Face-lift(project)YZF-R1 bj.99

oja vergeten de knipperlichten voor heb ik spiegels met knipperl.erin maar weet nog niet precies waar en hoe ik ze wil monteren :( het moet we één geheel blijven...maar daar kom ik nog wel op terug
56480467.jpg

steppies naar buiten dmv spacers...
dan pijp tussen de brug en de steppies door naar boven :Y

had ik idd ook overwogen(gezien) maar kom ik wel erg ver met me been naar buiten!!dan is dat weer een raar gezicht.....nou ja kan natuurlijk altijd zeggen dat ik rechts dragend ben :P

in iedergeval bedankt voor het meedenken

bedankt......over de velgen ben ik er niet helemaal uit wilde ze eerst wit poedercoaten maar dat steekt toch teveel af bij het wit wat ik gebruikt heb....en om daar nou ook wat pearl overheen te zetten word een beetje te gek denk
ik zit nu te denken om ze groen tespuiten of gewoon zwart tehoude met zo een groene wheelstripe aangezien me uitlaatbochte misschien ook zwart word is dat denk ik wel de beste optie(zwart)

maar in iedergeval allemaal bedankt voor de positieve reacties :)

mooi ding.

geen kritiek, maar wel een opmerking; kan je je koplamp niet wat laten zakken.
Daar is zon groot "leegte" tussen je voorwiel en koplamp. Als je hem iets kan laten zakken ziet die er een stuk agressiever uit. Nu lijkt het een beetje onbenullig of niewsgierig kijkend

bedankt....daar kan je weleens gelijk in hebben als ik keek van een bepaalde hoek had ik ook soms van dat kan misschien beter!!kga het zeker proberen

kmoet wel zeggen de bike op de foto ziet er zo ie zo wel erg agressief uit vanwege het mat zwart en het kapje is stuk scherper maar wel mooi hoor.....

hier nog een paar foto's van de kleur voor de liefhebbers :)
56480983.jpg

56599022.jpg
56599127.jpg

hier één waar je goed ziet wat de zon doet op het wit(pearl)

56599973.jpg

ik had nog een vraagie ben van plan k&n filters op me r1 te zetten weet iemand misschien een adres waar ze die voor een mooi prijsie hebben liggen(bestellen)

Alvast bedankt

hej chris,

mooie r1, alleen gelukkig is dat voorkapje eraf:P sorry maar hij is me wel een stuk te klein:o ik had verwacht dat die bijna 2x zo groot zou zijn!
misschien dat ik een ander kuipje van optitune haal maar dat zie ik nog wel!!

vet gedaan trouwens met de uitlaat in het kontje!

ja klopt,
eigelijk was het precies wat ik zocht, alleen moest echt 2x zo groot zijn*D
eerst dacht ik al zal wel vet zijn maarja,
weet jij iets wat er op lijkt of er vet op zou staan? wil geen echte streetfighter, toch wat racy uitziend

jmmr dat er zo weinig op internet staat met voorbeelden op een motor ofzo;) die alien kuip van optitune.nl lijkt me op zich ook wel vet, maar hoe groot is zoiets nou he*D

de alien kuip is smaller dan die ouwe van mij maar wel verticaal groter iets maar hoor scheeld niet echt veel....om m echt race te houden word moeilijk hoor je krijgt van voor toch echt een fighter aanzicht met een ander kuipie
ik vind deze zelf wel mooi en appart
1148767ten2%20299,00.jpg

en met deze hou je denk het meeste een race look
9278561SPEED%20410,00.jpg

kijk maar wat je er mee kan

de alien kuip is smaller dan die ouwe van mij maar wel verticaal groter iets maar hoor scheeld niet echt veel....om m echt race te houden word moeilijk hoor je krijgt van voor toch echt een fighter aanzicht met een ander kuipie
ik vind deze zelf wel mooi en appart[afbeelding]

en met deze hou je denk het meeste een race look[afbeelding]

Toch wel opvallend hoevaak Streetfighterbouwers op sCo0tAh-kapjes uitkomen! _O-

ja idd vond het zelf eerst ook een beetje vreemd idee maar je ziet het gelukkig vaker en kon eigelijk geen ander kappie vinden op het net die goed bij de rest van me fiets paste dus dan maar de dna

[afbeelding]

Even een vraagje.

Waar is dat kuipje verkrijgbaar van de bovenste foto ?

PS. Erg mooi spuitwerk en erg mooie motor !!!

even op de foto gaan staan met de muis, rechter muisknop, eigenschappen...
staat de website waar de foto van geleend is...

aanstaande zaterdag en zondag is daar openhuis in het nieuwe pand,
kan je misschien wel een mooie deal maken *D

ja bedankt jongens ben ook wel tevreden over het resultaat

en ICEDEVIL heeft gelijk maar ik zal het je nog wel ff makkelijker maken haha

Home | Perfect Dream Bikes
vind m ook wel erg goed dat kappie
en laat me ff weten als je m heb aangeschaft ben benieuwd hoe ie staat op en bike
alvast bedankt

even op de foto gaan staan met de muis, rechter muisknop, eigenschappen...
staat de website waar de foto van geleend is...

aanstaande zaterdag en zondag is daar openhuis in het nieuwe pand,
kan je misschien wel een mooie deal maken *D

Ja daar had ik inderdaad nog niet aan gedacht :$ :9

Thanx !

[afbeelding]

hee, die heb ik ook;

Foto-4QRI4BI4.jpg

;)

FF een vraagie!!

Heeft er misschien iemand een adres waar ik deze ledjes kan bestellen moet namelijk nog knipperl.maken in me undertail maar waar ik ze zelf vandaan heb heeft ze niet meer
alvast bedankt
56017337.jpg

:W

Wat kost dat eerste witte schermpje en waar is dat te vinden ?

Ps erg mooie R1 en de kleur is zekers :}

Terug
Bovenaan Onderaan