Ervaringen Jager motoren Hoogeveen

Nu kan iedereen schrijven wat ie wil over Jager Motoren maar mijn ervaring is toch wel redelijk positief over dit bedrijf.. Je moet weten waar je over praat, proefritten geen probleem en onderhandelen ook niet. Ik ben ook bij Anbergen in Slagharen geweest (ongeveer 10km verderop) en daar mocht ik niet eens proefrijden als ik de motor niet zou kopen. Jager heeft dan niet de naam, maar soms wel goede motoren. Mijn FJR heb ik daar vandaan en was er dik tevreden over.
Hadden ze me netjes te woord gestaan in plaats van zo schofterig dan hadden ze mij die dag een motor van 15K verkocht, geen jaar later nog eens 6K en amper twee jaar later nog eens een motor van 8K en dan nog zo tussendoor wat onderdelen die ik graag wilde hebben.
Ze gaan mij daar nooit meer zien, eens maar nooit meer.
 
Vervelend zo’n ervaring en zelf gelukkig slechts één keer, bij een autoaankoop meegemaakt.......en idd nooit meer een voet binnenzetten.
 
Niet dat ik de motorzaken een veer in de bibs wil steken , maar Je hebt ook klanten die je zo bij de kop en kont de winkel uitgooit.
Ja die heb je zeker...
Ooit bij een autobedrijf gewerkt, waar een jongen zonder rijbewijs (tokkiefamilie) op naam van zijn moeder een dikke Audi TT kocht.
Vervolgens komt hij een paar dagen later met de mededeling dat er krassen op de velgen zaten en dat dat bij aanschaf al zo was...
Splinternieuwe auto en door zowel mij als de verkoper volledig gecontroleerd.
Maar ja zonder rijbewijs kun je ook niet echt rijden hè...
Helaas koos de verkoper eieren voor zijn geld en liet hij de velgen op onze kosten herstellen.
Maar wel met de mededeling...koop hier maar geen auto’s weer....
 
Hadden ze me netjes te woord gestaan in plaats van zo schofterig dan hadden ze mij die dag een motor van 15K verkocht, geen jaar later nog eens 6K en amper twee jaar later nog eens een motor van 8K en dan nog zo tussendoor wat onderdelen die ik graag wilde hebben.
Ze gaan mij daar nooit meer zien, eens maar nooit meer.

Jager is dus niet "DE VRIENDELIJKHEID ZELVE" :)
 
Hadden ze me netjes te woord gestaan in plaats van zo schofterig dan hadden ze mij die dag een motor van 15K verkocht, geen jaar later nog eens 6K en amper twee jaar later nog eens een motor van 8K en dan nog zo tussendoor wat onderdelen die ik graag wilde hebben.
Ze gaan mij daar nooit meer zien, eens maar nooit meer.
Wees blij, anders had je 29.000 euro aan schademotoren uitgegeven.
 
Vervelend zo’n ervaring en zelf gelukkig slechts één keer, bij een autoaankoop meegemaakt.......en idd nooit meer een voet binnenzetten.

Zelf ook meegemaakt bij keuze van leaseauto. Moet perse bij merk dealer en 1 stak daar met kop en schouder bovenuit. Bij een andere werd ik compleet genegeerd terwijl ik nota bene een afspraak had staan. Eind dit jaar weer een nieuwe uitkiezen, weet nu waar ik hem zo ie zo niet zal afnemen.
 
Zelf ook meegemaakt bij keuze van leaseauto. Moet perse bij merk dealer en 1 stak daar met kop en schouder bovenuit. Bij een andere werd ik compleet genegeerd terwijl ik nota bene een afspraak had staan. Eind dit jaar weer een nieuwe uitkiezen, weet nu waar ik hem zo ie zo niet zal afnemen.
sowieso schrijf je zo
 
sowieso schrijf je zo
A47E7DCC-F88B-4FD0-82E3-2E4EA338E762.jpeg
 
Zij springen gewoon in op de dringende behoefte van de Hollander, snitzel volk zeg ik maar lekker veul en groot. maar kwaliteit wasda.......
Dan maar naar Duitsland voor een schnitzel...je vergeet: goedkoop....en toeval wil dat ik er vlakbij woon.... :+
 
Ken ik niet, maar waarschijnlijk wil ik dat ook niet....
Wil je inderdaad niet.

Jet Cars heeft als handelsmerk en hoofdbron van inkomsten extra velgenverkoop. Auto wordt ingeruild met bijvoorbeeld 17" velgen. Jet Cars gooit er vier stalen velgen met wieldoppen op en zet het originele lichtmetaal als "optie tegen meerprijs" op de prijslijst.
 
Nee lichtmetaal blijft er onder en dus betaal je de meerprijs ;) of wou jij een auto meenemen zonder wielen..

Wat betreft jager, er is daar wel het 1 en ander veranderd; zet steeds meer normale import motoren snel door voor kleine winsten, in het verleden waren het eigenlijk altijd opgelapte schade fietsen of fietsen met verschrikkelijk veel problemen.
 
Zelf ook meegemaakt bij keuze van leaseauto. Moet perse bij merk dealer en 1 stak daar met kop en schouder bovenuit. Bij een andere werd ik compleet genegeerd terwijl ik nota bene een afspraak had staan. Eind dit jaar weer een nieuwe uitkiezen, weet nu waar ik hem zo ie zo niet zal afnemen.

Was idd bij mij ook zo. 25 jaar en afgestudeerd dus aan het werk bij een van de IT bedrijven. Mocht ik een lease auto uitzoeken.
Loop bij een dealer binnen met het verhaal om vervolgens scheef aangekeken te worden "Ik geloof nooit dat jij een lease auto uit mag zoeken"

Omgedraaid en de zaken ergens anders gedaan. Bedrijf bestaat heden ten dage ook niet meer......
 
Anders eens in Eemnes proberen. Die schrijven KWALITEIT met hoofdletters.

Nu kan iedereen schrijven wat ie wil over Jager Motoren maar mijn ervaring is toch wel redelijk positief over dit bedrijf.. Je moet weten waar je over praat, proefritten geen probleem en onderhandelen ook niet. Ik ben ook bij Anbergen in Slagharen geweest (ongeveer 10km verderop) en daar mocht ik niet eens proefrijden als ik de motor niet zou kopen. Jager heeft dan niet de naam, maar soms wel goede motoren. Mijn FJR heb ik daar vandaan en was er dik tevreden over.

Was?

Ben een beetje om me heen aan het kijken voor een auto. Zie ik een leuke staan bij een vage garage. Toch even de reviews bekijken. Ongeveer de helft zwaar negatief en de rest zwaar positief. Waarvan bijna alle met dezelfde fout (een spatie en dan de komma en dan weer een spatie). Wel heel toevallig dat iedereen die een positieve review plaatst dezelfde schrijffout maakt...

Rustig verder kijken dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan