eens... Ga je ook mee naar Parijs? En met of zonder overnachting?

Hahaha Cash is onderweg.. Is nu ergens tussen Postbank en een onbekende bank. Zaterdag ga ik hem halen.. Dus Zaterdag avond filmpje...

Maareee, zeg eens... Ga je ook mee naar Parijs? En met of zonder overnachting?
nope.te ver voor mij op de fiets.

Jammer BB... :( :(

Updateje.v21

Status FlevoTopic Uitje naar Parijs

Mee
Tyl: Overnachting maakt me niet uit
BlueBird: Overnachting maakt hem niet uit.
motormaxx: Wil mee (Achterop). Dus overnachting maakt hem niet uit.

Remco: GEEN Overnachting.
Timbo: GEEN Overnachting.
SemT-X: GEEN Overnachting.

Jethro: MET Overnachting.
Zakonski: MET Overnachting.
V-Ray: MET Overnachting.
Voronwë: MET Overnachting.

Niet Mee
Aphrodite
BlackBirdT68i

Nog Niet Zeker
SuperJoop

Inschrijving staat open tot Zondag avond..
Alleen Flevolanders en datum volgt. (Hoef je niet terug te lezen )

Goedenavond mensen.
kan er misschien iemand een rekensommetje maken van wat dat weekendje Parijs ongeveer gaat kosten.
Misschien heb ik het dan ook nog wel voor over om een motor te huren. Misschien met Collega uit Rotterdam(is dat toegestaan???) achterop.
Maar aangezien dit alemaal erg oncker is:

BIJ WIE MAG IK ACHTEROP RICHTING PARIJS EN TERUG???

greetzzz

P.S. pakking is binnen, morgen erop zetten, denk dat uitlaat iets langer duurt, maar iig gaan natte voeten meer. :P :+ :P

schop tegen verkeerde been:kwakasaki gaat stuk.lex passagier achterop=NO FUN ANYMORE.

:+
grapje hoor zx rijders.De rit als groep zijnde lijkt me wel leuk maar totzover heb ik er nog geen zin in om zover te rijden op de fiets.

Achterop bij mij wil je niet... zit je met je knieën in je nek..
Maar goed ik ben weeer weg. tjuus

---------------------------------------------------------------------------------

Algemeen (@rest):

vind ik ook was de laatste tijd zoveel bezig om alles bij te lezen, voor onzin mag je best msnen op habie12(apenstaartje)hotmail.com

ga proberen om er vrijdag bij te zijn, lijkt me wel lache,

@Parijs groepje: Gaat er ook een 'volgauto' mee voor de bagage, enzoja kan mijn vriendin met die auto mee? Ze wil wel graag mee, maar achterop dat hele eind is nix voor d'r.

Auto eventueel bij hotel droppen en als duo mee Parijs in, dus...

Ik moet trouwens wel nog eers even een nieuw balhoofd en wiel lagers hebben anders wordt het een kriem voor mij....

En ook ik vind de onzin van de laatste tijd wel heel erg ver gaan...
Laatste 30 pagina's van Flevo 5 staat geen reet in...

Klein aantal pagina's ff MFSN'en oké maar een half topic is toch net ff wat over de top... :Y ;)

TyL ik zou ook mee gaan en zelfs met volg auto indien er overnacht word |(

En zandvoort is inderdaad autodag maar er sprinten auto`s en motoren ( motoren ook de officiele sprints )

ik zit nu even de foto's te bekijken en het ziet er allemaal gezellig uit. mooie motoren. nooit last van de politie op vrijdag? vooral met die busbaan filmpjes ;)

Ben daar gelukig nog niet bekeurd. Er rijd soms wel eens een politie motor, maar dan wacht ik even met de bus baan opgaan. :P
ik zit nu even de foto's te bekijken en het ziet er allemaal gezellig uit. mooie motoren. nooit last van de politie op vrijdag? vooral met die busbaan filmpjes ;)

Nog geen last gehad!! er is er wel 1 een keer even wezen kijken maar was ook zo weer weg!

Je moet natuurlijk niet gaan klooien als ze er zijn natuurlijk!
:P :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan