@transaap, word behoorlijk suf van die pillen. Is idd tramadol. Goed advies, anders neem ik alleen paracetamol.
Ben geen dokter, slechts grasmaai-deskundige
Kreeg van tramadol een rare blik in mijn ogen en had geen eetlust meer.
Beter afbouwen / minderen dan overstappen op paracetemol.
Overigens schrijft men deze pillen niet voor omdat je jeuk aan je reet hebt.
Eerst maar eens afwachten wat het OLV zegt is mijn advies.
To opererate or not to operate is de vraag.
Zijn je breuken wel gezet of was dit niet nodig?
Tijdens mijn laatste grasmaai en kuipsloopwerk een vinger gebroken aan de niet impact-kant. Tik van de spiegel gehad. Vanwege gesloten ziekenhuis op de eerste hulp beland met huisartsverwijsbrief voor een foto. Op goede vrijdag schijnen daar geen goede ingipszusters te zijn, maar wel operatie-capaciteit. Heb de operatie geweigerd en een kromme vinger ge-accepteerd. Maar een vinger met verminderde functionaliteit kan je niet vergelijken met een gebroken sleutel en schouderbeen volgens mij.
Naar de overige lichamelijke schade die wel pijn deed heeft men niet gekeken: gekneusde pols, gebroken rib en met mijn kneiter de stoeprand gekopt.
Gefixeerd op de vinger die men wel even zou operen ipv rechtzetten.
Motor is gerepareerd, vakantie is doorgegaan en motorrijden doe ik ook alweer (schuiver was 3 weken geleden).
Wees dus wel kritisch naar snijgeile doktoren en/of co-assistenten.
Sterkte!
(Tramadol was een aantal jaar geleden na een zeer geslaagde afspring actie, deze keer pijnstillerloos mijn wonden gelikt na de bij de motorblijf grasmaaiactie)