Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb de community even stevig toegesproken.
Geen dank.
Ik heb de community even stevig toegesproken.
Geen dank.
Vind hem zelf nog steeds ‘dik’, gezien het feit dat ik het vermogen na 3 mnd nog steeds niet benut heb….Wat je 'dik' noemt ...
Jaloers!!!!!!! Zo dicht bij de Eifel .Gisteren een ritje gemaakt met Mrs. Jenkins.
Het weer was uitstekend tot behoorlijk warm.
Bekijk bijlage 2035684
Maar gebleken is, dat de schapenvacht te dik is.
Bij afremmen en afdalingen glijdt ze te veel naar voren. Heeft geen grip van het zadel.
Daardoor zakte ze wat onderuit wat niet fijn is voor haar onderrug.
Volgende rit maar weer zonder vacht dus.
Misschien dat een echt lederen dek de oplossing is voor optimale zit?
Jaloers!!!!!!! Zo dicht bij de Eifel .
Dat is het mooie als je in (zuid) Limburg woont , ik kom ook graag in Zuid Limburg alleen moet ik eerst nog 1uur en 45 min rijden .
Mooie route! Gegeten bij Biker Ranch?Gisteren een ritje gemaakt met Mrs. Jenkins.
Het weer was uitstekend tot behoorlijk warm.
Bekijk bijlage 2035684
Maar gebleken is, dat de schapenvacht te dik is.
Bij afremmen en afdalingen glijdt ze te veel naar voren. Heeft geen grip van het zadel.
Daardoor zakte ze wat onderuit wat niet fijn is voor haar onderrug.
Volgende rit maar weer zonder vacht dus.
Misschien dat een echt lederen dek de oplossing is voor optimale zit?
Nee, daar zat ik afgelopen maandag.Mooie route! Gegeten bij Biker Ranch?
Je hebt gelijk, ik heb het verkeerd verwoord; moest zijn ’niet-groetende Limburgse motards...' heb niets tegen toerbuffels, als’k nog ooit de kans krijg met de moto door europa te toeren zal ik dit zeker op een goed geveerde buffel doenNou Jorg,
Ik ben een tourbuffel machinist. Ik heb je post vier keer gelezen, maar snap je boodschap nog steeds niet.
Dat ligt niet aan een traag begrijpertje, maar aan aan een niet veel begrip in het begrijpertje.
Daarom, stel dat we elkaar ooit tegen komen, zou de kans aanwezig kunnen zijn dat ik u niet groet.
Om dat tegen te gaan groet ik u preventief vanaf hier!