Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zwaai tot 1000 ccIk zit me net te bedenken, als een automaat een reden is om niet te zwaaien....
Hoe herken je zo snel van een afstand een FJR 1300 AS...
Ik ben dan wel niet zo vlot maar ik zie het verschil niet zo snel
Waar moet ik dan op letten
Nee hoor.Met rechts???
Oooo ik zie dat ik weer het verschil tussen links en rechts moet gaan uitleggen....
Hier klopt iets niet....Sinds kort rij ik een BMW met boxer motor.
En… andere motorrijders hebben me gegroet.
Zelfs mannen op hele snelle Japanse motoren.
En ik groette terug. Vanaf mijn BMW!!!
Wat doe ik verkeerd??
HD rijders groeten mij eigenlijk altijd wel terug, net als de overige chopperrijders.Groeten met een uitgestoken wijsvinger doe ik naar alle motorrijders. (Behalve HD-rijders, want die groeten niet terug.) Zwaaien doe ik naar kinderen die zich, net als ik vroeger, aan de kant van de weg staan te vergapen wanneer er motoren langsrijden. Die reactie is onbetaalbaar.
Een hardnekkige mythe.Groeten met een uitgestoken wijsvinger doe ik naar alle motorrijders. (Behalve HD-rijders, want die groeten niet terug.)
Onderscheid maken op wielmaat, vermogen, cilinderinhoud of soort versnellingsbak om beter voor de dag te komen is niet elitair. Het is slechts een bijverschijnsel van problemen rond het middelHoe meer ik hier lees dat het niet iets elitairs is, hoe meer ik dat niet geloof, want ik hoor dingen zoals 'te kleine wielen', 'CVT / automaat' en zo voorbij komen als reden om niet te zwaaien. Wat is dat anders dan 'ik heb een echte motor en jij niet dus ik groet je niet'?
Dit is inderdaad het leukste.Groeten met een uitgestoken wijsvinger doe ik naar alle motorrijders. (Behalve HD-rijders, want die groeten niet terug.) Zwaaien doe ik naar kinderen die zich, net als ik vroeger, aan de kant van de weg staan te vergapen wanneer er motoren langsrijden. Die reactie is onbetaalbaar.
Je hebt helemaal gelijk, ik ben ook zo'n blije hond.Jemig, ik had er geen idee van dat groeten op de "brommer" zo'n dingetje was voor sommigen...
Er zitten echt wel een stelletje zuurpruimen tussen lees ik.
Maar dan geef ik ook maar mijn ongefilterde mening over dit topic.
Ik ben zo'n blije motorrijder die altijd teruggroet maar ik kan ook mijn hand wuiven naar kinderen en zelfs blije hondebeestjes.
Als er een zuurpruim niet groet, prima, moet ie zelf weten, mijn dag veranderd er niet door.
Als ik rustig door de omgeving tour en mijn helm is opengeklapt groet ik ook vriendelijke voorbijgangers, laat anderen maar het idee krijgen dat motorrijden leuk is .
Ik kan me nog herinneren op de lesmotor, mijn eerste groet naar een andere motorrijder die terug groette. Dat gevoel neemt niemand mij meer af.
Automobilisten en vrachtwagenchauffeurs die rekening houden met mij krijgen ook een duimpje omhoog in het voorbij gaan.
Ik geef anderen graag een glimlach.
Vooral als er eentje zo'n gasgeefgebaar maakt en ik even de koppeling los doe om hem ff in de toeren te gooien. Dat gebeurt helaas niet zó vaak.Groeten met een uitgestoken wijsvinger doe ik naar alle motorrijders. (Behalve HD-rijders, want die groeten niet terug.) Zwaaien doe ik naar kinderen die zich, net als ik vroeger, aan de kant van de weg staan te vergapen wanneer er motoren langsrijden. Die reactie is onbetaalbaar.
me 2!!!!Je hebt helemaal gelijk, ik ben ook zo'n blije hond.
Vorige rit met mijn maat door zeeland hadden we 4 jonkies op 1 dag! Dat was lol joh!Vooral als er eentje zo'n gasgeefgebaar maakt en ik even de koppeling los doe om hem ff in de toeren te gooien. Dat gebeurt helaas niet zó vaak.
Helaas met DCT kan dat niet hahaha. Hooguit ff terugdflipperen.Vooral als er eentje zo'n gasgeefgebaar maakt en ik even de koppeling los doe om hem ff in de toeren te gooien. Dat gebeurt helaas niet zó vaak.
Ik heb de community even stevig toegesproken.Valt mij op dat HD rijders nu mij wel groeten, heb nu wel een 999cc dikke bmw, uiteraard groet ik terug maar het valt nu gewoon op….
Wat je 'dik' noemt ...heb nu wel een 999cc dikke bmw.