FAZER rijders.... vertel het hier deel 2

Wat rijd je liever?

• Honda

Stemmen: 0 0,0%
  • Yamaha Fazer

Stemmen: 8 47,1%
  • Harley

• Suzuki

• BMW

Stemmen: 8 47,1%
  • :+

Stemmen: 1 5,9%

• Totaal aantal stemmers
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.
full

ff een vraagje......zijn de kuip van een 600 en 1000 identiek? qua montage etc.

overweeg nl. om m'n kuipje te vervangen door ééntje met boze oogjes

@ Charley Chui: wat een mooie bike en zwart :9~

Iemand enig idee wat het zwarte stukje binnenkuip links of rechts in de topkuip kost ? Wil eindelijk mijn 12v aansluiting er netjes op gaan zetten maar ik wil de boel ook weer origineel kunnen maken

Iemand enig idee wat het zwarte stukje binnenkuip links of rechts in de topkuip kost ? Wil eindelijk mijn 12v aansluiting er netjes op gaan zetten maar ik wil de boel ook weer origineel kunnen maken

ik geloof dat je dat beter bij een motorsloop kan regele.. ik had ze dan via internet, 20 euro voor beide binne panelen.

ik geloof niet dat je ze nieuw wil kopen :X

Voor diegene die ook een acculader aansluiting wil inbouwen.
De spulletjes heb ik allemaal bij motozoom aangeschaft.
Het is een acculader/stekker systeem van MS

Het alarm bestaat uit de volgende set:
MS TG400 (alarmunit + afstandbediening)
MS CA-2000CE (Alarm pager)

De pager heeft in theorie een bereik van 300m, ik heb getest tot 50 m.
Maandag ga ik eens kijken of het bereik nog verder kan.

Voor diegene die ook een acculader aansluiting wil inbouwen.
De spulletjes heb ik allemaal bij motozoom aangeschaft.
Het is een acculader/stekker systeem van MS

Het alarm bestaat uit de volgende set:
MS TG400 (alarmunit + afstandbediening)
MS CA-2000CE (Alarm pager)

De pager heeft in theorie een bereik van 300m, ik heb getest tot 50 m.
Maandag ga ik eens kijken of het bereik nog verder kan.
Nice *D ... Ziet er netjes uit en je hebt er goed over nagedacht zo te zien ;) .

Tip: Louis is de duitse moeder van MSZ en een stuk goedkoper. Vaak is het incl. verzendkosten (6,95) nog steeds goedkoper dan MSZ. En de spullen zijn uiteraard hetzelfde.

Ik weet niet op het nog steeds zo is maar eerder waren zelfs de artikelnummers hetzelfde, alleen had Louis dan bijvoorbeeld 0001(9876) en MZ 0005(9876) :) .

[edit: typo]
[edit2: ms |( ... MZ bedoel ik natuurlijk]

Laatst bewerkt:
Is mooi zo'n hele zwarte FZ6.

Ik breng mijn motor morgen weg om na te laten kijken. Hij loopt nog steeds niet goed boven de 9000 rpm. Eerst had ik het probleem heel af en toe maar nu blijft het aanhouden, is vervelend maar nu misschien wel beter te vinden wat het probleem is. Ik heb aangegeven dat ik hem zondag terug moet hebben. Ik heb er zin in, nu het weer nog })

@ Roberto ik hoop dat het geen ernstig probleem is van je bike, anders zitten we dalijk ook nog zonder koprijder :9 ;)

Die van mij stottert ook nog wat...hij moet nog even wakker worden van zijn winterslaap vermoed ik :Y

Nee zal wel los lopen, ik ga hem zoiezo ophalen en onder de 9000 rpm loopt ie gewoon goed. Ik denk dat we bij deze tocht toch niet zo hard gaan rijden :P
Of verhuizen we de meeting naar de nordsleife? ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan