Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Toch wel opvallend hoevaak Streetfighterbouwers op sCo0tAh-kapjes uitkomen!de alien kuip is smaller dan die ouwe van mij maar wel verticaal groter iets maar hoor scheeld niet echt veel....om m echt race te houden word moeilijk hoor je krijgt van voor toch echt een fighter aanzicht met een ander kuipie
ik vind deze zelf wel mooi en appart[afbeelding]
en met deze hou je denk het meeste een race look[afbeelding]
kijk maar wat je er mee kan
de alien kuip is smaller dan die ouwe van mij maar wel verticaal groter iets maar hoor scheeld niet echt veel....om m echt race te houden word moeilijk hoor je krijgt van voor toch echt een fighter aanzicht met een ander kuipie
en met deze hou je denk het meeste een race look
[afbeelding]
even op de foto gaan staan met de muis, rechter muisknop, eigenschappen...
staat de website waar de foto van geleend is...
aanstaande zaterdag en zondag is daar openhuis in het nieuwe pand,
kan je misschien wel een mooie deal maken
de alien kuip is smaller dan die ouwe van mij maar wel verticaal groter iets maar hoor scheeld niet echt veel....om m echt race te houden word moeilijk hoor je krijgt van voor toch echt een fighter aanzicht met een ander kuipie
en met deze hou je denk het meeste een race look
[afbeelding]
Wat kost dat eerste witte schermpje en waar is dat te vinden ?de alien kuip is smaller dan die ouwe van mij maar wel verticaal groter iets maar hoor scheeld niet echt veel....om m echt race te houden word moeilijk hoor je krijgt van voor toch echt een fighter aanzicht met een ander kuipie