ja ziet er zo ook wel aardig goed uit maar was niet helemaal tevrede ook idd het voorkappie en de kleur heeft ook zijn beste tijd gehad maar zal ook snel foto's van het strippen en nieuwe ideetjes en spullen erop gaan zitten!!kan ook wel een paar otwikkelingen en ideeen kwijt
voorkap word vervangen door een dna kap met daarop spiegels met knipperlichten erin van cyccoon waarom een dna kap omdat ik me eigen helemaal scheel heb gezocht naar een mooie kap met koplamp maar alles wat ik vond was het net niet en wat ik wel mooi vond was te strak of te scherp voor een R1 uit 99 omdat ie best ronde vormen heeft en een dna kap is qua vorm mooi en rond dus waarom niet....vandaar
aan de onderkant komt nog een bugspoiler ik geloof oorspronkelijk voor een Frazer maar weet het niet zeker
dan de achterkant in het kontje zat(zit)een scheur wilde eerst repareren maar kon er 1 kopen voor 5 tientjes en daar ga je zelf niet voor klote...toch
er komt nog een undertail onder en de bedoeling is dat door de gaten voor de achterlichten twee uitlaatpijpies komen
oftewel de demper komt in de buddyseat......ja je leest het goed niet er onder maar erin......nou ja erin niet in het zitje zelf natuurlijk maar in het kontje(waar je normaal je slot doet)ik kan je vertellen erg lastig
en voor de rest hier en daar nog een paar aanpassingen en dan een pot verf erover en op dat punt ben ik nu ongeveer
zal snel weer een paar foto's plaatsen