en dan is 'ie er: gegroet worden

Ik heb de community even stevig toegesproken.
Geen dank. :W

:+
Whipping Self-Help GIF by Alex Monaco

Gisteren een ritje gemaakt met Mrs. Jenkins.
Het weer was uitstekend tot behoorlijk warm.

IMG_7810.png

Maar gebleken is, dat de schapenvacht te dik is.
Bij afremmen en afdalingen glijdt ze te veel naar voren. Heeft geen grip van het zadel.
Daardoor zakte ze wat onderuit wat niet fijn is voor haar onderrug.
Volgende rit maar weer zonder vacht dus.
Misschien dat een echt lederen dek de oplossing is voor optimale zit?

Bekijk bijlage 2035684

Bij afremmen en afdalingen glijdt ze te veel naar voren. Heeft geen grip van het zadel.
Jaloers!!!!!!! Zo dicht bij de Eifel :P.

Een uur rijden en ik ben hier in Woffelsbach:

Bekijk bijlage 2035763

*D
Dat is het mooie als je in (zuid) Limburg woont , ik kom ook graag in Zuid Limburg alleen moet ik eerst nog 1uur en 45 min rijden .
Daarom boeken we wel eens een huisje om vanuit daar te vertrekken dan heb je toch iets meer rust
En om vanuit daar dan dan een rondje te rijden vind ik geweldig, zo in de Eifel , Ardennen en eigenlijk ook niet ver Luxemburg.
Vanuit waar ik woon ben ik ook redelijk snel richting de Ardennen maar vind Limburg toch wel mooi om te rijden, liefst door de week want in het weekend ook veel wielrenners

Bekijk bijlage 2035684

Mooie route! Gegeten bij Biker Ranch?

Ik werd vorige week, woon-werk verkeer met de Piaggio Beverly (tot. 900km), nog steeds meestal teruggegroet. Enkele uitzonderingen waren oftewel 50cc scooters (vermoedelijk halfslapende rijders) oftewel het type tourbuffels allerhande (niet enkel bmw gs’ers). Maar ik denk niet dat het iets met mijn of hun merk/type voertuig te maken had.. Dit vermoeden is me gekomen sinds ik er eentje met een open jethelm aan trage snelheid kruisen kon. En zo duidelijk aan z’n verdwaasde waterige blik en z’n verstomde smoel kon aflezen dat er geen iota verstandelijke aanwezigheid achter de oogkassen zat. Aldus kwam tot mij het ontluisterend idee: ik rij in de Limburg!
Die niet-groetende tourbuffel motards zijn zich van geen kwaad bewust, gewoon een beetje trager van begrip..

Laatst bewerkt:
Nou Jorg,

Ik ben een tourbuffel machinist. Ik heb je post vier keer gelezen, maar snap je boodschap nog steeds niet.
Dat ligt niet aan een traag begrijpertje, maar aan aan een niet veel begrip in het begrijpertje.
Daarom, stel dat we elkaar ooit tegen komen, zou de kans aanwezig kunnen zijn dat ik u niet groet.
Om dat tegen te gaan groet ik u preventief vanaf hier!

8-)

Ik groet (wanneer veilig) normaal altijd. Zowel motors als scooters, krijg op men klein 125cc motortje meestal vriendelijke groet terug...

Vroeger met de Alfa grote ik mijn mede altisten ook en deze staken toch meestal ook vriendelijk hun hand terug op...

Ik groet (bijna) altijd. Soms niet, als ik vol geconcentreerd net "lekker" door een mooi bochtje rijd.

Merk wel wat verschil tussen groeters als ik op één van mijn motoren rijd.

Op mn Diversion 600 word ik het meest begroet.

Op mn KTM en DRZ 400 wat minder, vooral op de DRZ wat minder. Omdat misschien sommigen denken dat t een schakelbrommer is of zo? Het geeft niet hoor, het valt me soms wat op.

De Diversion 600 wordt misschien vanaf afstand net wat meer als een volwaardige motor gezien, ondanks dat m'n andere twee motoren dat ook zijn.

Ik groet ook naar mooie echte klassieke auto's-duimpje omhoog- omdat ik het gaaf vind als iemand dat vol passie rijdend houdt.

Grt Fred

Nou Jorg,

Ik ben een tourbuffel machinist. Ik heb je post vier keer gelezen, maar snap je boodschap nog steeds niet.
Dat ligt niet aan een traag begrijpertje, maar aan aan een niet veel begrip in het begrijpertje.
Daarom, stel dat we elkaar ooit tegen komen, zou de kans aanwezig kunnen zijn dat ik u niet groet.
Om dat tegen te gaan groet ik u preventief vanaf hier!

8-)
Je hebt gelijk, ik heb het verkeerd verwoord; moest zijn ’niet-groetende Limburgse motards...' heb niets tegen toerbuffels, als’k nog ooit de kans krijg met de moto door europa te toeren zal ik dit zeker op een goed geveerde buffel doen

Terug
Bovenaan Onderaan