Branden bij de FZ1 eigenlijk beide koplampen (standaard), of weer maar eentje?Ik heb net weer het kabeltje aan de accu gemonteerd voor de optimate bij m'n
FZ1-S. Heb nu net 200 km gereden, waanzinnig!!
Bij de FZ6-S van m'n vrouw ook de aansluiting gewoon op de accu geplaatst.
kabel welliswaar verlengt, maar het afsluitbare stekkertje ligt met zekering gewoon onder buddy.
Toen ik de tank los had, heb ik ook direct het "tweede" dimlicht doorverbonden.
Lijkt in ieder geval een stuk beter op zo'n 600.
Ik heb net weer het kabeltje aan de accu gemonteerd voor de optimate bij m'n
FZ1-S. Heb nu net 200 km gereden, waanzinnig!!
Bij de FZ6-S van m'n vrouw ook de aansluiting gewoon op de accu geplaatst.
kabel welliswaar verlengt, maar het afsluitbare stekkertje ligt met zekering gewoon onder buddy.
Toen ik de tank los had, heb ik ook direct het "tweede" dimlicht doorverbonden.
Lijkt in ieder geval een stuk beter op zo'n 600.
Mooi!Bij de FZ1 branden standaard 2 koplampen.
Bij de FZ6 werkt dit al ruim 2 jaar, er ligt namelijk een draad vanaf de schakelaar. Deze moet alleen naar de H4 voor grootlicht doorgetrokken worden.
Als je het grootlicht aandoet, valt het dimlicht af.
Kijk uit met het bijschakelen van de tweede dimlicht. Zorg (of controleer) dat de stroomvoorziening via een relais loopt, anders brandt de schakelaar op je stuur door vanwege de 2x zo grote stroomafname.....
Nee ik ga niet naar de Fazer meeting. K heb al andere plannen op die dag.Is misschien al eens gevraagd aan je maar ga jij toevallig ook naar de fazer-meeting zondag a.s.?
Ik kom namelijk uit Zierikzee, kunnen we misschien ergens afspreken en samen erheen rijden oid.
Nee ik ga niet naar de Fazer meeting. K heb al andere plannen op die dag.
Je komt uit zierikzee? Das grappig, ik heb er jaren gewoond voordat ik naar Rotterdam ben verhuisd.
Kan het zijn dat ik van het inbouwen hiervan een keer een apart topic voorbij heb zien komen?
Ziet er ook netjes uit zo.
Kijk even op pagina 91
Ik heb daar wat foto's geplaatst.
Werkelijk?
Hoe lang ben je al verhuisd? Misschien ken ik je wel, ben zoon beetje van dezelfde leeftijd.
Op welke lagere school heb je bv. gezeten?
Hoe staat die nu dan ?ik heb zonet een carbtune op mn fazer600 aangesloten om mijn carburateurs eens te synchroniseren. Wel wat zoeken maar uiteindelijk is ie aangesloten. Ik zit met een maximale afwijking van 5 cmHg!!! straks regel ik em bij...
http/users.pandora.be/apex/forum/DSCF0374.JPG
http/users.pandora.be/apex/forum/DSCF0380.JPG
Staat die nieuwe fz1 van skip69 nu te koop? Da's wel snel zeg