ervaring specifieke ebay remhendels

Ook naar gekeken, maar volgens mij zijn het dezelfde hendels die men in China, UK en NL aanbied.

China: 20-30 dagen levertijd en €28
UK: 10-15 dagen levertijd en €40
NL: 2-3 dagen levertijd en €70

Oftewel enorme opslag tijdens distributie. Ik doe er niet aan mee in ieder geval. Heb merkhendels gekocht (V-Trec) uit Nederland die hier sprekend op lijken. Kosten normaal rond de €130, maar in een aanbieding gevonden voor €69.

Of ze bevallen weet ik niet, want door een prachtig stukje ironie, heb ik ze nu (3 weken na bestelling) nog steeds niet...terwijl de verkopende organisatie zo'n 30km verderop zit. Iets met adaptor niet op voorraad enzo B|
 
Ik heb een paar dagen geleden kevinblade zijn kettingset afgewezen na een prijsopvraag. Weet dus niet of hij mij nog lief remhendel advies gaat geven :D
 
Daar kwam ik net ook achter. Zag al een aantal keer de naam staan, maar kon de shop steeds niet vinden op ebay.

Dan nog de vraag voor korte of lange te gaan op een SRAD.
Zijn die korte hendeltjes niet errug kort? (ik rij graag op het circuit...)
Ik heb shorties van the2wheels en ze zijn zeker niet te kort. Je kan zeker nog met 3 vingers remmen en zelfs met 4 als het moet. Voordeel: ze zien er gaver uit en ze breken niet (zo snel) als je valt ;).
 
Ik heb shorties van the2wheels en ze zijn zeker niet te kort. Je kan zeker nog met 3 vingers remmen en zelfs met 4 als het moet. Voordeel: ze zien er gaver uit en ze breken niet (zo snel) als je valt ;).

Dat klinkt goed. nu hebbik nogis hele kleine handjes ook, dus dat moet goed komen.
Wil ze het liefst NU bestellen. Maar laat het topic nog even openstaan, kijken of er nog meer tips binnenkomen :p

Misschien die extendables nemen... hmm wel meteen 2x zo duur.

En er iets in laten graferen... Gaaf!! Maar wat?

*verslaafd aan internet koopjes*
 
AFS heeft ze ook.
Passen goed werken prima en liggen fijner in de hand dan de originele.
Hij heeft ze in lang, kort, verstelbaar en opklapbaar beginnend bij €38 dacht ik.
 
Besteld bij the2wheels
Zwart met burgundy red verstellers en in de remhendel gegrafeerd: "remmen is angst"

Ben heel nieuwsgierig hoe het eruit komt te zien!
 
Ik heb zelf sinds een week of 2 ook de extendables van The2wheels. Ik vond de hendels er mooi uitzien in een 2kleuren setting. Heb ze er eergisteren eigenlijk pas opgezet en 2 kleine ritjes mee gereden. (stellen van koppeling(skabel) was voor mij wel even een werkje, maar ik ben ook echt een klont als het gaat om techniek/montage etc.)
Bevallen prima tot zover, en bij mij zat de bushing er zelfs al in.

Enig nadeel was dat aan het eind van het schuifgedeelte de afwerking wat minder was. Niet lelijk, maar vlijmscherp. Heb het iets bijgevijld en het verstelbare gedeelte een mm of 2 uitgeschoven waardoor het scherpe randje een beetje wegvalt.
Had ze met een weekje of 3 in huis, samen met een setje windscreen bolts.
Ben, voor dit geld, een tevreden mens.

IMG_0710.jpg


IMG_0712.jpg


IMG_0714.jpg


IMG_0715.jpg


IMG_0716.jpg


Het scherpe randje is op deze foto te zien, bij het deel waar zilver en zwart bij elkaar komen. De randjes van het "U"-tje zijn hier echt vlijmscherp. (dit zou je in het ergste geval beschadigingen aan handschoen kunnen opleveren).
IMG_0718.jpg
 
Die zijn ook errug mooi! Twijfelde nog of het rood niet teveel roze was, maar als ik jou foto's zo zie ben ik wel tevreden met mn keus.
Heb je het idee dat je nog iets hebt aan het verstelbare pootje aan t eind? Ik heb de niet verstelbare omdat die de helft van de prijs waren :p

Overigens, als je een stukje wegvijlt. Vijl je dan niet de kleur eraf?
 
Ik heb niet remhendels maar een tankdop van de ebay verkoper van TS. Eerst de verkeerde dop opgestuurd. Kosteloos de goede alsnog naar mij toegestuurd.

Remhendels kunnen goedkoper. (heb ze wel eens voor €30 gezien) maar of de kwaliteit goed is.... :?
 
Kwaliteit is prima joh :P In elk geval voor die prijs. Verstellers gaan niet zo heel soepel soms. En lak op de versteller bij de remhendel is ietsje eraf.

Heb zelf ook van die 30 euro dingen op me R1 zitten, voor die prijs prima dingen.

Ook al 4 circuitdagen mee gedaan.
 
Kwaliteit is prima joh :P In elk geval voor die prijs. Verstellers gaan niet zo heel soepel soms. En lak op de versteller bij de remhendel is ietsje eraf.

Heb zelf ook van die 30 euro dingen op me R1 zitten, voor die prijs prima dingen.

Ook al 4 circuitdagen mee gedaan.


Als je naar de prijs kijkt en je verwacht daar ook de kwaliteit van de prijs, dan doe je een goede koop.
Verwacht geen titax of pazzo voor, persoonlijk vind ik de pazzo wel beter dan de titax, de titax willen nogal snel verkleuren en de losse onderdelen zijn lastig verkrijgbaar, van pazzo ligt gewoon alles op stock en pazzo is zeer goed kleurvast.
Maar voor alle 2 geldt dat ze geen tot weinig speling krijgen na verloop van tijd en wat weleens voorkomt met de goedkopere handels dat ze niet mooi vrijkomen waardoor de remmen soms blijven slepen.
 
Als je naar de prijs kijkt en je verwacht daar ook de kwaliteit van de prijs, dan doe je een goede koop.
Verwacht geen titax of pazzo voor, persoonlijk vind ik de pazzo wel beter dan de titax, de titax willen nogal snel verkleuren en de losse onderdelen zijn lastig verkrijgbaar, van pazzo ligt gewoon alles op stock en pazzo is zeer goed kleurvast.
Maar voor alle 2 geldt dat ze geen tot weinig speling krijgen na verloop van tijd en wat weleens voorkomt met de goedkopere handels dat ze niet mooi vrijkomen waardoor de remmen soms blijven slepen.

Mijn koppelingshendel heeft idd wel wat speling :Y
 
Die zijn ook errug mooi! Twijfelde nog of het rood niet teveel roze was, maar als ik jou foto's zo zie ben ik wel tevreden met mn keus.
Heb je het idee dat je nog iets hebt aan het verstelbare pootje aan t eind? Ik heb de niet verstelbare omdat die de helft van de prijs waren :p

Overigens, als je een stukje wegvijlt. Vijl je dan niet de kleur eraf?

Ik heb enkel gevijld aan het "blanke" aluminium. En eigenlijk alleen een beetje de vijl er langs gehaald. Moet je inderdaad op gekleurde delen niet doen denk ik.

De verstellers had ik ook mijn twijfels over. Op m'n bureau waren/zijn ze echt vrij rood. Buiten hebben ze een soort van waas, waardoor ze iets lichter lijken. Niet echt naar rose oid, maar het echte helder rood is dan wat minder. Heb helaas nog geen foto van de hendels gemonteerd op de brommer.

Nog een reden om de extendables te nemen was dat deze in de kortste stand al iets langer waren dan de shorties. Shorties leken mij echt te kort (ben ook nog een beginnend rijder en wil niet "misgrijpen") Ze vallen zeg maar tussen stock en shorties in qua lengte. Leek mij dus ideaal! (klopt uiteindelijk ook)
Uitschuiven zal ik denk ik niet zo snel doen. Ik heb vrij kleine handen (handschoenmaatje S) en pas prima met 4 vingers op de hendels.
Heb ze wel even losgehad om te kijken hoe ze er op standje kwart/half/helemaal uitgeschoven uitzien. Was ook niks mis mee. Helemaal uitgeschoven ziet er misschien wat minder solide uit, maar dan zijn ze ook langer dan mijn stock hendels :)

Ach, in het ergste geval verkoop ik ze voor een paar tientjes en haal ik alsnog Pazzo's. Die waren me nu net iets te prijzig. Het seizoen is aan z'n eind, dus genoeg tijd om wat centjes bij elkaar te sprokkelen.

Qua prijs had ik zoiets van: voor de ca 60$ heb ik nog geen halve Pazzo. Die gok wil ik wel nemen. Ook geen verzendkosten, en heb 'm gevraagd of ie ze als "gift" wilde markeren. (wat ie ook gedaan heeft, te zien op 1e afbeelding). Dus ook geen heffing(en) moeten betalen.

Ik heb een verwaarloosbare verticale speling op koppelingshendel. Weet niet eens of ik dat stiekem niet al had op mijn stock hendels.
 
Laatst bewerkt:
die van 2wheels via ebay besteld voor een luttele 28eu, voor een oud Fje waarvan de hendels toch al vrij los hangen is dit een beste vooruitgang. Plus het feit dat ik nu matchende hendels bij mn velgen heb ;)
 
Ik heb ook hendel van E-bay M-label waren een van de weinige voor mijn motor, en net iets anders als de rest, zitten er nu 2 jaar op, kosten 1/3 van de prijs van pazzo of titax, doen er niet voor onder ( ervaring mee). Eigenlijk is het ook schandalig duur wat mensen betalen gewoon 100 euro voor 1 hendeltje.

Hetzelfde is voor kentekenhouders van rizoma gewoon 150 a 200 euro, een vriend van mij is metaalbewerker en die keek er eens naar, 5 euro materiaalkosten en machinaal simpel te maken, ik heb er eentje van internet 25 euro mooi.
 
Ik snap trouwens prima dat dealers die goedkopere hendels niet verkopen want de winst zal wel extreem veel lager zijn, van die personen komen meestal ook die enge verhalen dat het allemaal zo slecht is haha
 
Die ebay hendels zijn gewoon goed voor die prijs, niets mis mee. Heb ze ook op me max zitten en ben er tevreden over.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan