Face-lift(project)YZF-R1 bj.99

ok bedankt is wat ik bedoel
wel een prijzig goedje trouwens.....

hier nog een pics van de ledjes
teste met een 9v battery
56067977.jpg

zaten nog niet helemaal recht allemaal maar is goed gekomen ff iets ruimer opgeboord

wilde ook leds verwerken in me koplamp soort audi effect maar toch maar niet gedaan
werd een beetje te gek en weerspiegelde teveel in de behuizing(zilver) van de koplamp
56199531.jpg

zo ook nog wat pics van het spuitwerk

heb de ledjes van marktplaats ergens in nieuw vennep maar kan die knakker zelf ook niet meet vinden op marktplaats
en over de lichtsterkte moet je niet van die moeilijke vragen stellen hoor ik zou het echt niet weten sorry

hier een foto van de tank en bugspoiler toen ie net gespoten was
56199458.jpg

bugspoiler
56199573.jpg

en nog één
bij deze moet je ff je beeldscherm ondersteboven houde :)
56199745.jpg

Ik zal je effe helpen met die laatste foto! _O-
Ziet er goed uit! :Y
full

bedankt ben er zelf ook erg tevrede over vooral als het zonnetje erop schijnt....probeer morgen foto's van het geheel erop te zetten

bedankt ben er zelf ook erg tevrede over vooral als het zonnetje erop schijnt....probeer morgen foto's van het geheel erop te zetten

Gave kleurencombinatie :Y
Ben benieuwd naar het eindresultaat! :W

Hee komt die fiets niet uit het kalf vandaan :) komt meer dan bekend voor :]

eeehhh het kalf?????ik weet dat de ouwe eigenaar rene heet en dat ie uit de buurt komt van wormerveer.....maar het kalf???als jij het zegt ;)

eeehhh het kalf?????ik weet dat de ouwe eigenaar rene heet en dat ie uit de buurt komt van wormerveer.....maar het kalf???als jij het zegt ;)
Ja rene khal heet ie, goeie vriend van me :) dus ken de motor door en door en wat ie kan haha droog dat jij hem nu heb
Heb er zelf ook meerder keren op mogen rijden :]

he nog een foto voor de verzameling van hoe die was...wel grappig dat je dan ook op deze topic kwam!!wel een geschikte gozer volgens mij die rene laat m maar weten dat er weinig meer van over is ze ouwe r1 :)haha komen snel foto's op van hoe die is geworde

ADIOSSS

hier dan eindelijk wat foto's ik hoop dat jullie het (ook) wat vinden :)
56436564.jpg

56436277.jpg

56436244.jpg

56436352.jpg

vette r1
56436388.jpg

56436440.jpg

56436483.jpg

Laatst bewerkt:
even voor de duidelijkheid hij is nog niet klaar hij gaat volgende week weer uitelkaar om alles goed aftemonteren zoals de undertail en uitlaat word misschien nog zwart gecoat
en dan nog wat kleine dingen zoals misschien een groen ketting en nog wat details

Erg mooi die uitlaat uit de kont. Mooie kleuren ook!

Maar hoef jij geen knippers of zie ik iets over het hoofd :?

KLASSE heb je mooi gedaan !!!

maar kun je je pijp aan de zijkant niet iets meer uit het zicht plaatsen ?

zeer mooie motor!!! Achterkant ziet er zeer sjiiik uit :9~ :}

Enige minpuntje; de lange, in het oogspringende linkpijp. Maar dat hou je toch..

groet

bedankt allemaal!! :)

over het knipperlicht achter komen ook leds 6 links en 6 rechts verticaal naast de uitlaat pijpies dat gaat als het goed is volgende week gebeure als ie weer gedeeltelijk uitelkaar gaat
en over de uitlaatpijp ik ga m denk zwart laten coaten valt ie denk wel goed weg aangezien me achterbrug(en band) ook zwart is.....om m anders te laten lopen is niet echt een optie heb ik geprobeerd maar werd of te haaks of in de weg voor me voeten met rijen dus vandaar dat ik voor deze positie en bochten heb gekozen

Terug
Bovenaan Onderaan