Lichelle-CBR 600
Die hard MF'er
Hallo
Goeieavond allen!
Goeieavond allen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Trust my!! lukt niet!! gaat op ten duur er weer uit of er ontstaat weer een scheur in de plamuur! en zeker als hij met 160 a 200 rond rijd!! dan gaan de kuip delen lekker heen en weer!
*
Wie gaat er nou 10 juli rijden???
*
wie gaat er aankomend weekend naar zandvoort voor de sprints?
*
Wie gaan er naar parijs voor een dag of 2 dagen??
*
Wie gaat mij geld geven???
nope.te ver voor mij op de fiets.Hahaha Cash is onderweg.. Is nu ergens tussen Postbank en een onbekende bank. Zaterdag ga ik hem halen.. Dus Zaterdag avond filmpje...
Maareee, zeg eens... Ga je ook mee naar Parijs? En met of zonder overnachting?
schop tegen verkeerde been:kwakasaki gaat stuk.lex passagier achterop=NO FUN ANYMORE.Jammer BB...
---------------------------------------------------------------------------------
Algemeen (@rest):
en ik heb nog steeds die van funny bunny nog nietvind ik ook was de laatste tijd zoveel bezig om alles bij te lezen, voor onzin mag je best msnen op habie12(apenstaartje)hotmail.com
ik zit nu even de foto's te bekijken en het ziet er allemaal gezellig uit. mooie motoren. nooit last van de politie op vrijdag? vooral met die busbaan filmpjes
ik zit nu even de foto's te bekijken en het ziet er allemaal gezellig uit. mooie motoren. nooit last van de politie op vrijdag? vooral met die busbaan filmpjes